یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36057 |
|
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۵۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اصلاح هندسی میدان هزارسنگر یکی از مسائل مطرح شده در جلسه شورای اداری چالش میدان هزارسنگر بود که رئیس شورای شهر آمل توضیحات لازم را به فرماندار و مسئولین شهرستان ارائه داد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:احمد محمدی رئیس شورای شهرآمل در جلسه شورای اداری شهرستان آمل فرمانداری این شهرستان از مشکلات ترافیکی با […]

اصلاح هندسی میدان هزارسنگر

یکی از مسائل مطرح شده در جلسه شورای اداری چالش میدان هزارسنگر بود که رئیس شورای شهر آمل توضیحات لازم را به فرماندار و مسئولین شهرستان ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:احمد محمدی رئیس شورای شهرآمل در جلسه شورای اداری شهرستان آمل فرمانداری این شهرستان از مشکلات ترافیکی با موضوع هزار سنگر که از هفته دولت سال گذشته شروع شد، ابراز کرد: مهندسی شکل هندسی این میدان درطول سال موجب نارضایتی برای مردم شد که درفضای مجازی واکنش های زیادی داشت.

 وی به پل روگذرکمربندی سمت محمودآباد به تهران اشاره کرد و گفت: اصل طراحی مسیر این پل اشتباه بود چرا که ۷۰ درصد مسافران به سمت ساری و مشهد می روند و پل معضلی از بار ترافیکی هزار سنگر کم نکرد.

اصلاح هندسی میدان هزارسنگر

محمدی موضوع دوم را با طرح سوال مردمی ادامه داد که چرا زیر گذر نساختید وپاسخ داد: تأسیسات این قسمت با چالش هایی مثل سست بودن خاک زمین برای پایه های پل روبرو بود که در شورای ترافیک استان این طرح انتخاب شده اصلاح هندسی میدان هزارسنگر تصویب و در سال ۱۴۰۲ کلنگ زنی شد.

به گفته رئیس شورای شهرآمل: از دوستان طرح، شکل دایره ای به شکل بیضی را طراحی کردند و افزایش طول میدان را در کاهش ترافیک موثر دانستند.

طرح های پیشنهادی

وی همچنین افزود: یکی از پیشنهادهای مشاوران طرح برای کم شدن بار ترافیکی تملک واحدهای تجاری اطراف بود.

محمدی با اعلام اینکه بودجه سال جاری ۷۰ میلیارد تومان برای کل شهر بوده است، ابراز داشت: طی جلسه ای که شورای ترافیک شهرستان همراه با شورای تأمین برگزار کرد، تصمیم گرفته شد تا طرح ادامه یابد ولی چالشها و اعتراضات مردمی زیاد شد و با مقاومت روستاهای اطراف مواجع شدیم که با حضورفرماندار واعضای شورای تأمین مدیریت شهری در مکان، اصلاح قطر میدان از ۲ طرف تقریبا ۷۰ درصد از بارترافیک را کم کرد ودوستان راهداری هم ۳۰۰مترازمیدان هزارسنگر طراحی دور برگردان را در اصلاح طرح بعهده گرفتند.

مزایده فضای سبز میدان

رئیس شورای شهر آملخاطرنشان شد: هزینه اصلاح هندسی را شهرداری متقبل شد وبحث فضای سبز اتمام پروژه درمرحله مزایده است که امیدواریم هرچه زودتر اجرا شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید