یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36275 |
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

همبستگی باطعم امیدافزایی بسیج جهادسازندگی، بسیج جامعه پزشکی،بسیج ورزشکاران، بسیج ادارات و همه کسانیکه برای ایران قوی و ایران آباد دلشان می طپد در بحرانها و لحظه نیاز هموطنان در صحنه های مختلف حضوربهم می رسانند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: جانشین فرمانده سپاه کربلا درجمع خبرنگاران حاضر رویداد ۲۴ساعته جام رسانه امیدبابیان اینکه […]

همبستگی باطعم امیدافزایی

بسیج جهادسازندگی، بسیج جامعه پزشکی،بسیج ورزشکاران، بسیج ادارات و همه کسانیکه برای ایران قوی و ایران آباد دلشان می طپد در بحرانها و لحظه نیاز هموطنان در صحنه های مختلف حضوربهم می رسانند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: جانشین فرمانده سپاه کربلا درجمع خبرنگاران حاضر رویداد ۲۴ساعته جام رسانه امیدبابیان اینکه داشتن ایران قوی لازمه اش مشارکت همگانی درصحنه انتخاباتی هست ابرازکرد: هویت هر کشوری با دستان مردم آن کشور رقم می خورد.

فعالیت های سازمان بسیج درحوزه های مختلف

برسلانی تاکیدکرد: سازمان بسیج سپاه هم دربخش عمرانی ومحرومیت زدایی فعالیت دارد و هم دربخش توانمندسازی افراد و درحوزه اشتغالزایی سازمان بسیج مستضعفین با آموزش افراد و جهادسازندگی سپاه نیز با ایجاد بسترو ارائه تسهیلات، به یاری افراد مستعد می شتابد.

وی درادامه بیان داشت: تهیه کمک جهیزیه و تربیت نیروهای ورزشی، همچنین اعزام گروههای بهداشت و درمان درقالب بسیج جامعه پزشکان یکی دیگر از فعالیت های بسیج هست که همواره درسدد رفع نیازهای هموطنان برمی آید.

همبستگی باطعم امیدافزایی

سرداربرسلانی از اعزام ۵۲هزارو۵۳۵ گروه جهادی جهت ارائه خدمات به نیازمندان خبردادوگفت: دراین راستا سال جاری مبلغ هزارو ۴۴۳ میلیارد تومان هزینه خدمت رسانی به هموطنان مازندرانی شده است.

خدمات توانمندسازی جهاد سازندگی

وی همچنین اظهارداشت: دربخش توانمندسازی و آموزش برای ۷۵هزارنفراشتغالزایی شد که درسال ۱۴۰۰ تعداد ۴هزارو ۹۶۵ نفردر صندوق های قرض الحسنه فعال شدند ومتعاقبا بازگشایی ۴هزارو ۶۵۰ کارگاه تولیدی را شاهد بودیم.

حفاظت از منابع طبیعی

جانشین فرمانده سپاه کربلا از طرح صیانت از جنگلها و مراتع اینگونه می گوید: جهت جلوگیری از منابع طبیعی هزارو۲۱۰ مورد راه اندازی دهکده های مقاومتی که خودش درواقع یک نمونه کاربردی است تا عزیزان ما با آموزش های نحوه اقدامات عملیاتی در صحنه حضور خواهند داشت.

به گفته احمدبرسلانی ۳ دهکده استانی و ۹ دهکده شهرستانی در بخش فروش وبازاریابی محصولات تولیدی و ۸۰ نمایشگاه مقاومتی به بهره برداری رسید.

وی همچنین تصریح کرد: برای رفع موانع ۲۹۸ واحد تولیدی که نیازبه مشاوره و اخذمجوز و دریافت تسهیلات بودند کمک شد و با عقدتفاهم نامه هایی در زمینه ایجاداشتغال به کارگاههای تولیدی معرفی شدند.

خدمات آبرسانی به مناطق محروم

جانشین فرمانده سپاه مازندران با اعلام اینکه دربخش آبرسانی منطقه در دولت سیزدهم ۳۲۰ کیلومتر عملیاتی شد ادامه داد: ۲۵۰کیلومتر راه روستایی به اجراء درآمد و ۷۴ مخزن آب در ایستگاههای آبرسانی تعبیه شد.

وی درخصوص احداث پل روستایی و آبرو برای جاده های بین مزارع نیزاذعان داشت: در ورود هنگام بحرانها پروژه ساماندهی و لایروبی ۵۱ رودخانه استان با دیوارکشی حفاظتی طول ۷۰ کیلومترانجام شد.

بازسازی مرکزبازپروری گتاب بابل

سرداربرسلانی به بهسازی و بازسازی مرکز بازپروری گتاب که درسطح استانهای شمالی کشورحرف اول را می زند اشاره وعنوان کرد: این مرکز درسه مرحله با هزار نفر ظرفیت است که مرحله نخست آن با دویست نفر ظرفیت واعتبار۳۵ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

اعتبار محرومیت زدایی

جانشین فرمانده سپاه کربلا جمع کل اعتبارات محرومیت زدایی را ۳هزارو۳۰۲میلیاردتومان اعلام کرد.

#پیشرفت_ایران #پیشرفت_مارندران #اخبار_امید_آفرین

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید