سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36775 |
|
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۴۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شاخص مدیرنمونه دردولت سیزدهم پیرو مصوبات سفرهای استانی استاندار مازندران به شهرستان آمل و بازدید ازبخش های مختلف وآسیب شناسی پروژه های نیمه کاره عمرانی وتولیدی این شهرستان؛ اولین جلسه پیگیری مصوبات نشست این سفر با فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان آمل درسال ۱۴۰۳ باحضورعزیززاده گرجی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران درسالن کنفرانس فرمانداری […]

شاخص مدیرنمونه دردولت سیزدهم

پیرو مصوبات سفرهای استانی استاندار مازندران به شهرستان آمل و بازدید ازبخش های مختلف وآسیب شناسی پروژه های نیمه کاره عمرانی وتولیدی این شهرستان؛ اولین جلسه پیگیری مصوبات نشست این سفر با فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان آمل درسال ۱۴۰۳ باحضورعزیززاده گرجی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران درسالن کنفرانس فرمانداری آمل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در اولین جلسه شورای اداری شهرستان آمل با موضوع پیگیری مصوبات سفراستانی استاندار مازندران به آمل، بابیان اینکه اگر قراراست شعارسال درحد همان شعارباقی بماند اصلا خوب نیست عنوان کرد: قراراست نگاه مسئولین به این شعار درحکم ماموریت باشد و تک تک واژگانی را که در شعارامسال رهبر معظم استخدام کردند بار معنایی خاص خودش را دارد.

اهمیت تحقق شعارسال در میدان عمل

عزیز زاده گرجی ادامه داد: موضوع تولید درشعار امسال، مقابل جهش حرکت عادی و طبیعی است که برایش الزاماتی دارد که باید از همه جهات آمادگی کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگرواقعا به مساله تولیدبا نگاه جهش و تحول نگاه کنیم بقیه مسائل تحت شعاع آن دگرگون می شود؛ ابرازداشت: مطمئنا به تبع رشدتولید خیلی از مسائل و آسیب هایی که ما امروز برای آنها هزینه می کنیم حل خواهدشد.

عزیز زاده گرجی اذعان داشت: امسال باقید مشارکت مردم تولیدات کشور متحول می شود یعنی هروقت مردم میدان داری کردند، به فرمایش حضرت آقا، مردم کار را تمام کردند.

شاخص مدیرنمونه دردولت سیزدهم

به گفته معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، وظیفه مسئولین دراین میان تسهیل گری است که در همه زمینه ها چقدر می توانیم فرصت ایجاد کنیم.

وی یکی ازشاخص هایی که برای توفیق یک مدیر در دولت سیزدهم درنظر گرفته شده است را اینگونه توصیف کردکه : مدیر آگاه دردولت سیزدهم آن است که به چه میزان برای تسهیلات تولید با مشارکت مردمی زمینه فراهم آورده و این تسهیلات باتوجه به تنوع موضوعات دستگاههای اجرایی، شرایط برای چه کسانی ایجاد می شود که از اهلیت کاری برخوردار باشد.

ویژگی جلسات شورای اداری شهرستان

عزیز زاده گرجی یکی از خاصیت های تشکیل جلسات شورای اداری را توجه به خروجی آن در حفظ و انسجام وحدت رویه بین دستگاهها دانست و افزود: همه اقدامات ما باید مساله ای را حل کند و به نفع مردم تمام شود واگر به نفع مردم تمام نمی شود، نشان می دهد که از فلسفه وجودی ماموریتی تعریف شده هریک از دستگاهها باز مانده ایم.

موانع تحقق شعارسال

وی همچنین براهمیت مدیریت کارآمد تاکیدکردوگفت: مدیرکارآمد مدیری است که درمیدان منافع سازمانی خود را برای منافع نظام فداکند چراکه اصرار برحفظ منافع سازمانی بزرگترین مانع برای تحقق شعارسال و تحقق رسیدن به منافع مردم هست که همه کارکرد ما باید بدین سمت باشد.

جایگاه مدیریت خدمت یا فرصت شخصی

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری مازندران اظهارداشت: ۲نگاه درخدمت رسانی مدیران وجوددارد یکی اینکه برخی مسئولین جایگاه مدیریتی خود را برای خود یک موقعیت اجتماعی می دانند و دوم اینکه مسئولینی هم این جایگاه را برای خدمت واقعی به مردم فرصت می دانند و آن مدیری بزرگ جامعه است که خدمت بیشتری را به مردم داشته باشد.

نکات مهم مدیریتی

عزیز زاده گرجی باتاکیدبر سه نکته مهم مدیریتی تسهیل تسریع و تکریم در امورات مردم ، خاطرنشان کرد : ارزش و اهمیت خدمت به مردم براساس آموزه های دینی ما مکرر یادآوری شده که بعد از فرایض واجب بالاترین وسیله تقرب به خدا خدمت رسانی به مردم هست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید