شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 17781 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ،  جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (علیه السلام) هر ساله به میزبانی مازندران برگزار می شود.   سید علیرضا فاضلیان (آمل) _ با شرکت درجشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (علیه السلام) امسال رتبه پنجم رده سنی ۱۰_۷ سال را بهخود اختصاص داد . […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل ،  جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (علیه السلام) هر ساله به میزبانی مازندران برگزار می شود.

 

سید علیرضا فاضلیان (آمل) _ با شرکت درجشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (علیه السلام) امسال رتبه پنجم رده سنی ۱۰_۷ سال را بهخود اختصاص داد .

 متن نامه برگزیده جشنواره بین المللی امام رضا(ع) بدین شرح است:
«سلام بر امام رضا (علیه السلام) لطفا دعای من را برآورده کن.

من امسال عید مشهد رفته بودم. در موقع سال تحویل در حیاط امام رضا (علیه السلام) بودم. همه داشتند دعا می کردند و من به فکر بازی کردن بودم. همه را اذیّت می کردم و مادرم گفت: پسرم تو هم بیا دعا کن. تو بچّه هستی، امام رضا (علیه السلام) دعایت را برآورده می کند. من رو به حرم امام رضا (علیه السلام) کردم و گفتم یا امام رضا پدرم یک مغازه دارد، پولش را زیاد کن تا یک دوچرخه ” وی وا ” برایم بخرد. عمو و پدرم خندیدند و گفتند: این چه دعایی است که می کنی؟ و من دوباره رو به حرم امام رضا (علیه السلام) کردم و گفتم: یا امام رضا پول های بابایم را زیاد کن تا برایم موتور کوچولو بخرد. باز بابایم خندید و گفت: تو در بد راهی هستی!! مادرم رو به من کرد و گفت: پسرم، رو به حرم بایست و وقتی سال تحویل می شود برای سلامتی همه مریض ها دعا کن. ایستادم و برای همه ی مریض ها دعا کردم و باز در آخر گفتم یا امام رضا به تمام باباها پول بده تا همه چیز برای بچه هایشان بخرند و تا حالا منتظر ماندم ولی دعای من اجابت نشد. حالا دوباره این نامه را نوشتم تا امام رضا (علیه السلام) آرزو هایم را برآورده کند».

سید علیرضا فاضلیان (آمل) _ رتبه پنجم رده سنی ۱۰_۷ سال

جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (علیه السلام) _ مازندران

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید