دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36004 |
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قابل توجه کنکوری ها دکتر علی صدرگفت:برای ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نیازی به مراجعه به سامانه آموزش و پرورش برای دریافت سوابق تحصیلی نیست. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشوربااشاره به فرایندثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: سوابق تحصیلی داوطلبان توسط وزارت آموزش و پرورش در […]

قابل توجه کنکوری ها

دکتر علی صدرگفت:برای ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نیازی به مراجعه به سامانه آموزش و پرورش برای دریافت سوابق تحصیلی نیست.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشوربااشاره به فرایندثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: سوابق تحصیلی داوطلبان توسط وزارت آموزش و پرورش در اختیار سامانه ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

قابل توجه کنکوری ها

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: برای ثبت نام در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳، هیچ گونه نیازی به مراجعه داوطلبان به سامانه های وزارت آموزش و پرورش نیست لذا داوطلبان صرفا می بایست به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کنند.

 وی همچنین درمورد ثبت‌نام داوطلبانی که به دلیل ثبت‌نام در آزمون سراسری سال گذشته دارای کارپوشه داوطلبی هستند، بیان داشت: این دسته از داوطلبان نیازمند ایجاد کارپوشه جدید نیستند و منحصراً باید نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و در صورت تمایل امکان ویرایش اطلاعات آنها نیز وجود دارد.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور همچنین افزود: داوطلبانی که متقاضی پذیرش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲  هستند لازم است جهت انتخاب رشته و پذیرش در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ حداقل در یک نوبت از آزمونهای سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کنند. این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند.

همزمانی برگزاری آزمون زبان و هنر

دکتر صدر در مورد داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون‌های شناور را دارند نیزخاطرنشان کرد: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آزمون‌های زبان و هنر به صورت همزمان برگزار می‌شود و داوطلبان نمی‌توانند در هر دو آزمون شرکت کنند و بایدیکی ازاین دو گروه شناور را انتخاب کنند ولیکن درصورت تمایل می‌توانند درنوبت اول در یکی ازاین دو آزمون شناور و در نوبت دوم در آزمون دیگر ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید