پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35894 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پهلوانان مازندران افتخار ایران سردار مسلمی بیان کرد: امروز من افتخار می کنم بعنوان یک مازندرانی و یک سرباز در مراسم تجلیل وجمع عزیزان پهلوان و قهرمانان مازندرانی حضور دارم به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه کربلا؛ سخن خود را درمراسم تجلیل از پهلوانان مازندرانی، شهرآمل با یادی از پهلوانانی که برای دفاع […]

پهلوانان مازندران افتخار ایران

سردار مسلمی بیان کرد: امروز من افتخار می کنم بعنوان یک مازندرانی و یک سرباز در مراسم تجلیل وجمع عزیزان پهلوان و قهرمانان مازندرانی حضور دارم

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه کربلا؛ سخن خود را درمراسم تجلیل از پهلوانان مازندرانی، شهرآمل با یادی از پهلوانانی که برای دفاع از خاک و نوامیس کشور در میادین جنگ حضور داشتند آغازو تصریح کرد: امروز هر آنچه از آرامش و امنیت موجود داریم؛ از خون آن شهدایی است که برای حفظ اسلام ، وطن و ملت رفتند.

سردارمسلمی با قدردانی از برپاکنندگان این آئین ارزشمند، عنوان کرد: برپایی تجلیل از قهرمانان ورزشی کاری است ارزشمند که کمتر استانی به این مهم می پردازد.

تقدیر از تلاشگران ورزشی

وی همچنین تاکیدکرد: برای کسانیکه پرچم ایران را در مجامع بین الملل به اهتزاز درمی آورند قطعا باید تجلیل بعمل آید.

پهلوانان مازندران افتخار ایران

سردارسیاوش مسلمی با اشاره به اینکه همه پهلوانان ایران زمین برای ما عزیزند ابراز داشت: اما پهلوانان خطه ما ویژگی خاصی دارند، چرا که به جهات مختلف پهلوانان مازندرانی بشدت خانواده دوست هستند و والدین خود را گرامی می دارند و بشدت به پرچم مقدس کشور احترام می گذارند و به ایران خود علاقمندند.

کار ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان مازندران

فرمانده سپاه به نکته بارز دیگر پهلوانان مازندرانی پرداخت و گفت: پهلوانان خطه ما چه آنان که در عرصه کشتی تلاش می کنند و چه قهرمانان رشته های دیگر خیلی سخت کوش هستند و برای بدست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و به اهتزاز درآوردن این پرچم همه آنچه در توان دارند را به خدمت می گیرند که شاید این همت را در ورزشکاران دیگر استانها و کشورها شاهدنباشیم.

خشنودی مسلمی ازحضور درجمع پهلوانان

سردار مسلمی بیان کرد: امروز من افتخار می کنم بعنوان یک مازندرانی و یک سرباز در مراسم تجلیل وجمع عزیزان پهلوان و قهرمانان مازندرانی حضور دارم.

به گفته فرمانده سپاه مازندران: ما بهترین مردم را درکشورمان داریم و مردم مازندران جزء بهترین ها هستند و بنده هم بعنوان کوچکترین جزعی از اعضاء حامی ورزشکاران سعی کردم تا الان آنچه درمجموعه سپاه است جهت حمایت از ورزشکاران استان تا جایی که عمرباقی است به خدمت بگیرم.

پهلوانان مازندران افتخار ایران
پهلوانان مازندران افتخار ایران
seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید