سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32687 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

۴۳عنوان با۲۱۳۱ برنامه اجرایی درآمل تبیین برنامه های اجرایی چهل و سومین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی سپاه ناحیه آمل به بیان جابر عسگری، فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه آمل. گزارش واحد خبری سیده آمل: جابرعسگری، در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل با محوریت برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: […]

۴۳عنوان با۲۱۳۱ برنامه اجرایی درآمل

تبیین برنامه های اجرایی چهل و سومین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی سپاه ناحیه آمل به بیان جابر عسگری، فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه آمل.

گزارش واحد خبری سیده آمل: جابرعسگری، در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل با محوریت برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: نهال نوپای انقلاب به برکت خون شهداء بعد از ۴۳ سال به درخت تنومندی تبدیل شد که در منطقه نقش آفرین است.

وی همچنین افزود: به گفته تئوریسین های اهل فن، در مقیاس با انقلاب های جهان، انقلاب ما از بی نظیرترین انقلاب‌های دنیا است که از اتفاقات بی نظیر انقلاب ما حضور پررنگ مردم بعد از چهار دهه در صحنه است، هیچ مشکل اقتصادی ملت ایران را از آرمان های خود دور نکرده و از صحنه های انقلابی عقب نخواهد راند و هنوز مردم در وسط میان حاضرند

این فرمانده سپاه به مرزبندی حوزه های مادی و دنیایی انقلاب ایران با جهان اشاره کرد و ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، علت دشمنی با ایران که عمیق و آشکار ناپذیر است نفی قدرت های بزرگ و استکبار است‌.

گلایه فرمانده سپاه آمل از عدم آمادگی فضای بصری شهر برای جشن دهه فجر ۱۴۰۰

عسگری با انتقاد از عدم هماهنگی تدارکات آماده سازی فضای بصری برنامه های شهرستانی دهه فجر در آمل تصریح کرد: ۴۸ ساعت مانده به آغاز دهه فجر و ما هیچ فضاسازی را در سطح شهرستان مشاهده نمی کنیم و هنوز برنامه های این دهه آماده بصورت کامل اعلام نشده است انقلاب به همه مردم و مسولان تعلق دارد و همه ما باید پای کار باشیم.

۴۳عنوان با۲۱۳۱ برنامه اجرایی درآمل

فرمانده سپاه آمل از برگزاری ۴۳ عنوان با ۲۱۳۱ برنامه در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج خبر داد و اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا ۶۸مورد و ۳۲مورد دیدارباخانواده ایثارگران برای دهه فجر برنامه ریزی شد.

وی همچنین با بیان اینکه یک مورد نمایشگاه علمی و ۴ مورد اقتصاد مقاومتی و سه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در برنامه های این دهه گنجانیده شده است، عنوان کرد: سه پروژه محرومیت زدایی و ۱۰ پروژه اقتصاد مقاومتی از سوی سپاه و بسیج شهرستان آمل افتتاح می شود که ۵۸ مورد مسابقات ورزشی و نهضت خدمات مومنانه،برای این ایام تدارک دیده شده است‌.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید