دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36766 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۵۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ضیافت الهی روزه اولی ها، یکی از آیتم های تعلیم و تربیتی کودکان ما، همسو شدن امور تربیتی والدین در محیط منازل با برنامه های شاخص اولیاء مدارس هست که در راستای دوری از دغدغه های رفتاری نوجوانان و جوانان در خانواده ها و ساخت آینده ای روشن برای جوانان کشور در نظر گرفته شده […]

ضیافت الهی روزه اولی ها، یکی از آیتم های تعلیم و تربیتی کودکان ما، همسو شدن امور تربیتی والدین در محیط منازل با برنامه های شاخص اولیاء مدارس هست که در راستای دوری از دغدغه های رفتاری نوجوانان و جوانان در خانواده ها و ساخت آینده ای روشن برای جوانان کشور در نظر گرفته شده است.

به همین منظور همزمان با سراسر کشور در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ به شکرانه روزه گرفتن روزه اولی های دانش آموزان مدارس شهرستان آمل جشن ضیافت روزه اولی ها در حسینیه سپاه ناحیه آمل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان آمل درحاشیه جشن روزه اولی ها با اشاره به اهمیت تحقق پروژه سند تحول بنیادی در سطح مدارس آموزش و پرورش کشور بیان داشت: در سند تحول بنیادی آموزش و پرورش کشور ساعتهای ۶ گانه ای مبنی بر انجام برنامه های تقویت اعتقادی و دینی دانش آموزان در سطح مدارس تبیین شده است.

ضیافت الهی روزه اولی ها

وی همچنین ادامه داد: اجرای این نوع جشن ها و همایش ها در راستای تحقق اهداف همین سند تحول بنیادی خواهد بود که به شکرانه انجام فریضه روزه اولی ها برای دانش آموزان درحال تکلیف برگزارمی شود.

حضور ۸۰۰ دختر روزه اولی در جشن

به گفته حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده ما تا الان برای دخترها خانم ها و آقا پسرها جشن تکلیف نماز می گرفتیم منتها به شکرانه اینکه خداوند توفیق داد دانش آموزان ما بر سر سفره ضیافت الهی ماه مبارک رمضان قرار بگیرند در بیست و هفتمین روز از این ماه پر خیروبرکت میزبان تعداد ۸۰۰ دانش آموز دختر از مقطع دوم ابتدایی بودیم.

برگزاری جشن روزه اولی های پسران

رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان آمل خاطرنشان کرد: به همین تعداد فردا نیز میزبان دانش آموزان پسر روزه اولی های سال اول متوسطه در حسینیه سپاه ناحیه آمل خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید