دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36782 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نتیجه پلی آف کاله مازندران بااصفهانیها؛ تیم ذوب آهن اصفهان با کسب سومین پیروزی خود برابر میزبانش کاله مازندران در مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که با حواشی زیاد در آمل برگزار شد، به جمع چهارتیم پایانی این مسابقات صعود کرد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: کاله مازندران که نائب قهرمان […]

نتیجه پلی آف کاله مازندران بااصفهانیها؛ تیم ذوب آهن اصفهان با کسب سومین پیروزی خود برابر میزبانش کاله مازندران در مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که با حواشی زیاد در آمل برگزار شد، به جمع چهارتیم پایانی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: کاله مازندران که نائب قهرمان فصل گذشته بود با شکستی که روز گذشته داشت  شانس خود را برای یک پنجم نیز از دست داد.

نتیجه پلی آف کاله مازندران بااصفهانیها

در این بازی حساس که در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل برگزارشد بسکتبالیست های کاله با نتیجه ۸۵ بر ۱۰۰ مهمان خود را راهی نیمه نهایی کردند و اصفهانی ها دست پر از آمل رفتند.

 نبود دو بازیکن تاثیرگذار و وجود حساسیت های ایجاد شده که حتی باعث توقف نیم ساعته بازی در کوارتر چهارم شد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان:

مهران حاتمی، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در پایان بازی با کاله مازندران در گفتگو با خبرنگاران گفت: با تلاش بازیکنان خدا روشکر موفق شدیم و توانستیم شکست قبلی را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه کالا تیم بزرگی است، عنوان کرد: کاله باشگاه بزرگیست و مسئولین آن افراد  بزرگی هستندو لیاقتشان خیلی بالاتر از این است.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: واقعا جایگاه کاله هفتم نبود این شالله حمایت بیشترازبازیکنان باعث دلگرمی آنها شود چون خیلی بازیکنان با لیاقتی دارد. با همه این اوصاف برای این تیم خوب آرزوی موفقیت می کنم.

وی درخصوص بازی بعدی خاطرنشان کرد: فقط منتظر بازی بعد هستیم و تنها قولی که می توانم بدهم این است که با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

حواشی بازی

قابل به ذکراست: نیمه دوم مسابقه و به خصوص دست چهارم مسابقه در حالی برای دو تیم شروع شد که در ۶:۳۰ ثانیه مانده به وقت قانونی مسابقه، درحالی که تیم ذوب آهن با نتیجه ۸۹ بر ۷۰ از تیم کاله پیشی گرفته بود، واکنش یکی از بازیکنان نیمکت نشین تیم ذوب آهن اصفهان در پاسخ به شعار‌های هواداران کاله، باعث تحریک سالن و هواداران تیم میزبان شد که در پی آن داوران مسابقه اقدام به قطع مسابقه و راهی نمودن بازیکنان به رختکن شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید