جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35902 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورزشکاران ما سفیران کشورند سیدمحمودحسینی پور ابراز داشت: ورزش حرفه ای و قهرمانی مایه افتخار ماست، همانطور که بعد از سالها نساجی مازندران وارد آسیا شد چه موجی از شادی را ایجاد کرده است و این اثر فرهنگی ورزش است‌. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:استاندارمازندران درآئین تجلیل ازمدال آوران بازی های آسیایی و پارا […]

ورزشکاران ما سفیران کشورند

سیدمحمودحسینی پور ابراز داشت: ورزش حرفه ای و قهرمانی مایه افتخار ماست، همانطور که بعد از سالها نساجی مازندران وارد آسیا شد چه موجی از شادی را ایجاد کرده است و این اثر فرهنگی ورزش است‌.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:استاندارمازندران درآئین تجلیل ازمدال آوران بازی های آسیایی و پارا آسیایی که درتالار اریکه آمل درحضور پهلوانان مازندرانی به نقش قهرمانان و پهلوانان بعنوان سفیران کشور درمجامع بین الملل یادکرد و ادامه داد: ورزش قهرمانی مظهر تمایلات و استعدادها و تشخیص وهویت یک ملت است و هدف تنها مدال آوری نیست.

به گفته حسینی پور ورزش دردیپلماسی هم نقش دارد، امروز درحوزه الگوی جوانان استان مازندران، نقش قهرمانان ومدال آوران بسیارموثر است و در راهبرد حوزه های اجتماعی و فرهنگی ورزشکاران ما صرفا در رشته ورزشی کار نمی کنند، بلکه بعنوان یک رهبر و الگو کار می کنند.

ورزشکاران ما سفیران کشورند

وی همچنین اذعان داشت: حسن یزدانی یک الگوی بی نظیر برای جوانان ماست و می تواند نقش راهبری در جامعه را داشته باشد و الگویی برای جوانان باشد.

سیدمحمودحسینی پور ابراز داشت: ورزش حرفه ای و قهرمانی مایه افتخار ماست، همانطور که بعد از سالها نساجی مازندران وارد آسیا شد چه موجی از شادی را ایجاد کرده است و این اثر فرهنگی ورزش است‌.

استاندارمازندران، افزود: ورزشکاران صاحب نام در تزریق معنویت به لایه های گوناگون اجتماعی نقش برجسته ای دارند بویژه ورزشکاران فرهیخته مازندران که درهمه حوزه های ورزشی تمدن مازندران را به رخ دنیا کشیدند.

جایگاه ورزش در جامعه

استاندارمازندران ادامه داد: این نشان می دهد، ورزش صرفا جهت ورزش نیست، بلکه درزندگی مردم نقش دارد ومی‌تواند درسلامت شهروندان جایگاه راهبردی داشته باشد.

سیدمحمود حسینی پور ورزش مازندران را بعنوان یکی از قطب های استراتژی ورزش کشور خواند و تاکید کرد: مازندران، سرآمد ورزش ملی است و از پتانسیل بالایی برخوردار است که باید به تقویت و ارتقای ورزش بخصوص در مناطق روستایی بیشتر توجه شود.

جدی گرفتن زیرساختهای ورزش

استاندار مازندران با تاکیدبرتقویت زیرساخت های ورزشی ورزش قهرمانی، خاطرنشان شد: نخبه پروری درباب جوانان را باید جدی گرفت، زمانی که پرچمی از مازندران بالا می‌رود، غرور ملی را بالا خواهد رفت.

حسینی پور تصریح کرد: در دفاع مقدس نیز لشکر ۲۵ کربلا غرورآفرین بود، هر زمان صدام اسم لشکر ۲۵ کربلا می آمد یگان های ویژه خود را می فرستاد.

نقش ورزش درسلامت جامعه

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی، هویت مازندران است، خاطرنشان کرد: بعد از اسلام ورزش با آیین دعا و نیایش همراه شد، ورزش قهرمانی هویت مازندران است و جوانانی که به قهرمانی دست پیدا می کنند، نشان می دهند دارای خصوصیات برجسته ای هستند و اراده قوی دارند، زمانی که قهرمانان شهر فعال هستند بزهکاری و اعتیاد نیست و سلامت روحی و روانی جامعه به ورزش بستگی دارد.

حسینی پور ایجاد گردشگری ورزشی در مازندران را از ملزومات استان دانست و اظهار کرد: سه نقطه درکشور منطقه آزاد انتخاب شد و آن در مازندران بود، که باعث تحول می شود، برای گردشگری ورزشی نیاز به کمپ های ورزشی داریم، که با توجه به شرایط آب و هوایی مازندران باید این آمادگی را داشته باشیم.

ورزشکاران ما سفیران کشورند
ورزشکاران ما سفیران کشورند seyyedeamol.ir
ورزشکاران ما سفیران کشورند

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید