شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36008 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رسانه پردازنده عملکردمسئولین هست به گفته فرماندار ویژه شهرستان آمل،رسانه موضوع مهمی است که باید به اصحاب آن توجه داشت، تیرتبلیغات ازتیر شمشیر برنده تراست. همایش رسانه، صنعت وافق های پیش روبه میزبانی دانشگاه فذا آمل با حضورامام جمعه امامزاده عبدالله، فرماندارویژه شهرستان آمل بهمراه معاون برنامه ریزی و همراهان، ریاست اداره صمت شهرستان و […]

رسانه پردازنده عملکردمسئولین هست

به گفته فرماندار ویژه شهرستان آمل،رسانه موضوع مهمی است که باید به اصحاب آن توجه داشت، تیرتبلیغات ازتیر شمشیر برنده تراست.

همایش رسانه، صنعت وافق های پیش روبه میزبانی دانشگاه فذا آمل با حضورامام جمعه امامزاده عبدالله، فرماندارویژه شهرستان آمل بهمراه معاون برنامه ریزی و همراهان، ریاست اداره صمت شهرستان و ریاست اداره اصناف آمل واعضای شورای اسلامی شهر آمل و دیگر مسئولین شهرستانی و مدیران شرکت فذا و اصحاب رسمی رسانه شهرستان آمل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: این همایش، با هدف تعامل بیشتر رسانه در جهت معرفی تولیدات داخلی و رشدتوسعه صنعت شهرستان که قطب اول صنعت استان مازندران است برگزارشد، پس ازمطرح شدن نظرات۳فعال رسانه ای شهرستان آمل، خانمها گلناز پیغمبرزاده، سمانه قلی پور وغزاله شعبانی دراین راستا، دکتر روزبه نصیری، مدیریت خانه مطبوعات شهرستان آمل نیز اطلاع رسانی اغنایی و مدیریت درست خبر را مهمترین وظیفه رسانه درامرمعرفی یک برند دانست وگفت: دراین حوزه یکسری مدیران صنایع به رشد و توسعه تولیدات محصولات خود معتقدند که رسانه رسمی اغنایی و روایت اول را موجب ارتقای سرمایه اجتماعی می دانند که این سرمایه درهر کشوری از مهمترین سرمایه ها محسوب می شود.

رسانه پردازنده عملکردمسئولین هست
رسانه پردازنده عملکردمسئولین هست seyyedeamol.ir

تفاوت رسانه اغنایی با بوغ چی های رسانه ای

وی همچنین افزود: یکسری از مدیران هم، رسانه را ابزار تبلیغاتی برای پروپاگاندای انتقال پیامهای یکسویه ازجانب خود می دانند تا پیامهایشان بصورت رندمی با جلوه های تبلیغاتی به جامعه تزریق شود که متاسفانه ارتباط خوبی با رسانه ها و روزنامه نگاران رسمی ندارند و بیشتر علاقمند بوق چی های رسانه ای هستند که خود را رسانه می دانند و در حوزه سیاست هم این افراد کم نیستند.

ابزار تولید محتوا در دست رسانه خارجی است

درادامه ذات الله زارعی، فرماندار شهرستان آمل با بیان اینکه کشورهای خارجی در حوزه اطلاع رسانی و رسانه حدود ۱۰۰ سالی از ماجلوتر هستند، ابراز داشت: این پیش رو بودن سبب شد تا رسانه های خارجی بیشتر درتولید محتوای خبری وارد شوند و از طریق ابزارهای مختلف روانشناسی و رسانه ای استفاده کنند.

نقش رسانه داخلی در خنثی کردن شیطنت های رسانه خارجی

وی به نقش رسانه داخلی وتاثیرگذاری بر ابتر شدن اطلاعات غلط رسانه دشمن پرداخت و تصریح کرد: باتوجه به پیشرفت رسانه ای غربیها درمجموع با زحمات اصحاب رسانه داخلی آنها نتوانستند کاری از پیش ببرند.

تیر تبلیغات از تیر شمشیر برنده تر است

به گفته فرماندار ویژه شهرستان آمل،رسانه موضوع مهمی است که باید به اصحاب آن توجه داشت، تیرتبلیغات ازتیر شمشیر برنده تراست.

ذات الله زارعی تاکیدکرد: نقش رسانه در جامعه امروزی بی بدیل است، چراکه رسانه متعهد می تواند در فرهنگ سازی جوامع یک فرهنگ ارزشی را ایجاد کند و آن را جا بیاندازد یا نه برعکس یک جامعه توسط رسانه غیرمتعهد ضد ارزشی به ورطه نابودی کشانده شود.

رسانه پردازنده عملکردمسئولین هست

مهدی باقریان، ریاست اداره صمت شهرستان آمل نیز اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ تولید، صنعت و تجارت با رسانه می تواند پیشرفت روزافزون را بدنبال داشته باشد و علاوه برتقویت نقاط قوت نقاط ضعف و کمبودها را جبران کند.

باقریان از خبرنگاران بعنوان سنسورهای حواس کالبد رسانه های تحت اختیارخود یادکرد و می گوید: آنها بعنوان پردازنده های عملکرد و تصمیم گیری های مسئولین شهرستان و استان و کشور هستند که قطعا جهت اتخاذ تصمیمات درست یاریگر مسئولین خواهندبود.

رسانه پل ارتباطی مردم و مسئولین است

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل در این همایش اظهار کرد: رسانه قدرت بزرگی در برقراری ارتباط بین مردم و مسؤولان است و نمی توان امروزه نقش و اثرگذاری آن را نادیده گرفت.

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمانی افزود: امروزه هر دستگاه و نهادی که رسانه و خبر را نادیده گرفت مسیر پس رفت و زوال خود را به دست خود رقم زد.

حسین زاده با اعلام اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی که نگاه فرهنگی و انجام مسؤولیت اجتماعی دارند همیشه کارآمد و قدرتمند خواهند بود، گفت: اصحاب رسانه در انجام وظایف خود باید شفافیت، صراحت، صداقت، دقت و سرعت را دراولیت کاری خود قرار دهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید