سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34473 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مسئولین باید مردم رابشناسند پرونده اتحادیه کمونیستها نیز همزمان با ۸ سال دفاع مقدس در مقاومت جانانه یکروزه آملیها با خون بهای ۴۱ شهید ششم بهمن سال ۶۰ در آمل بسته و آمل در شمال ایران با هزارسنگر خواهر خوانده شهر هزار موشک دزفول درجنوب کشور ایران شد. گزارش پایگاه خبری سیده آمل: بدستوراستاندار مازندران، […]

مسئولین باید مردم رابشناسند

پرونده اتحادیه کمونیستها نیز همزمان با ۸ سال دفاع مقدس در مقاومت جانانه یکروزه آملیها با خون بهای ۴۱ شهید ششم بهمن سال ۶۰ در آمل بسته و آمل در شمال ایران با هزارسنگر خواهر خوانده شهر هزار موشک دزفول درجنوب کشور ایران شد.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: بدستوراستاندار مازندران، جلسه شورای اداری این استان بمناسبت گرامیداشت سالروزحماسه اسلامی مردم هزار سنگر آمل، در شهرداری این شهر برگزار شد.

حماسه ۶ بهمن منحصر به شهرستان آمل نیست

حسینی پور با تاکبد براینکه به احترام شهدای ۶ بهمن سال ۶۰ درآمل جلسه شورای اداری استان دراین شهرتشکیل شد، افزود: حماسه آمل منحصر به شهرستان آمل نیست بلکه یک حماسه ملی است که باید همه شهرهای استان مازندران به این حماسه پرداخته و یکی از افتخارات بزرگ این استان باشد چراکه در مجموع، حوادث و بحران های حماسه آمل در طراز دیگر حماسه های بزرگ است.

وی به مغفول ماندن این حماسه اشاره کرد و بیان داشت:: علی رقم اینکه رهبری و امام ره از این حماسه به بزرگی یادکردند، ولی هنوز این حماسه در طرازخود جایگاه اصلی اش راپیدا نکرده است.

مقاومت مردم سال ۶۰ از افتخارات کشور است

به گفته محمودحسینی پور: حماسه ۶ بهمن نه تنها یکپارچه برای همه مازندرانیها است، بلکه حماسه ای ملی برای همه کشور هست که باید برای این حماسه احساس مسئولیت کرد؛ چراکه جز افتخارات استان و کشور ما محسوب می شود و برگی از برگ های استراتژیک کتاب انقلاب اسلامی است، حادثه ای که حضرت امام (ره) درآن مقطع برای تشکراز مقاومت مردم آمل در وصیت نامه الهی، سیاسی خود ازآن یاد کرد.

تشکیل ستاد استانی ۶ بهمن

حسینی پور از تشکیل ستاد استانی برای ۶ بهمن خبر داد و ابراز داشت: مصوبه دبیرخانه همین جلسه شورای اداری استان مازندران با همکاری ستاد آمل دراستان تشکیل می شود و یکی ازمباحث اصلی این ستاد تبیین حماسه ۶ بهمن است.

تبیین ماهیت حماسه ۶ بهمن آمل

وی همچنین افزود: نسبت به تبیین ماهیت این حماسه دبیرخانه آن باید همیشه فعال باشد؛ چرا که ابعاد زیادی از این حماسه باز نشده و مردم باید بدانند درمازندران دهه ۶۰ چه اتفاقاتی افتاد و مردم این خطه با چه مشقتی توانستند با این حماسه منطقه را حفظ کنند.

مسئولین باید مردم رابشناسند
مسئولین باید مردم رابشناسند
seyyedeamol.ir

مسئولین باید مردم رابشناسند

استاندار مازندران حماسه۶ بهمن رایک درس برای مسُئولین خواند و اظهار کرد: باید مردم را خوب تجزیه و تحلیل کنید، باید مردم و نیاز مردم را بشناسید، ما از مردم خیلی عقب هستیم، نه در ۶ بهمن بلکه در ۱۴۰۱ در ولایت پذیری، در ایستادگی در مقابل دشمن، مردم خیلی جلوتر ازمامسئولین هستند و شناخت عمیقی باید از مردم داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید