سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34479 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عملکرد خوب همراهی مردم سردار سیاوش مسلمی درشورای اداری استان که با دستور استاندار بمناسبت گرامیداشت شهدای ششم بهمن حماسه آمل درشهرداری این شهر برگزار شد خطاب یه مسئولین از درد دل مردم گفت. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه کربلای مازندران درجلسه شورای اداری استان مازندران در شهرداری آمل با بیان اینکه […]

عملکرد خوب همراهی مردم

سردار سیاوش مسلمی درشورای اداری استان که با دستور استاندار بمناسبت گرامیداشت شهدای ششم بهمن حماسه آمل درشهرداری این شهر برگزار شد خطاب یه مسئولین از درد دل مردم گفت.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرمانده سپاه کربلای مازندران درجلسه شورای اداری استان مازندران در شهرداری آمل با بیان اینکه درطول ۴۴ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی فتنه‌های زیادی شکل گرفت، ابراز داشت: حمله کوردلان اتحادیه کمونیستها به شهرآمل از جمله یکی از این فتنه‌ها بودکه با حضور مردم در نطفه خاموش شد.

سردار مسلمی درتبیین حماسه اسلامی مردم آمل سال ۶۰ عنوان کرد: ۲ عامل رهبری و مردم درکنار هم توطئه های دشمن علیه انقلاب نوپای اسلامی ما را ابتر گذاشت، باتوجه به‌ اینکه هر کدام ازاین حادثه‌ها دردهه اول انقلاب می‌توانست به تنهایی نظام را ساقط کند اما با تدبیر امام عزیزو حضور پرشور مردم با بصیرت این چهل حادثه و رویداد را نقش برآب کرد.

به گفته این فرمانده سپاه: اگر دو عامل رهبری و مردم کنارهم در ازبین بردن فتنه ها نقش داشتند، دشمن هم به درستی روی همین دوعامل برنامه‌ریزی کرد و امروزکاری که درحال انجام دادن هست درصدد ناامیدی همان عاملی که باعث ازبین بردن آن فتنه ها بوده یعنی مردم برآمده.

ایجاد امید برای خنثی سازی برنامه دشمن

سردار سیاوش مسلمی تصریح کرد: همه ما مسئولین در هر جایگاهی که هستیم در هر شغلی هستیم نسبت به توطئه ای که دشمن انجام می دهد و آن ناامید کردن مردم هست باید به هوش باشیم و بالعکس ما با عملکرد خوبمان بایدکاری کنیم تا مردم امیدوار شوند.

وی در خطاب به مسئولین تاکیدکرد: آیا مردم برداشتشان ازدست ما مسئولین این است؟ بخشی از دغدغه هایی که امروز نماینده عالی دولت در استاندار دارد ناظر براین است، مسئولین زیردست بایدکار مردم را راه بیاندازند.آیا ما وظیفه ای غیر از این داریم؟

بخشی نگری ممنوع

فرمانده سپاه کربلای مازندران درادامه بیان داشت: اما بخشی نگری و اینکه هرکس دنبال منافع تشکیلاتی خود باشد از آسیب های دستگاههای اجرایی ما به بدنه دولت و مردم هست، سرمایه گذار می آید یکی می گوید منابع طبیعی مال من است آن یکی می گوید محیط زیست من است، باید بدانید هیچ یک از اینها برای هیچ کس نیست بلکه همه بیت المال برای مردم هست.

مسلمی باتاکید براینکه بخشی از دغدغه‌ها باید به راه انداختن کار مردم آن هم با سرعت عمل بالا باشد، اظهار داشت: هرکس درهرجایگاهی که قرار داریم باید چنان باشیم که برای مردم کار کنیم؛ یکی از مشکلات بر عدم اجرای سرمایه‌گذاری بر دریا، جنگل و سواحل استان سرسبز ما نداشتن برنامه درست است که هیچ استفاده بهینه ای از پتانسیل های استان نمی‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه هنوز رگه‌های فتنه چهارماه پیش وجود دارد و این یعنی به ما گوشزد می‌کند، مردم از ما انتظار دارند و از ما کار می خواهند، ابراز داشت: اگر امروز بازار مشکل داردآنهایی که دست اندرکار رفع مشکل بازارند باید شبانه‌ روز کار کنند، درصنایع تولیدی یا کشاورزی مشکلی وجود دارد باید همه دست اندرکاران تلاش کنند، نه یک نهاد بگوید کشاورزی مختص جهادکشاورزیست دیگر اتاق بازرگانی جایی ندارد، صمت جاندارد، حوزه دیپلماسی جا ندارد، نه همه ما برای رفع مشکل دخیل هستیم.

عملکرد خوب همراهی مردم

وی همچنین اذعان داشت: مردم امروزدراستان مازندران ناراحت هستند که هر فصلی ازبرداشت محصولاتشان اعم ازکشاورزی، باغداری، دامداری دچار مشکل هستیم؛ این را چه کسی باید پاسخگوباشد؟ باید تعهد یکی از سرفصل‌های مسئولان باشد و اگر نقصی و خللی وجود دارد عوامل آن نقض در دستگاه اجرایی را شناسایی و برطرف کنند.

مسلمی همچنین ادامه داد: امروز باید از مردمی که دست خالی رو در روی دشمن درصحنه ششم بهمن حضور پیدا کردند عبرت بگیریم که صادقانه پای کار بودند.

ایجاد همدلی در ادارات

وی یکی دیگر از مشکلات دستگاههای اداری را اینگونه عنوان کرد: اگر شخص اول نماینده دولت در استان نسبت به فردی یا دستگاهی حرف می زندهمه به او حمله می کنند که چه گفت و چه شو و چه می کند؟!

خدمت به مردم وظیفه مسئولین باشد

سردارسیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد:من بعنوان سرباز این استان خواهشی که از شما دارم و خدمتگزارشما هستم این است،  بیاییددرکنار همدیگر قرار بگیریم یکی از سرفصل ها و یکی از کارهایی که برایش قسم بخوریم وجدان خودمان را بیدار کنیم و در درون، بخود نهیب بزنیم اگر در دستگاه اشکال هست تا زمانی که آن مشکل برطرف نشده خواب را از چشمانم بردارم تا مرضی رضای خداوند و بعد مردم را داشته باشیم.عملکرد خوب همراهی مردم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید