سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36772 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ازمصوبات سفراستانداربه آمل چه خبر؟ پیرومصوبات سفرهای استانی سیدمحمود حسینی پور، استاندارمازندران به شهرستان آمل و بازدید ازبخش های مختلف و آسیب شناسی پروژه های نیمه کاره عمرانی و تولیدی این شهرستان؛ در اولین جلسه شورای اداری پیگیری مصوبات نشست استاندار مازندران با فرماندارویژه شهرستان آمل و دستگاههای اجرایی درسال ۱۴۰۳ با حضورعزیززاده گرجی، معاون […]

ازمصوبات سفراستانداربه آمل چه خبر؟ پیرومصوبات سفرهای استانی سیدمحمود حسینی پور، استاندارمازندران به شهرستان آمل و بازدید ازبخش های مختلف و آسیب شناسی پروژه های نیمه کاره عمرانی و تولیدی این شهرستان؛ در اولین جلسه شورای اداری پیگیری مصوبات نشست استاندار مازندران با فرماندارویژه شهرستان آمل و دستگاههای اجرایی درسال ۱۴۰۳ با حضورعزیززاده گرجی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران درسالن کنفرانس فرمانداری آمل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ابتدا دراین جلسه دستگاههای مرتبط با پیگیری مصوبات استانی که عبارتنداز: ادارات جهاد کشاورزی، راه وشهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، امورشرکتها وشهرکهای صنعتی گزارش کاری از نتیجه پیگیری های خود را ارائه دادند.

ازمصوبات سفراستانداربه آمل چه خبر؟

ریاست اداره جهادکشاورزی شهرستان آمل درخصوص تشویق کشاورزان و رشد و توسعه ایجاد بازارکاربرای تولیدکنندگان صنایع به اجرای پروژه نمایشگاه دائمی تخصصی در محل ورودی شهرستان اشاره و اعلام کرد: طی رای زنی با اداره منابع طبیعی محل مدنظر در ۳۰کیلومتری آمل منطقه شاه زید می باشد که با توجه به عرصه جنگلی برای راه اندازی و آماده سازی طرح نیاز به تسهیلات متناسب خواهدبود.

گزارش رئیس جهادکشاورزی آمل

مهردادفولاد درادامه بیان داشت: بیمه محصولات کشاورزی یکی از مصوبات سفراستاندار بود که با پیگیری و جلسات با رئیس بانک کشاورزی از طریق صندوق بیمه کشاورزی این امر و همچنین احیای کلاسهای ترویج بیمه محصولات کشاورزی و بخش مرتبط دیگر که مصوبات مکانیزاسیون سازی سال گذشته بود را با جذب ۱۶ میلیارد تومان اعتبار درحال انجام هستیم.

به گفته رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان آمل: با توجه به شناوربودن اعتبارات امسال از ۲۷ میلیارداعتبارات تخصیص یافته شهرستان آمل توانست با جذب ۷۰میلیارد تومان درقالب خرید ۴۲۵ دستگاه کشاورزی از قبیل نشاءکار، کمباین، تیلرو … و اشتغالزایی ۴۹۰نفر رتبه اول جهادکشاورزی مازندران را کسب نماید.

فولاد با اشاره به اهمیت اصلاح الگوی کشت، ابرازداشت: باتوجه به کمبودآب طرحهای جهش تولید دردیم زارهای ارتفاعات شهرستان که عبارت است از کشت علوفه، حبوبات، گیاهان دارویی و گندم در دست اجرا هست.

گزارش رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل

درادامه جلسه رئیس اداره راه وشهرسازی آمل به مصوبات پیگیری فاز دوم کمربندی امامزاده عبدالله پرداخت و گفت:در خصوص تامین اعتبارات با سازمان برنامه و بودجه مکاتباتی صورت گرفت تا این پروژه را به انجام برسانیم.

احمدکردانی با بیان اینکه ۲۰سال ازپیگیری تصویب وابلاغ طرح هادی شهر امامزاده عبدالله می گذرد، اذعان داشت: با پیگیری مصوبات سفراستانداربه شهرستان آمل طی جلساتی دردفتر فنی وهماهنگی امورعمرانی استانداری باید اعتبارات و مصوبات این طرح تصویب و سپس به اداره راه و شهرسازی شهرستان ارجاع داده تا عملیاتی شود.

وی درخصوص طرح تفصیلی شهرآمل نیز اذعان داشت: این طرح درمرحله اول شورای برنامه ریزی و توسعه استانی به تصویب رسیده که در مرحله دوم بعداز بررسی به ما ابلاغ می شود تا به شهرداری آمل تحویل داده شود.

اجرای زیرگذر اکسین

کردانی یکی دیگر از مصوبات درحال پیگیری را که از پروژه های مهم شهرستان آمل هست را زیرگذر اکسین جاده هراز اغلام و عنوان کرد: نقشه های زیرگذر بررسی شد و برای تملک ۲۵۰۰متر زمین با مبلغ ۲۵میلیارد تومان با اعتبار ۵۰میلیارد تومان تا بهره برداری آن نیاز داریم.

رئیس اداره راه وشهرسازی آمل به طرح اصلاح و اتمام پروژه جاده چمستان از بیمارستان امام علی می گوید: برای اتمام این پروژه که از سال ۱۴۰۰ شروع شد به اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان نیازداریم که با پیگیری و تفاهم نامه های انجام شده با بانک صادرات با مبلغ ۲۳۰میلیاردتومان و بانک ملت بامبلغ ۲۷۰میلیاردتومان منتظر انتخاب پیمانکار هستیم تا از طریق اداره کل به انجام برسد.

وی اعتبارجاده شادمحل را ۵میلیاردو ۴۰۰میلیون اعلام کرد وافزود: این جاده به طول ۱۵۰ متر با انظمام پروژه پلی که باید اجرایی شود خواهدبود.

احمدکردانی دلیل تعویق به انجام رسیدن بازشدن گره ترافیکی میدان هزارسنگر را کارشکنی پیمانکار عنوان و اضافه کرد: طبق ماده ۴۶، آن قرار داد فسخ شد و طی پیگیری لازم برای انتخاب پیمانکار جدید با شرکت ساخت توسعه مکاتباتی صورت گرفت تا انشاالله بزودی شاهد رفع چالش هزارسنگر آمل باشیم.

گزارش رئیس اداره صمت شهرستان آمل

رئیس اداره صمت شهرستان آمل نیز تاکیدکرد: طبق مصوبات جلسه کمیته تسهیل درشهرستان مصوبات به کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع تولید کشورارجاع داده شد و اداره صمت آمل بعنوان دبیر این ستاد پیگیر مصوبات خواهدبود.

 

 مهدی باقریان جویباری همچنین خاطرنشان شد: احداث شهرک تخصصی خودرو پس از رفع ایرادات وارده و آمادگی فرآیند صدورمجوزات شرکت تامین کننده شهرک و استعلام از سازمان امور اراضی و رفع موانع آن تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید