سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36779 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۳۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مولفه های قدرت درانتقام سخت، چه زیبا تحققی از بیان کوبنده سردار قاسم سلیمانی؛ خطاب به دشمنان که گفت: ای قماربازها حریف شما ماهستیم، ماملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، بیا؛ ما منتظریم، مرد این میدان ماهستیم برای شما، شما میدانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما، این جنگ را شما شروع می کنید؛ […]

مولفه های قدرت درانتقام سخت، چه زیبا تحققی از بیان کوبنده سردار قاسم سلیمانی؛ خطاب به دشمنان که گفت: ای قماربازها حریف شما ماهستیم، ماملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، بیا؛ ما منتظریم، مرد این میدان ماهستیم برای شما، شما میدانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما، این جنگ را شما شروع می کنید؛ اما پایانش را ما ترسیم خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مردم شهرستان آمل همصدا با دیگر شهرهای استان و سراسرکشور در تجمع حمایت از حملات انتقام جویانه و دفاعی حریم کشور توسط سپاه پاسداران از اسرائیل غاصب کودک کش در میدان ۱۷ شهریور گردهم آمدند و انزجار خود را از سرکشی حیوان درنده ای بنام اسرائیل در منطقه خاورمیانه اعلام کردند.

امام جمعه آمل دراین تجمع مردمی از مولفه های استراتژیک قدرت درجهان با استنادبر مبارزه تاریخی امیرمومنان با یهودیان درجنگ خیبرگفت: اسرائیل درحملات بی سابقه لشکراسلام خودش را باخت و از دست رفته دید و این واقعیت امراست.

مولفه های قدرت درانتقام سخت

وی ادامه داد: اما با تمام تدابیری که حامیان صهیونیسم، فرانسه وانگلیس وآمریکا دراین چند روز برای هزینه ایجاد سپر دفاعی چندلایه اعلام کردند ۱ میلیارد دلار بود تا حتی یک موشک سپاه هم به آنها نرسد، اما دیدیم که چه بر سرشان آمد.

احیای دوباره صهیونیست

امام جمعه آمل با تاکیدبراینکه حامیان صهیونیسم اسرائیلی می خواهند جنازه اسرائیل را دوباره احیاء کنند ولی دیگر احیاء شدنی نیست، افزود: طی تماسی که با مسئولین نظامی داشتم و جویای وضعیت شدم تا امروز به شما مردم فرهیخته آمل اعلام کنم خبر حاکی از این بود که اقدامات جدید سپاه ما اقدام چشمگیری بود که مردم بدانند عالی زدیم و به این زودیها اسرائیل توان بلندشدن را ندارد.

یعقوبیان با اشاره به شایعه پراکنی و ایجادفضای دروغ در جنگ روانی دشمن بیان داشت: قطعا تبعات این اقدام بی سابقه از سوی دشمن دروغ بافی رسانه های غربیها است که درپی این اقدام بزرگ انعکاس داده خواهدشد.

منافع کشورها محصول قدرت آنهاست

وی با بیان اینکه همه ملل و تمام دولتها منافعی که برای خود بدست می آورند محصول قدرت هست، تصریح کرد: هرچه قدرت بیشتر باشد، می توان به منافع بیشتری رسید.

مولفه های قدرت

امام جمعه آمل به ۳ مولفه از نشانه های قدرت یک دولت اینگونه پرداخت: دولت ها برای رسیدن به قدرن ۳مولفه استراتژیک در مجامع بین المللی دنبال می کنند. یکی اینکه یا به موضع موجود خود راضی اند، یا می خواهند اوضاع را به نفع خود برگردانند، یا بالاتر از این دو نمایشی از قدرت را دارند.

به گفته حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان؛ تاکنون این سر و صداهای نمایشی را که از صهیونیست ها می دیدیم این بود که بگویند ما قدرتمندیم و تازه می خواهیم بازی و نمایش قدرتمان را ارائه دهیم و جمهوری اسلامی ایران هم توان هیچ اقدامی را ندارد که دیدیم آن هیمنه تو خالی چطور بدست سربازان اسلام ما در هم خردشد.

از ادعا تا عمل

امام جمعه آمل خاطرنشان شد: قدرت به آن معناست که بتوانیم به آن هدف که می خواهیم برسیم و اینها ادعا داشتند که در منطقه حاکمیت می کنیم ولی ما نشان دادیم که قدرت چیست.

وی همچنین اظهارداشت: درحال حاضر عناصر تشکیل دهنده قدرت دردنیا ازمنظر سیاسی اول داشتن یک ایدئولوژیک ماندگار از مجموعه شناختی که از دنیا داریم است، و ما نشان دادیم ملتی که از مرگ نمی هراسد و خط مشی ارزشی دارد پیروز میدان خواهدبود.

امام جمعه آمل دومین عنصر قدرت را عوامل انسانی و اجتماعی یک نظام اینگونه اعلام کرد: میزان جمعیت و داشتن روحیه ملی ناسیونالیستی یکپارچگی وهمبستگی وحدت از مهمترین عنصر قدرت است.

وی تداوم ثبات سیاسی و رهبری را از شاخصه های قدرت دانست و اذعان داشت: رهبری مدیریت عرصه های مختلف  دیپلماسی ایدئولوژیک و نظامی و اقتصادی و اجتماعی از شاخصه های دیگر یک نظام قدرتمند است که مردم ما باید درجمع  قدر این مولفه ها را بدانند.

نشانه اعتبار ملتها

حجت الاسلام یعقوبیان همچنین ابرازداشت: امروزاعتبار ملی و موقعیت یک دولت و نظام در عرصه جهانی و بین دولتها داشتن عوامل جغرافیایی متناسب و ذخایر تسهیلاتی نظامی است که خدا را شکر با تدابیر اتخاذ شده جمهوری اسلامی ایران آن را به منصه ظهور رساند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید