جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33154 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خروجی گلریزان خیرین شهرستان آمل مراسم گلریزان شهرستان آمل شب گذشته ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با شانزدهم ماه مبارک رمضان در تالار اکسین با محوریت تامین زمین جهت ساخت مسکن نیازمندان برگزار شد که خروجی آن اهداء ۶۰۰ مترمربع زمین از سوی مجمع خیرین شهرستان به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود و […]

خروجی گلریزان خیرین شهرستان آمل

مراسم گلریزان شهرستان آمل شب گذشته ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با شانزدهم ماه مبارک رمضان در تالار اکسین با محوریت تامین زمین جهت ساخت مسکن نیازمندان برگزار شد که خروجی آن اهداء ۶۰۰ مترمربع زمین از سوی مجمع خیرین شهرستان به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان نیز از سوی دیگر خیرین جهت تامین و رفع نیازمندیهای اولیه مستمندان واجد شرایط شهرستان جمع و اهداء شد.

همدلی دستگاههای اجرایی با محوریت مردم بنای کار حسینی

به گزارش واحد خبری سیده آمل: سیدعباس حسینی، فرماندار شهرستان آمل با تقدیر از حضور مسئولین و خیرین شهرستان در مراسم گلریزان بنای کار خود را بر توسعه و بسط فضای همدلی در بین دستگاههای اجرایی شهرستان اعلام کرد وگفت: باور ما این است این همدلی با محوریت مردم موجب فضایی پر برکت و پیشرفت شهرستان خواهد شد.

حسینی جامعه آمل را فرهیخته و خیرخواه دانست و عنوان کرد: وظیفه بنده بعنوان فرماندار تسهیل گری درکار دستگاههای اجرایی و بخشداریها و دهیاری ها است تا مسئولین ادارات وظیفه خود بدانند درکنار مردم وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهند.

حضور متخصصین امور خیریه در میدان کار

وی درخصوص امور خیریه شهرستان تصریح کرد: گروههای تخصصی در رابطه با خیریه شهرستان داریم که بصورت خیلی ویژه کارها را پیگیر و اجراء می کنند.

خروجی گلریزان خیرین شهرستان آمل

خروجی گلریزان خیرین شهرستان آمل

فرماندار آمل با اظهار امیدواری از نتیجه این گلریزان بیان داشت: امیدوارم به همت خیرین شهرستان درمورد تامین مسکن نیازمندان امشب اتفاقات خوبی رخ دهد.

در ادامه برنامه عطا حیدرزاده ریاست مجمع خیرین آمل اعلام کرد: مجمع خیرین آمل در حوزه های مختلف نیازمندان شهرستان را تحت حمایت خود قرار داده است که در این ماه مبارک و این مراسم نیز زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جهت تامین و ساخت مسکن نیازمندان به این امر تخصیص داده و اهداء می شود 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید