جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33159 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تامین مسکن دراولویت کمیته امداد امام مراسم گلریزان شب گذشته ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با شانزدهم ماه مبارک رمضان در تالار اکسین با محوریت تامین زمین جهت ساخت مسکن نیازمندان برگزار شد که خروجی آن اهداء ۶۰۰ مترمربع زمین از سوی مجمع خیرین شهرستان به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود و مبلغ […]

تامین مسکن دراولویت کمیته امداد امام

مراسم گلریزان شب گذشته ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با شانزدهم ماه مبارک رمضان در تالار اکسین با محوریت تامین زمین جهت ساخت مسکن نیازمندان برگزار شد که خروجی آن اهداء ۶۰۰ مترمربع زمین از سوی مجمع خیرین شهرستان به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان نیز از سوی دیگر خیرین جهت تامین و رفع نیازمندیهای اولیه مستمندان واجد شرایط شهرستان جمع و اهداء شد.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: قلی پور، ریاست کمیته امداد شهرستان آمل در مراسم گلریزان شب گذشته شهرستان آمل گزارش کاری خود را با ابراز تاسف از افزایش آمار نیازمندان اینگونه ارائه داد و گفت: تعداد ۶ هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیت ۱۲ هزار نفر تحت پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی شهرستان آمل قرار دارند.

حمایت و ارائه خدمات درمانی

وی همچنین از وجود ۲۰۰ خانواده دارای سرپرست بیمار صعب العلاج سرطانی در مجموعه کاری خود خبر داد و افزود: ۱۲۶ بیمار ایزی لایفی هم که ماهانه ۱۱۵ الی ۱۲۰ میلیون تومان فقط هزینه تهیه ایزی لایف آنهاست مورد حمایت ما هستند.

قلی پور تعداد دانش آموز نیازمند را ۸۷۰ نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد ۳۶۵ دانش آموز ما از ایتام و بی سرپرستان هستند.

کار تحصصی تهیه جهیزیه

مسئول کمیته امداد آمل در ادامه با تقدیر و تشکر از حاج آقا حامدی و خیرین شهرستان جهت تهیه جهیزیه عنوان کرد: ۱۲۴ نوعروس درسال گذشته برای شروع زندگی خود به همت این عزیزان دارای لوازم اولیه زندگی و جهیزیه شده اند.

اشتغالزایی یکی از شاخص های کمیته امداد

وی با تاکید بر شعار سال مبنی بر سال اشتغال و تولیدات دانش بنیان حمایت خود را جهت توانمند سازی خانواده های نیازمند اعلام و اظهار داشت: ۳۱ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به متقاضیان راه اندازی کسب و کار تعلق گرفت که در این رابطه مبلغ ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به ۵۳۹ نفر در آمل وامهای کارگشایی پرداخت شد.

تامین مسکن دراولویت کمیته امداد امام

ریاست کمیته امداد امام شهرستان آمل با دعوت از خیرین مسکن ساز برای تامین زمین نیازمندان اذعان داشت: ۶۰۰ خانوار مستاجر تحت پوشش کمیته امداد هستند که امیدواریم با عنایت خیرین در راستای تامین زمین و ساخت سرپناه قدمی را برای رفع نیاز این عزیزان برداریم .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید