شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35908 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به دادمردم آمل برسید پایان اولتیماتوم ۱۵روزه ریاست جمهور بابت فرجام فریزکردن دپوی عمارت و پروژه ملی زباله آمل استاندارمازندران درپاسخ به سوال سیده آمل درخصوص رانت خواری و مافیای زباله استان گفت: بعدا درفرصت مقتضی توضیح خواهم داد. اخبارجدیدحاکی ازادامه راه اندازی عمارتهای دیگردرجنگلهای هیرکانی وجانمایی سایت دپوی زباله آمل از پاساکش به شوکاشوربا […]

به دادمردم آمل برسید

پایان اولتیماتوم ۱۵روزه ریاست جمهور بابت فرجام فریزکردن دپوی عمارت و پروژه ملی زباله آمل

استاندارمازندران درپاسخ به سوال سیده آمل درخصوص رانت خواری و مافیای زباله استان گفت: بعدا درفرصت مقتضی توضیح خواهم داد.

اخبارجدیدحاکی ازادامه راه اندازی عمارتهای دیگردرجنگلهای هیرکانی وجانمایی سایت دپوی زباله آمل از پاساکش به شوکاشوربا قطع ۳۰ هزار اصلح درخت هیرکانی واکنون نوبت چمازکتی بالادست کلرد وآلوده شدن سرچشمه آبشارماهان است.

گزارش میدانی سیده آمل از منطقه رزکه

با هماهنگی اهالی منطقه رزکه آمل که نگران آینده سلامت خانواده هایشان هستند پایگاه خبری سیده آمل بصورت میدانی درمنطقه حضورپیدا کرد وپای دردو دل آنها نشست.

اهالی این روستای بکرجنگلهای هیرکانی که از تولیدکنندگان بزرگ دام و کشاورزی شهرستان هستند اذعان دارند: سالهاست که با خون جگر پای این انقلاب ایستاده ایم و فرزندان ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی شهید شدند و همچنان آرمانهای نظام را پاس میداریم.

درد و دل روستائیان رزکه با رئیس جمهور

آنها با فروتنی ادامه دادند: آقای ریاست جمهور از اینکه بفکر آملیها و روستائیان منطقه هستید و برای سلامت ما مهلت ضرب العجلی ۱۵ روزه تعیین کردید تا مسئولین شهرستان و استانی تکلیف عمارت را روشن کنند بسیار سپاسگزاریم اما این سوال هست آیا هزینه کاری که مسئولین با سهل انگاری و سوءمدیریت کارشناسی که طی ۳۰ سال به انجام نرساندند را باید ما آملیها و آیندگان ما با ازدست دادن سلامت خود بدهیم؟

به دادمردم آمل برسید

برای حل مشکل زمینی به وسعت ۸ هزارهکتار نیازمند است که باید کارشناسانه و اصولی انتخاب شود تا درآینده شاهد سرریزشدن شیرابه عمارت دیگربه رودخانه هراز ومسموم شدن خاک، آبهای زیرزمینی و هوا نباشیم.

صحبتهای استاندار مازندران درخصوص حل مشکل زباله آمل

در حاشیه مراسم تجلیل از پهلوانان مازندرانی در آمل استاندارمازندران در مصاحبه با پایگاه خبری سیده آمل بیان کرد: انتخاب مکان جدید انتقال زباله آمل درکمیسیون تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بزودی نتایج آن اعلام می شود.

سید محمود حسینی پورهمچنین ابرازداشت: بودجه لازم برای احداث نیروگاه زباله سوز در آمل اخذ شده است و این نیروگاه دراین شهرستان راه اندازی می شود.

وی ادامه داد :محل فعلی دپوی زباله درآمل می بایست فریز شود چرا که درمحل سد هراز قرار دارد لذا ، مکان جدیدی که بزودی درخصوص دپوی زباله تصمیم گیری می شوددرحال رای زنی هستیم.

 اما متاسفانه این رای زنی ها کارشناسانه نبوده و تصمیمات اخیر نشان از کار عجولانه و تکرار سهل انگاری گذشتگان می دهد.

راه اندازی زباله سوز دانش بنیان

آقای استاندار از راه اندازی نیروگاه زباله سوز بصورت دانش بنیان با مجهزترین امکانات می گوید این درصورتی است که مهمتر از آن مکان یابی و جانمایی زمین این تاسیسات است تا برمشکلات مردم اضافه نشود.

انتخاب زمین زباله سوز

خبرنگارازاستاندار محترم بابت زمین منال سوال کرد؛ و درکمال تعجب حسینی پور کلا تاییدیه منال دربلده نور که درزمان فرمانداری مهندس رسولی اعلام شده بود را رد کرد.

مافیای زباله مازندران

استاندارمازندران درپاسخ به سوال سیده آمل درخصوص رانت خواری و مافیای زباله استان گفت: بعدا در فرصت مقتضی توضیح خواهم داد.

حضور شبانه مسئولین و نداشتن دیدکافی

به گفته اهالی رزکه مسئولین شهرستان و استان حضوری برای جانمایی زمین شوکاشورقبول زحمت کردند، آنهم ساعت ۷ شب زمانیکه هوا کاملا تاریک بود که قطعا این نظارت درآن تاریکی رفع تکلیفی بیش نبود چرا که چیزی از طبیعت محیط دیده نمی شد.  

به دادمردم آمل برسید
به دادمردم آمل برسید
seyyedeamol.ir

به دادمردم آمل برسید

ظاهرا با این اوصاف زمین پاساکش هم از نظر کارشناسی که مردود شناخته شد خال نوبت به زمین شوکاشور رسید که کاملا منطقه جنگلی و درکنار بستر رودخانه هراز است و حتی افراد عوام محلی نیز به اصولی نبودن آن واقفند و اما زمین پیشنهادی جدید در بالادست منطقه کلرد هراز که منطقه ای دست نخورده و محیط زیست حیات وحش دارای سرچشمه های آب آشامیدنی و آبشار ماهان است نیز زیر تیغ سوالات مردم قرار دارد این درحالیست که سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و مسئولین محیط زیست نسخه احکام قضایی تجاوز به حریم جنگل و رودخانه را صرفا برای مردم تجویز می کنند و درعمل خود نه تنها متجاوزان به حریم منابع طبیعی و حیات وحش زیست گونه های گیاهی و حیوانی هستندبلکه سلامت جان افراد جامعه نیز برایشان پشیزی نمی ارزد و فقط غیر متعهدانه حفظ سمت با رفع تکلیف برنامه های کورکورانه برایشان مهم و مطرح است باقی هیچ.

و بحران مدیریتی در شهرستان آمل و مناطق محیط زیست آن ادامه دارد مگر اینکه مسئولان رده بالای دلسوز به نظام جمهوری اسلامی و ملت شهیدپرور پا به عرصه حل مدیریت بحران پروژه ملی پسماند آمل بگذارند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید