شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36014 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گروه تالیکاک تقدیم می کند الیاس حقیقی دستیار کارگردان مجموعه فریادهای زیرآب: ازمجموعه نمایش فریادهای بجا مانده زیرآب که درهرشهر با نام خاص حال و هوای آن شهر،اجرا می شود، “من لیلا هستم” روز چهارشنبه درشهرستان محمودآباد بعنوان اولین نمایش روی صحنه خواهدرفت. محمدی، ریاست اداره ارشاد محمودآباد با تقدیراز امیرامیرنیا از تولید کارفاخر ارزشی […]

گروه تالیکاک تقدیم می کند

الیاس حقیقی دستیار کارگردان مجموعه فریادهای زیرآب: ازمجموعه نمایش فریادهای بجا مانده زیرآب که درهرشهر با نام خاص حال و هوای آن شهر،اجرا می شود، “من لیلا هستم” روز چهارشنبه درشهرستان محمودآباد بعنوان اولین نمایش روی صحنه خواهدرفت.

محمدی، ریاست اداره ارشاد محمودآباد با تقدیراز امیرامیرنیا از تولید کارفاخر ارزشی گفت: در دنیای حقیقی این روزها کمتر کسی به دنبال کارهای هنری با چاشنی ارزش های معنوی می روند که با روی صحنه رفتن کار “من لیلا هستم” از مجموعه فریادهای بجا مانده زیر آب را باید مغتنم دانست و به فال نیک گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امیرامیرنیا نویسنده و کارگردان مجموعه ارزشی فریادهای زیرآب با همکاری گروه نمایشی تالیکاک اولین قسمت این مجموعه را با نام من لیلا هستم را درشهرستان محمودآباد به اکران خواهندبرد.

امیرنیا با قدردانی از زحمات مسئولین ادارات ارشاد شهرستان محمودآباد و آمل و آقای راعی و خانم خسروی عنوان کرد: نمایش فریاد زیر آب درهرشهرستان قرار است با اسم خاص خود در دو پارت برگزار شود.

وی با بیان اینکه درپارت اول موضوع جبهه و شهید شدن ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای ۴ مطرح است، که با دستان بسته به شهادت رسیدند افزود: در پارت دوم جریان تفحص شهدا را داریم که بخشی از داستان بصورت درام هست و با آمیختن به واقعیت حول زندگی دختری است که دربدو تولد پدرش به شهادت رسیده و دست نوازش پدر را نداشته که برای ازدواجش پدر به خواب دختر آمده و بقیه داستان…

گروه تالیکاک تقدیم می کند

به گفته امیرنیا تمرین این مجموعه نمایش با زحمات گروه تاتر تالیکاک بیش از ۱۵ ماه به طول انجامید.

گلایه از عدم حمایت از کارهای هنری ارزشی

وی با گلایه از عدم حمایت مدعیان حامی هنرهای ارزشی ابرازکرد: واژه های ارزشمندی مانند شهادت و ایثار باید حفظ و زنده نگه داشته شود و حمایت از آن هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است، چرا که این هنراست، نسل جوان و سوم انقلاب ما را با ارزشهای دفاع مقدس و اصالت های گذشتگان آشنا می کند و جوانان ما را به راه می آورد.

آشنایی نسل جدید با ارزشهای گذشته انقلاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنارتصریح کرد: امروز شاید برخی فکر کنند، این نسل با واژه های مانند، شهادت و ایثار بیگانه است؛ اما اینطور نیست، سوالاتی برای نسل جدید پیش می آید که آنان که شهید شدند خیلی افراد خاصی بودند، درصورتی که شهداء از همین جامعه و افراد عادی بودند، مانند مجیدسوزوکی های فیلم اخراجیها، امروزهم افراد زیادی هستند که مسیر شهادت را طی می کنند ولی ما از احوالات داخل آنها خبر نداریم.

نمایش من لیلا هستم در محمودآباد

محمدمحمدی، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد محمودآباد با تقدیراز امیرامیرنیا از تولید کارفاخر ارزشی گفت: در دنیای حقیقی این روزها کمتر کسی به دنبال کارهای هنری با چاشنی ارزش های معنوی می روند که با روی صحنه رفتن کار “من لیلا هستم” از مجموعه فریادهای بجا مانده زیر آب را باید مغتنم دانست و به فال نیک گرفت.

ترویج فرهنگ ارزشی از ضروریات جامعه امروز است

محمدی ادامه داد: فداکاری هایی که رزمندگان داشتند در خاطره ها مانده است و این قبیل کارهای ارزشی باعث ماندگاری و انتقال به نسل های بعدی می شود که باید با استقبال مسئولین در ترویج کارهای فاخر ارزشی باعت دلگرمی هنرمندان این عرصه باشند.

خوان شهداء راهگشای راه ماست

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد محمودآبادعنوان کرد: خون شهدا همیشه راهگشای کار و همراه ماست  و این دست از هنرهای نمایشی فقط یک سرگرمی نیست درکنار آن شاه کلیدی وجود دارد که می توان آن را در هنرهای نمایشی درک کرد.

من لیلا هستم منتظر علاقمندان تاتر در محمودآباد

الیاس حقیقی دستیار کارگردان مجموعه فریادهای زیرآب نیز خاطرنشان شد: ازمجموعه نمایش فریادهای بجا مانده زیرآب که درهرشهر با نام خاص حال و هوای آن شهر،اجرا می شود، “من لیلا هستم” روز چهارشنبه درشهرستان محمودآباد بعنوان اولین نمایش روی صحنه خواهدرفت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید