پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34469 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

“هفت درشش” رونمایی شد رونمایی کتاب «هفت درشش» همزمان با سالگرد حماسه ششم بهمن در آمل کتاب « هفت در شش» ویژه حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ همزمان با چهل و یکمین سالگرد این رویداد بزرگ با حضور مسؤولان، مردم و خانواده شهدا رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: همزمان باچهل ویکمین […]

“هفت درشش” رونمایی شد

رونمایی کتاب «هفت درشش» همزمان با سالگرد حماسه ششم بهمن در آمل

کتاب « هفت در شش» ویژه حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ همزمان با چهل و یکمین سالگرد این رویداد بزرگ با حضور مسؤولان، مردم و خانواده شهدا رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: همزمان باچهل ویکمین سالگرد حماسه پیروزی مردم آمل بر اتحادیه کمونیست ها، آیین رونمایی کتاب«هفت درشش» ویژه نوجوانان و دانش آموزان درتبیین این حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ با حضور مسؤولان شهرستان و خانواده شهدا و اولیاء رونمایی شد.

این کتاب، با ۷۷ صفحه توسط علیرضا قاسم‌زاده و رقیه آهنگر به رشته تحریر درآمد که به ابعاد مختلف زندگی ۶ شهیددانش‌آموز و معلم آنها درحماسه اسلامی مردم آمل پرداخته است.

“هفت درشش” رونمایی شد

قاسمزاده یکی از نویسندگان کتاب «هفت درشش» از تلاش و همکاری زهرا آهنگر در ویرایش این کتاب قدردانی کرد و گفت: با توجه به حوزه‌های مختلف حماسه ششم بهمن کتابهای متعددی از سوی نویسندگان به رشته تحریر در آمد که نیاز سنین نوجوان را دراین زمینه مرتفع نمی کرد ولی در این کتاب تلاش زیادی شد تا ابعاد این حماسه ماندگار و جاوید بررسی و برای این مقطع به رشته تحریر درآید.

تاثیرکتاب خوب در زندگی

به گفته این نویسنده: در واقع ما همان کتابی می‌شویم که میخوانیم، چراکه کتاب نقش بسزایی در زندگی اجتماعی، فردی و تکامل انسان دارد و باید سعی کنیم تا کتابی سازنده و اثرگذار را بخوانیم.

معرفی بیشتر کتاب

وی با توضیحات بیشتر خود درخصوص کتاب هفت در شش تصریح کرد: دراین کتاب به شهدای فرهنگی و دانش‌آموز حماسه ۶ بهمن پرداخته شد، شهدای دانش‌‌آموز و فرهنگی که نقش زیادی در ثبت و درج این حماسه داشتند و باید اقشار مختلف مردم، نسل جوان، نوجوان، دانش‌آموزان و دانشجویان بدانند که چگونه آرامش، اقتدار، آسایش و امنیت کشور حاصل شده است.

قاسم‌زاده به بخش‌های مختلف کتاب اشاره و ابراز کرد: معنا شناسی شهید و شهادت از منظر قرآن و روایات، زندگی شهیدان علی ابراهیمی، خضراله اکبرزاده، سقا علیزاده، مجید قلیچ، جعفر هندویی، سیده طاهره هاشمی و معلم فرهنگی شهید صادق مهدوی درکتاب «هفت درشش» به رشته تحریر در آمد.

این معاون اداره آموزش پرورش آمل اذعان داشت: کتاب هفت در شش با هدف تحقیق و بررسی زندگی هفت دانش‌آموز و فرهنگی شهیدششم بهمن برای نسل جوان ودانشآموزان مقطع متوسطه اول برنامه‌ریزی شده است.

قاسمزاده درپایان خاطرنشان شد: با بررسی ویژگی شهدا تلاش داریم تا آنها را به عنوان الگو و عبرت معرفی کرده و مباحث زندگی فردی و اجتماعی آنها به صورت کاربردی برای زندگی دانش‌آموزان استفاده شود.

“هفت درشش” رونمایی شد
seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید