سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36769 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ثبت۲۵۰۰ بیمارسرطانی درآرین آمل،در انجمن خیریه آرین شهرستان آمل جوانه های امید شکوفا می شود، بیماران سرطانی و صعب العلاجی که از شهرستان آمل تا دیگرشهرهای استان مازندران با حسی سرشار از امید و توکل به قدرت لایزال احدیت در این مجموعه قدم می گذارند تا شفای کامل خود را با تشخیص درست و زحمات […]

ثبت۲۵۰۰ بیمارسرطانی درآرین آمل،در انجمن خیریه آرین شهرستان آمل جوانه های امید شکوفا می شود، بیماران سرطانی و صعب العلاجی که از شهرستان آمل تا دیگرشهرهای استان مازندران با حسی سرشار از امید و توکل به قدرت لایزال احدیت در این مجموعه قدم می گذارند تا شفای کامل خود را با تشخیص درست و زحمات همه زحمتکشان مجموعه خیریه و کلینیک آسیب شناسی بیماری سرطان آرین بدست آورند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: در آخرین شبهای ماه مبارک رمضان مجموعه آرین با ضیافت افطاری و پذیرایی که در تالار دنیز شهرک تشبندان ترتیب داد طی ۲شب میزبان خانواده های آرین شد تا همبستگی مجموعه را به منصه ظهور برساند.

ثبت۲۵۰۰ بیمارسرطانی درآرین آمل

حاج نوید حداد، رئیس هیات مدیره انجمن خیریه آرین در جمع حاضر تمام سعی و تلاش آرین را حضور خنده بر لبان خانواده ها بیان داشت و افزود: انجمن آرین از بدو تاسیس تاکنون ۲۵۰۰نفر عضو را ثبت نام نموده که حدود ۱۵۰۰ پرونده از این تعداد در حال جریان است.

به گفته رئیس هیات مدیره خیریه آرین درماه ۹۰۰الی ۱۰۰۰ بیمار شیمی درمانی در مجموعه آریت تحت درمان قرار گرفته و روزی ۳۰۰ الی ۵۰۰ نفر نیز درآرین ویزیت می شوند.

همکاری جمعیت هلال احمر

وی از خدمات دیگر به فعال بودن داروخانه جمعیت هلال احمر جهت یاری به بیماران اشاره و عنوان کرد: خدمات ارزنده آرین میسر نمی شد جز با همت والای خانواده گرانقدر آقای رحمت مسقطی و خیرینی که از ما پشتیبانی می کنند.

نویدحداد همچنین قدردان و سپاسگزار زحمات و همکاری مدیریت تالار دنیز جهت پذیرایی ۲ شب متوالی ضیافت افطاری از خانواده آرین شد.

ساخت بیمارستان درمانی آرین

رئیس هیات مدیره خیریه آرین با اعلام اینکه یکی از اهداف بزرگ مجموعه آرین ساخت بیمارستان بزرگ درمانی در منطقه رزکه آمل هست، ابراز داشت: تاکنون ۷۰درصد از کار خرید زمین بیمارستان انجام شد ولی برای رسیدن به این هدف بزرگ نیازمند دعاهای خیر و دستان پرتوان خیرین بزرگوار هستیم.

حمایت خیرین

حداد تصریح کرد: ما از کمکهای خیرین با هرمبلغ و به هرصورتی استقبال می کنیم و حتی ۱۰ هزارتومان نیز برای ما ارزش دارد چون کسی این را برای یاری اجبار نمی کند و آن حس انسان دوستی آنهاست که سبب یاری به هم نوع خود می شود و این جای بسی قدردانی دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید