پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32694 |
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

وعده های سرخرمن خروجی جلسات چند روزپیش رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که خرید سربازی بارعایت اصل۱۱۰ قانون اساسی و در راستای توجه به امرمقدس استحکام خانواده وفرزندآوری،تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از ۵ سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از ۳۵ سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت […]

وعده های سرخرمن خروجی جلسات

چند روزپیش رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که خرید سربازی بارعایت اصل۱۱۰ قانون اساسی و در راستای توجه به امرمقدس استحکام خانواده وفرزندآوری،تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از ۵ سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از ۳۵ سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت تاثیر تحلیل قوای جسمانی برای آنها امکانپذیر نیست، امکانپذیر خواهد بود. بر این اساس افراد با پرداخت مبالغ مشخص شده، کارت معافیت از خدمت در زمان صلح را دریافت می‌کنند. 

وعده های سرخرمن خروجی جلسات

انتقاد گلنازپیغمبرزاده بعنوان خبرنگار رسانه رسمی کشور وانتقال گلایه مردم ازبلاتکلیفی خودبه مسئولین : این روزها مردم شاهد مصوبات خروجی از برگزاری جلسات زیاد با ریاست مدیران و دستگاههای دولتی با وعده های پرتن طراق اما غیرقابل اجرا و حتی بی سرانجام هستند.

از وعده ارائه تسهیلات وامهای بدون ضامن تا خرید سربازی گرفته؛ پس از اتلاف اوقات با نفرات زیاد از حضور مدیران نهادها در این جلسات بی فایده، تکذیبیه این مصوبات روی هوا را پس از صباحی که سبب بلاتکلیفی مردم شده است، بااعلام بازنگری مصوبه وحذف آن؛ نظاره گر هستیم.

احتمال حذف مصوبه خرید خدمت سربازی

به گزارش واحد خبری سیده آمل:در این میان یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: احتمالا کمیسیون تلفیق درجلسه عصرخودمصوبه خرید خدمت سربازی را حذف می کند.

شهریار حیدری در گفت و گویی اظهار کرد: در جلسه صبح امروز رای گیری برای تجدیدنظر مصوبه کمیسیون تلفیق درباره خریدخدمت سربازی انجام شدکه نمایند گان با آن موافقت کردند. 

وی افزود: براین اساس در جلسه بعد ازظهر کمیسیون برای حذف این مصوبه رای گیری صورت می گیرد که احتمال زیاد اعضای تلفیق با حذف این مصوبه موافقت خواهند کرد.

اصل۱۱۰ قانون اساسی

باتوجه این گزارش چند روز پیش رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که خرید سربازی بارعایت اصل۱۱۰ قانون اساسی و در راستای توجه به امر مقدس استحکام خانواده و فرزندآوری و تعیین تکلیف مشمولین غایب بیش از ۵ سال با اولویت افراد متأهل و بالاتر از ۳۵ سال سن که ضریب انجام وظایف مقدس سربازی تحت تاثیر تحلیل قوای جسمانی برای آنها امکانپذیر نیست، امکانپذیر خواهد بود. بر این اساس افراد با پرداخت مبالغ مشخص شده، کارت معافیت از خدمت در زمان صلح را دریافت می‌کنند. 

 او همچنین گفت که به موجب این مصوبه، دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته ها با پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود. 

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس این را هم اضافه کرد که همچنین مشمولان متاهل به ازای هر فرزند از ۲۰ درصد تخفیف تا سقف حداکثر ۶۰ درصد برخوردار خواهند بود و افراد متاهل تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شدند.

یکروز خنده، یکروز گریه، آخه این چه کاریه؟!!

این درحالیست که بهتر خواهد بود، روسا و نمایندگان کار کارشناسی و بازنگری خود را قبل از تصویب لوایح، انجام دهند وبا درنظر گرفتن همه جوانب به نفع ملت که کلاف سردرگم در تصمیمات مسئولان شده اند خروجی جلسات؛ بعنوان مصوبه قطعی اعلام شود تا مردم دراین سردرگمی ها یک روز با مژده خبرخوش امیدوار بدنبال برنامه ریزی برای زندگیشان به شادی سپری نکنند و روز دیگر را با دلسردی مشوش و سردرگم ادامه زندگی دهند.!!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید