دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35047 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ضرب العجل یکساله حل زباله آمل درادامه چانه زنی های ۲۰ ساله پسماندی و ساماندهی زباله شهرستان آمل بین شهرداری، شورای شهر و سرمایه گذاران طرف قرارداد که با راه اندازی سد منگل هراز به مساله فرااستانی و ملی تبدیل شد باید دید با تغییرات جدید در فرمانداری شهرستان آمل و رای زنی با معاونین […]

ضرب العجل یکساله حل زباله آمل

درادامه چانه زنی های ۲۰ ساله پسماندی و ساماندهی زباله شهرستان آمل بین شهرداری، شورای شهر و سرمایه گذاران طرف قرارداد که با راه اندازی سد منگل هراز به مساله فرااستانی و ملی تبدیل شد باید دید با تغییرات جدید در فرمانداری شهرستان آمل و رای زنی با معاونین استاندارمازندران و مسئولین کشوری چه نتیجه ای عاید حل معضل زباله شهرستان آمل خواهدشد.

صبح امروز ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ جلسه ای با موضوع حل مساله ساماندهی معضل زباله شهرستان آمل باحضور دکتر رضاعلیخانی کوشکک معاون عمرانی استانداری مازندران، رضاحاجی پورنماینده منتخب درمجلس شورای اسلامی، شهردارآمل به همراه شورای شهر و دکتر محمدی سرمایه گذار ساماندهی پسماند در فرمانداری آمل با نتایج مطلوب برگزارشد.

زباله ۴ میلیون متر مکعبی دپو شده در امارت هراز

درحاشیه این جلسه معاون عمرانی استانداری مازندران طی مصاحبه با سیده آمل معضلات زباله شهرستان آمل را از ۲ زاویه مورد بررسی قرار داد و افزود: یکی از نگاههای ما به دپوی پسماندی که از گذشته های دور تا امروز در منطقه امارت جاده هراز با وسعت ۴ میلیون مترمکعب گریبانگیر شهرستان شده است.

تضمین اتمام سد درگرو حل معضل زباله

علیخانی کوشکک درادامه تصریح کرد: درواقع ابتدای امر ما بایستی نسبت به ایزولاسیون آن مکان و مکش شیرابه زباله های امارت اقدامات لازم را انجام دهیم تا بتوانیم پیشرفت سد را تضمین کنیم.

وی درخصوص دیدگاه دوم به حل معضل ساماندهی زباله ادامه داد: اما آنچه که در ارتباط با این پروژه حائز اهمیت هست زباله هایی است که من بعد بصورت جاری درشهرستان آمل تولید می شود.

تولید روزانه ۲۵۰ تن زباله از شهرستان آمل

معاون عمرانی استانداری مازندران ازتولید ۲۵۰ تنی زباله شهرستان آمل در روز خبر داد و تاکیدکرد: با یک نگاه آینده نگرانه قصد داریم کارخانه بیوگاز با ظرفیت ۵۰۰ تن را درشهرستان آمل ایجادکنیم.

انتخاب زمین درحل پروژه دوم

رضاعلیخانی کوشکک درشرح انتخاب زمین مورد نظر می گوید: برای راه اندازی پروژه دوم در زمینی با مساحت ۶ هکتارکه درآمل موجودهست می توان بطور موثری در این حوزه وارد شد.

ضرب العجل یکساله حل زباله آمل

به گفته علیخانی کوشکک: بنای ما هم براین است که این زمین را درقالب قرار داد ۲ جانبه بین شهرداری آمل و شورای شهربا سرمایه گذاری که موضوع کاری اش مرتبط با حل این معضل هست قراردادی منعقدکنیم.

معاون عمرانی استاندارخاطرنشان کرد: قرار است به محض اینکه مجوزها اخذشد و قرارداد قطعی منعقدشد این پروژه ظرف مدت ۹ماه به پایان برسدو مراحل آزمایش و بهره برداری آن شروع شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید