پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35663 |
|
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کمبود فضای آموزشی درآمل ابراهیم زاده: سازمان حمل و نقل شهرداری باید برای سرویس مدارس پاسخگو باشد. بافرا رسیدن ماه مهر، بهارمهربانی، گل واژه های مهر نیز درمدارس کشور شکوفا می شود، فصلی پردغدغه واضطراب برای اولیاءمدارس و والدین نگران به آینده فرزندانشان از تهیه کتب درسی تا لوازم تحریر، لباس فرم و مهمتر ازهمه […]

کمبود فضای آموزشی درآمل

ابراهیم زاده: سازمان حمل و نقل شهرداری باید برای سرویس مدارس پاسخگو باشد.

بافرا رسیدن ماه مهر، بهارمهربانی، گل واژه های مهر نیز درمدارس کشور شکوفا می شود، فصلی پردغدغه واضطراب برای اولیاءمدارس و والدین نگران به آینده فرزندانشان از تهیه کتب درسی تا لوازم تحریر، لباس فرم و مهمتر ازهمه ایاب ذهاب دانش آموزان که درجمع همه اینها انتظارمیرود، آماده سازی کلاس درس و ساماندهی معلمان که کارپرمشغله مدیران مدارس و آموزش و پرورش هست با تدابیر مدبرانه ای را به اجراء درآید.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: حجت الاسلام ابراهیم زاده، ریاست آموزش پرورش شهرستان آمل بازگشایی مدارس و فعالیت درمیدان تعلیم و تربیت دانش آموزان و فرهنگیان را به همگان تبریک گفته و اذعان داشت: بهترین مدرسه برای یک دانش آموز، نزدیکترین مدرسه به منزلش هست، چرا که والدین هم در زمانبندی رسیدگی و ایاب ذهاب فرزندانشان کمتر به مشکل برخواهند خورد.

اجرای زیبای سمفونی مهر درمدارس آمل

ابراهیم زاده افزود: با تلاشهایی که درقالب پروژه مهر شکل گرفت، مدارس ما آمادگی کامل پذیرش دانش آموزان را براساس زمانبندی ثبت نام دانش آموزان به زیبایی اجراء شد.

کمبود فضای آموزشی درآمل

وی به کمبود فضای آموزشی شهرآمل اشاره کرد و ادامه داد: کمبود فضای آموزشی شهرآمل کاملا ملموس هست اما با تدابیری که مدیران مدارس ما از خود نشان دادند به حمدالله این مشکل مرتفع و ثبت نام به نوعی شکل گرفت.

ثبت نام مدارس مدیریت شد

به گفته ابراهیم زاده شاید بعضی از مدارس در بحث ثبت نام دانش آموزان مقداری مشکل داشتند ولی براساس محدوده بندی که شد سعی کردیم بار تراکم ثبت نامی دانش آموزان را کم کنیم.

سازمان حمل و نقل شهرداری باید پاسخگوباشد

ریاست آموزش پرورش شهرستان آمل درخصوص ایاب ذهاب دانش آموزان وپوشش سرویس دهی مدارس تصریح کرد: دربحث سرویس مدارس ازماه اسفندماه سال گذشته باسازمان حمل ونقل شهرداری جلساتی داشتیم که متعاقبا ۵ شرکت را به ما معرفی کردند.

وی ازعدم توانمندی ایاب ذهاب برخی ازشرکتهای سرویس مدارس می گوید: این ساماندهی چقدر در توان این شرکتها هست و می توانند با خودروهای آماده هماهنگ شوند را باید سازمان حمل و نقل شهرداری پاسخگوباشد، لذا مدیران ما صرفا جهت معرفی و هماهنگی پاسخگو هستند.

نظارت کامل برهمه مدارس داریم

ابراهیم زاده درپاسخ به کیفیت آموزش مدارس غیردولتی و افزایش جمعیت کلاسها بیان داشت: نظارت بر کیفیت آموزشی ، پرورشی و ثبت نام مدارس غیردولتی همانند مدارس دولتی براساس قانون و آئین نامه آموزشی حتما انجام می شود.

این رئیس آموزش و پرورش اضافه کرد: اگر ظرفیت کلاسی از حد مجاز بگذرد والدین می توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش شهرستان موضوع را اطلاع داده تا نسبت به آن مدرسه پیگیری لازم به عمل آید.

آدرس فیلم د آپارات

https://www.aparat.com/v/6PIbi

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید