پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35886 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

یک شهربا پهلوانان مازندران علی رجبی: بالغ بر۴۰ ورزشکارمازندرانی از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با حضورمقامات و مسئولین استان دراریکه آریایی شهرآمل تجلیل شدند. مراسم تجلیل ازمدال آوران بازی های آسیایی وپاراآسیایی هانگژو به همت اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگی، ورزشی شهرداری آمل با حضور پهلوانان و قهرمانان قدر […]

یک شهربا پهلوانان مازندران

علی رجبی: بالغ بر۴۰ ورزشکارمازندرانی از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با حضورمقامات و مسئولین استان دراریکه آریایی شهرآمل تجلیل شدند.

مراسم تجلیل ازمدال آوران بازی های آسیایی وپاراآسیایی هانگژو به همت اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگی، ورزشی شهرداری آمل با حضور پهلوانان و قهرمانان قدر استان مازندران و دوستداران ورزش کشور در شهرستان آمل باشکوه هرچه تمامتر برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران باتقدیر ازهمه دست اندرکاران برپایی این مراسم اذعان داشت: این جوانان کاری کردند کارستان که ما از وجود و حضور چنین پهلوانانی در خطه سرسبز مازندران به خود می بالیم.

رجبی با اشاره به اینکه در تیم های کشوربیشترین تعداد ورزشکاران چه دربخش بانوان و چه دربخش آقایان را مازندرانی ها تشکیل دادند، افزود: من باب مثال درفوتبال ۷ نفره جانبازان جهان که کشور ایران قهرمان شد، ۴ نفر ازاین تیم مازندرانی بودند.

نگاه پهلوانی به ورزشکاران مازندران

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان مازندران،این جوانان از ۳ نگاه مدنظرماهستند، نگاه اول پهلوانی آنهاست، نگاه دوم پهلوان بودن اسلامی است و نگاه سوم ما پهلوانی ملی عاشق ایران و پرچم جمهوری اسلامی است که این پرچم را با افتخار درمیادین ورزشی به نام کشورخود به اهتزاز درمی آورند.

محکوم نمودن اسرائیل توسط ورزشکاران ایرانی

وی همچنین تاکیدکرد:دربین قهرمانان ما ۲۲ قهرمان مازندرانی دربرابر رژیم اشغالگر سفاک اسرائیل حاضر نشدند که این خود نشانگر صلابت ورزشکاران ما هست.

یک شهربا پهلوانان مازندران

علی رجبی: بالغ بر۴۰ ورزشکارمازندرانی از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو با حضورمقامات و مسئولین استان دراریکه آریایی شهرآمل تجلیل شدند.

برپایی اولین نمایشگاه تخصصی ورزش

وی از برپایی اولین نمایشگاه تخصصی ورزشی کشور در شهرستان قائمشهرخبر داد و گفت: ساعت ۱۶ عصر روز بیست و سوم آبان در مکان نمایشگاه بین المللی قائمشهربا وسعت نزدیک به ۵ هزارمتر مربع افتتاح خواهدشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: به نظر برنامه های این نمایشگاه آنقدر بانشاط و مفرح هست که نظیرآن را کمتر دیده ایم.

یک شهربا پهلوانان مازندران
یک شهربا پهلوانان مازندران
یک شهربا پهلوانان مازندران
یک شهربا پهلوانان مازندران seyyedeamol.ir
یک شهربا پهلوانان مازندران

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید