دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-13
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33144 |
|
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گلریزان انجمن تالاسمی درگود پهلوانان تالاسمی بیماری خونی است که فرد را درگیر ضعف بدنی و ناهنجاریهای جسمانی کرده و با تجمع بیش از ظرفیت آهن درخون بیمار، فرد؛ دچار پوکی استخوان شده و نیز شکستگی های مکرر اعضاء بدن از عوارض این بیماری هست . از مشکلات دیگر مبتلایان به تالاسمی، وجود گسترده ضعف […]

گلریزان انجمن تالاسمی درگود پهلوانان

تالاسمی بیماری خونی است که فرد را درگیر ضعف بدنی و ناهنجاریهای جسمانی کرده و با تجمع بیش از ظرفیت آهن درخون بیمار، فرد؛ دچار پوکی استخوان شده و نیز شکستگی های مکرر اعضاء بدن از عوارض این بیماری هست .

از مشکلات دیگر مبتلایان به تالاسمی، وجود گسترده ضعف است که قادر به نشستن یا ایستادن طولانی مدت نیستند بنابراین نمی توانند مشغول به کار و حرفه ای از مشاغل شوند تا با آن برای امرار معاش خود و حتی تهیه داروهای خود تلاشی داشته باشند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: لیلا گازا مدیر عامل انجمن تالاسمی شهرستان آمل و محمودآباد از فعالیت رسمی یکساله این انجمن خبر داد و افزود: انجمن تالاسمی گلهای سرخ از آذر ۹۹ شروع به ثبت انجمن و شناسایی اعضاء نموده و در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با اخذ شماره ثبت ۹۶۲ فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرده است.

 

گازا درادامه با اشاره به تعداد ۴۰۰ بیمار تالاسمی تحت پوشش این انجمن عنوان کرد: ۱۲۰ بیمار انجمن از شهرستان محمودآباد و تعداد ۲۸۰ بیمار تالاسمی از آمل تحت پوشش انجمن هستند.

وی همچنین تصریح کرد:۲۵۰نفرازبیماران تحت پوشش ما از شرایط بسیار بد جسمانی و اقتصادی برخوردارند که حتی قادر به تهیه داروهای خود نیستند.

گلریزان انجمن تالاسمی درگود پهلوانان

مدیر عامل انجمن تالاسمی شهرستان آمل و محمودآباد با تقدیر و تشکر از کمکهای عطا حیدرزاده و آقای ارجین از اعضاء هیات امنای انجمن و خیرین بنام شهرستان آمل بیان داشت: با پیشنهاد عزیزان اعضاء، در ایام ماه مبارک رمضان مراسم گلریزانی را در سالن زورخانه پوریا ولی آمل برگزار کرده ایم تا شاید با مبالغ جمع شده بتوانیم شرایط را برای خرید دارو و درمان بیماران تحت پوشش با شرایط سخت بهتر کنیم.

این بانوی دلسوز انجمن تالاسمی ادامه داد: به غیر از بنده و خانم امانی از سوپروایزر بیمارستان بقیه اعضاء فعال انجمن خود بیماران درگیر با تالاسمی هستند و ازکارهای دیگر انجمن، تحت پوشش قرار دادن تعداد ۵۰ بیمار خود در لیست بهزیستی بود.

دعوت از شرکتهای بیمه برای بیمه بیماران تالاسمی

لیلا گازا از حضور خیرین در انجمن استقبال کرد و اظهار داشت: از همه عزیزان جهت یاری به  بیماران تالاسمی دعوت بعمل می آید بخصوص اگر در بحث بیمه کردن و تعلق بیمه بازنشستگی شرکتهای بیمه دستی برآتش دارند به بیماران تالاسمی کمک کنند و از اجر معنوی کار خیر خود بهره مند شوند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید