یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36865 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

هفتمین اشکواره حسینی استارت خورد هفت سال است که هرساله هنرمندان عاشق منتظر ماه محرم در تدارکات تنظیم آثار خود برای شرکت در اشکواره ای به عظمت تاریخ اعتقادی و مذهبی شیعیان هستند تا با این حضور مجموعه ای از مختارنامه پس از روز واقعه حماسه کربلا را به منصه ظهور درآورند. به گزارش پایگاه […]

هفتمین اشکواره حسینی استارت خورد

هفت سال است که هرساله هنرمندان عاشق منتظر ماه محرم در تدارکات تنظیم آثار خود برای شرکت در اشکواره ای به عظمت تاریخ اعتقادی و مذهبی شیعیان هستند تا با این حضور مجموعه ای از مختارنامه پس از روز واقعه حماسه کربلا را به منصه ظهور درآورند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:جلسه مدیران اجرایی و دبیران هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی با حضور حسین جوادی، بنیانگذار این اشکواره در دبیرخانه این حماسه سازی کربلایی با یاد نهضت حسینی در آمل برگزار شد و شروع هفتمین دوره آن کلید خورد.

هفتمین اشکواره حسینی استارت خورد

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی درحاشیه این جلسه ابرازداشت: امسال نیز هفتمین دوره این اشکواره در ۶ بخش؛ رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر، و داستان “کوتاه و بخش کودک و نوجوان برگزارمی شود.

وی درتوضیحات بیشترخود افزود:بخش نوجوان درچهاربخش سرود گروهی، قصه گویی و نقالی، شعرخوانی و خاطره گویی و روایت گری خواهد بود.

محوریت اشکواره ۱۴۰۳

حسین جوادی با بیان اینکه امسال برای اولین بار اشکواره با محوریت شهدای راه قدس خواهد بود، خاطرنشان کرد: با تاکیدات رهبری در خصوص حماسه بزرگ قدس، تصمیم گرفتیم محوریت این اشکواره را در کنار قیام امام حسین (ع) شهدای راه قدس هم باشد تا از زبان هنر به این جریان پرداخته شود.
این فعال فرهنگی، اجتماعی، هنری از استقبال قابل توجه به این اشکواره در سالهای اخیر ابراز امیداوری و تصریح کرد: خوشبختانه در شش دوره گذشته اتفاقات خوبی افتاد و شاهد پربار شدن این اشکواره ملی بودیم و این باعث می شود تلاشمان را بیش از پیش برای بهتر شدن انجام دهیم‌.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید