جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34304 |
|
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

همزمانی تنظیم بازار باصادرات برنج خبرهای نویدبخش استاندارمازندران دربازدیدی که درحاشیه نشست تعاملات تجاری ایران و روسیه درشهرستان آمل از مرکز تجاری سورتینگ بین المللی برنج آمل داشت. استاندارمازندران: در راستای فرآیند حمایتی دولت و صادرات برای رفع موانع فروش برنج کشاورزان استان شاهد اتفاقات خوب و نوید بخش خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری […]

همزمانی تنظیم بازار باصادرات برنج

خبرهای نویدبخش استاندارمازندران دربازدیدی که درحاشیه نشست تعاملات تجاری ایران و روسیه درشهرستان آمل از مرکز تجاری سورتینگ بین المللی برنج آمل داشت.

استاندارمازندران: در راستای فرآیند حمایتی دولت و صادرات برای رفع موانع فروش برنج کشاورزان استان شاهد اتفاقات خوب و نوید بخش خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سیدمحمودحسینی پور درپایان نشست تعاملات تجاری ایران و روسیه درشهرستان آمل از مرکز تجاری سورتینگ بین المللی برنج آمل بازدید بعمل آورد و گفت: امسال به لطف عنایت الهی و همت کشاورزان عزیز مازندرانی تولیدات برنج استان رشد قابل توجهی داشت.

همزمانی تنظیم بازار باصادرات برنج

نماینده دولت درمازندران همچنین افزود: همزمان با رشد تولیدات برنج داخلی برای تنظیم قیمت بازار، واردات برنج هم انجام شد.

وی همچنین ادامه داد: این واردات درشرایطی صورت گرفت که تولیدات داخلی برنجمان به اندازه کافی برای مصرف داخلی مهیا شدولی باتوجه به سیاستهای تنظیم بازار باید این اتفاق انجام می شد.

همزمانی تنظیم بازار باصادرات برنج
seyyedeamol.ir

طرح نگرانی شالیکاران استان با مسئولین

حسینی پور بابیان این مطلب که مامراتب نگرانی شالیکاران و مردم را دراین خصوص به محضر مسئولین کشور مطرح کردیم، تصریح کرد: هم جناب ریاست جمهور و هم وزیر جهادکشاورزی برای برون رفت از این وضعیتی که کشاورزان مازندرانی نگران آن هستند راه حل هایی را پیش بینی کردند.

استاندارمازندران یکی ازاین راه حلهابرای برقراری توازن بازاربرنج رابرداشتن تعرفه ها ی صادرات عنوان کرد و اظهار داشت: برداشتن تعرفه های صادرات یکی از راهکارهای تسهیلاتی برای صادرکنندگان و سورتینک داران برنج مازندران پیش بینی شده است تا بتوانند برنج مازندران را درسطح بین المللی عرضه کنند.

وی با تاکیدبراینکه گشایش خوبی برای صادرکنندگان ما ایجادشده است خارج از گود رکود بازاربرنج داخلی خبر داد: اولین محموله صادرات برنج استان مازندران به کشور روسیه درحال انجام است که بحث صادرات یکی ازراهکارهای خارج شدن از رکود عرضه برنج هست.

کیفی سازی محصولات برنج مازندران دردستورکار استاندار

حسینی پور به بازارهای دیگر برنج ایرانی درکشورهای عربی و حتی اروپایی اشاره و تاکیدکرد: درحال آماده سازی بستر صادرات بیشتر اقلام برنج به آن کشورها هستیم.

به گفته استاندارمازندران:باتوجه رقابتی که دربازار عرضه صورت می گیردما نگاهمان بر تمرکزکیفی سازی برنج مازندران است که دردستور کار مدیران ما قرار گرفت.

رعایت استانداردسازی محصولات برنج مازندران

وی همچنین تاکید کرد: ما باید برنج مازندران بویژه برنج پرمحصول را م از طریق پارک علم و فناوری با استانداردهای بین المللی متناسب سازیم.

استاندارمازندران با اظهار امیدواری از همکاری جهادکشاورزی و همت شالیکاران برنج پرمحصول در قرارگرفتن طراز و شرایط بین المللی اذعان داشت: کشاورزان عزیز ما به هیچ عنوان نگرانی نداشاه باشند و عجله نکنند چون درآینده نزدیک با شروع صادرات برنج مازندران وضعیت آنها بهتر خواهد شد و برنج مازندران، جایگاه بسیار خوبی را پیداخواهد کرد.

همزمانی تنظیم بازار باصادرات برنج
همزمانی تنظیم بازار باصادرات برنج

خرید حمایتی ۵۰ تنی برنج توسط دولت

حسینی پور از خرید ۵۰ تنی برنج توسط دولت خبرداد و ابراز کرد: یکی از برنامه های حمایتی دولت خرید ۵۰ تن برنج توسط شرکت دولتی است که موظف به اینکار شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید