پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33149 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نماز و انفاق شاخصه اصل ایمان است درپی ۲ سال ورود ویروس منحوس کرونا به محافل و جوامع بشری، رکود اقتصادی و تعدیل نیروها از شرکت ها و کارخانه ها؛به آمار نیازمندان افزود. درشانزدهمین افطارماه مبارک رمضان؛به رسم احسان ونیکوکاری دراین ماه مراسم گلریزان خیرین شهرستان آمل با همت فرماندار شهرستان آمل و حضور امام […]

نماز و انفاق شاخصه اصل ایمان است

درپی ۲ سال ورود ویروس منحوس کرونا به محافل و جوامع بشری، رکود اقتصادی و تعدیل نیروها از شرکت ها و کارخانه ها؛به آمار نیازمندان افزود.

درشانزدهمین افطارماه مبارک رمضان؛به رسم احسان ونیکوکاری دراین ماه مراسم گلریزان خیرین شهرستان آمل با همت فرماندار شهرستان آمل و حضور امام جمعه،مسئولین و خیرین درتالار اکسین برگزار و همزمان ازطریق شبکه استانی و سراسری صدا سیما روی آنتن خانه ها رفت.

به گزارش واحد خبری سیده آمل:حجت الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران، درمراسم گلریزان خیرین شهرستان آمل؛ با بیان اینکه بعداز دوسال امشب این دورهمی باحضور فرماندار شهرستان آمل، امام جمعه، مسئولین و خیرین عزیز؛ کنارهم اتفاق ویژه ای است که درآمل رخ داده افزود: شهرستان آمل یکی از شهرهای بزرگ استان مازندران است که اولین مرکز نیکوکاری تخصصی جهیزیه را به همت خیرین دراین شهرستان راه اندازی شد.

دیدگاه کمیته امداد به انفاق واحسان

عالیشاه درادامه اظهارداشت: دیدگاه ما اینگونه نیست که ما فقط مددجویان تحت پوشش امداد را حمایت کنیم چرا که نیازمندان دراستان ما زیاد هستند لذا دیدگاه ما این است که همه نیازمندان این شهرستان بصورت هدفمند و یکجا با حفظ شان و کرامت خانواده هاخدمت بشوند.

مسئول کمیته امداد مازندران همچنین تصریح کرد: برای ما مهم کرامت خانواده‌هاست که از سوی خیرین و مسئولین عزیز و امام جمعه حفظ خواهدشد.

نماز و انفاق شاخصه اصل ایمان است

بشیر عالیشاه با اشاره به اینکه این برنامه درآمل شانزدهمین برنامه استانی برای احیای فرهنگ خیر و احسان است، اذعان داشت: بعد ازاصل ایمان مهمترین شاخصه عملی اقامه نماز و انفاق است که انفاق یا واجب است یا مستحب یا مکروه یا حرام که از انفاقات واجب و مستحب که نیازمندان باید از آن منتفع شوند بحث احسان می باشد که باید اتفاق بیافتد و امشب دراین دورهمی آمده ایم که این اتفاق به ثمر بنشیند و به خانواده های نیازمند احسان کنیم .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید