جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34463 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۱۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بساط کمونیستها درآمل برچیده شد یعقوبیان با اعلام اینکه بایدبه صورت گسترده حماسه مردم آمل در مدارس و دانشگاه‎ها بحث و تحلیل شود، خاطرنشان شد: باید بررسی شود چرا مردم به کمونیست‌ها دل نباختند و دست رد به سینه‎شان زدند ولی بعداز گذشت۴۱ سال از حماسه ششم بهمن هنور عده‌ای سراغ داریم که کماکان به […]

بساط کمونیستها درآمل برچیده شد

یعقوبیان با اعلام اینکه بایدبه صورت گسترده حماسه مردم آمل در مدارس و دانشگاه‎ها بحث و تحلیل شود، خاطرنشان شد: باید بررسی شود چرا مردم به کمونیست‌ها دل نباختند و دست رد به سینه‎شان زدند ولی بعداز گذشت۴۱ سال از حماسه ششم بهمن هنور عده‌ای سراغ داریم که کماکان به آنها دل دارند هرچند باید بدانند خون شهدا نظام را بیمه کرده است.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امام جمعه آمل دریادواره شهدای دانش ‌آموزی گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰، با بیان اینکه بایدزوایای پیدا و پنهان حماسه اسلامی ششم بهمن بررسی و بازگو شودابراز داشت: در روزهای پرتلاطم انقلاب نوپای ایران ترورها و اوضاع برآشفته کشور، آملی‌ها در مقابل کمونیستها ومارکسیستها سربلندبیرون آمدند وبساط آنها را در یکروز برچیدند.

بساط کمونیستها درآمل برچیده شد

حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان در ادامه گفت: با توجه به مساعد نبودن زمینه حمله کمونیست‌ها در تهران، آنها به شمال کشور دل خوش کردند و عملیات پارتیزانی را در آمل به راه انداختند تا با خیال خام خود با این پیروزی بر بخش‌های زیادی از کشور مسلط شوند.

به گفته امام جمعه آمل: حدود ساعت۱۱شب پنجم بهمن سال ۶۰ کمونیست‌ها به مناطق شهری آمل همانند اسپه‌کلا، خیابان هراز، شهید محله وجنب بیمارستان ۱۷ شهریور حمله کردند ودر اقدامی ناجوانمردانه برخی از کمونیستها با لباس سپاه کمین گذاشتند و به خیال خود بساط آمل را برچیده دیدند حتی درب خانه‌های مردم را می‌زدند و از آنها می‌خواستند تا آنها را همراهی کنند.

وی تصریح کرد: در بامداد ششم بهمن مردم آمل با امداد الهی و قدرت ایمان بساط بیگانگان را برچیدند به‌ گونه‌ای که باورشان نمی‌شد که مردم آمل قصد همراهی ندارند.

تدریس حماسه  اسلامی مردمی آمل در مدارس و دانشگاهها

یعقوبیان با اعلام اینکه بایدبه صورت گسترده حماسه مردم آمل در مدارس و دانشگاهها بحث و تحلیل شود، خاطرنشان شد: باید بررسی شود چرا مردم به کمونیست‌ها دل نباختند و دست رد به سینهشان زدند ولی بعداز گذشت۴۱ سال از حماسه ششم بهمن هنور عده‌ای سراغ داریم که کماکان به آنها دل دارند هرچند باید بدانند خون شهدا نظام را بیمه کرده است.

وی بابیان اینکه عمده شهدای ششم بهمن جوان بودند ودر جوانی درست زندگی و رستگاری را آموختند، ادامه داد: شهیدان با خالق خود دست به معامله عظیم زدند البته وعده خداوند در قرآن است که شهیدان برای همیشه زنده هستند و نزد خداوند رزق و روزی دارند.

خطر شعارهای پوچ تا واقعیت کمونیسم

یعقوبیان با اشاره به اینکه برخی بیگانگان دست به تعابیر فریبنده می زنند که جامعه به معنویت نیاز دارد و داشتن افکار عمومی نیاز جامعه هست ولی در واقعیت برای مدیریت جامعه، معنویت را حذف و مالکیت خصوصی را بکار میگیرند ، گفت: خطر مارکسیسم به قدری است که درایران جبهه مبارزه با آنهارا آیت‌الله طباطبایی گشود و در این زمینه کتب بسیار مهمی را به چاپ رساند که لازم به مباحثه اهل علم است البته درمدت زمانی بخش زیادی از دنیا تحت این نظام فکری بود و در نجف نیز شهید صدر کتب مختلفی در راه مبارزه با مارکسیسم نوشت.

وی بااعلام اینکه آیت‎‌الله طباطبایی گشاینده باب مبارزه با مارکسیسم در ایران است، خاطرنشان کرد: امروزه ایران اسلامی به قدری قدرتمند و اثرگذار است که تصمیمات خاورمیانه، با اراده تام جمهوری اسلامی رقم می‌خورد.

امام جمعه آمل با تأکید بر اینکه دنیا مقابل قدرت و توانمندی ایران اسلامی سر استیصال و درماندگی فرود آورده است، یادآور شد: همه توانمندی و دستاوردهای ایران اسلامی نتیجه خون‌های پاک شهیدانی است که دست به تشکیل نظام پاک الهی زدند.

وی بااشاره به اینکه کشور ابرقدرتی به نام آمریکا امروزه به دست و پای ایران می‌افتد و می‌خواهد تا ایران اسلامی آبروی آنها را حفظ کند، بیان کرد: باید به خدمتگذاری در نظام جمهوری اسلامی افتخار کنیم و ازفرصت کوتاه خدمت به مدت برای توسعه، آبادانی و پیشرفت تمام تلاش و کوشش شبانه‌روزی خود را به کار ببندیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید