شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32680 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دستگاههای اجرایی تابع دستورات ستادملی کرونا یکماه دیگردرحالی به استقبال سومین عیدانه کرونایی سال ۱۴۰۱ خواهیم رفت که این مهمان ناخوانده با وصلتهای سببی کووید ۲۰، دلتا، امیکرون که باژن های ما داشته اقوام درجه ۲ و ۳ خود را نیز به خانه های ما دعوت کرده تا تاراج سلامت از طریق این ویروسها ادامه […]

دستگاههای اجرایی تابع دستورات ستادملی کرونا

یکماه دیگردرحالی به استقبال سومین عیدانه کرونایی سال ۱۴۰۱ خواهیم رفت که این مهمان ناخوانده با وصلتهای سببی کووید ۲۰، دلتا، امیکرون که باژن های ما داشته اقوام درجه ۲ و ۳ خود را نیز به خانه های ما دعوت کرده تا تاراج سلامت از طریق این ویروسها ادامه داشته باشد.

اما مهمترین مساله در این ایام جهت حفظ سلامت فردی، اجتماعی رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله های اجتماعی و اجتناب از مسافرت و نقل و انتقال این مهمان بی حیاء از شهرهای مختلف به مناطق دیگراست تا در پیک نوروزی دچار قرنطینه ناخواسته نشویم.

سیدعباس حسینی، فرماندار ویژه شهرستان آمل در گفتگو با سیده آمل با اشاره به استقبال از بهار ۱۴۰۱ و ورود مسافران نوروزی به شهرستان اعلام کرد: مانورآمادگی ستاد خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ همزمان باسراسر استان درحال اجراء است.

دستگاههای اجرایی تابع دستورات ستادملی کرونا

وی با تاکید براینکه انشاالله ما بتوانیم خدمات نوروزی خوبی را به هموطنان داشته باشیم اظهارداشت: قطعا تمهیدات لازم در حوزه سفر با توجه به آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی اندیشیده و اقدامات لازم طبق دستورالعملهای پروتکل ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد.

مهدی بهمنی، ریاست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان آمل نیز درگفتگو با سیده آمل در این مانوراز چگونگی تمهیدات و آمادگی ستاد خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ بیان داشت: براساس دستورالعمل ستاد، پیرو فرمایشات استاندارمحترم مازندران جهت هماهنگی های لازم و تصمیماتی که ستاد مرکزی استان اتخاذ کرد؛ مقرر شد در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ به منظور اعلام آمادگی برای نوروز ۱۴۰۱ مانور مشترکی، درکل استان اجرا شود.

بهمنی در ادامه بیان داشت: همزمان با کل استان با هماهنگی ستاد شهرستان کلیه دستگاههای اجرایی و خدمات رسانی شهرستان آمل که عبارتنداز: میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری و پایگاههای خدمات رسانی آتش نشانی و اداره صمت، این آمادگی را در این اجرای مانور مشترک اعلام کرده اند.

ریاست اداره میراث فرهنگی و گردشگری همچنین تاکید کرد: همه ما تابع قوانین هستیم؛ این اعلام آمادگی به این منظور نیست که حتما درایام پیش رو سفرها را داشته باشیم  قطعا تصمیماتی را که ستاد ملی کرونا در آینده اعلام خواهد کرد ما نیز عمل می کنیم ولی تا این لحظه دستورالعملی بابت این موضوع دستوری صادر نشده است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید