یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36855 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

طراحی برنامه کارلایت درآمل لیدرلایت کمپانی همچنین تصریح کرد: درعصر تکنولوژی اگرکسب و کارهای سنتی خدمات خود را با دنیای مجازی وفق ندهند و تسهیلاتشان را به روز نکنند به مرور زمان منقرض خواهند شد. میلاداسدی، مدیریت مجموعه لایت کمپانی– lightcompany-در گپ و گفتی با پایگاه خبری سیده آمل از چگونگی کار تبلیغاتی درقالب فضای […]

طراحی برنامه کارلایت درآمل

لیدرلایت کمپانی همچنین تصریح کرد: درعصر تکنولوژی اگرکسب و کارهای سنتی خدمات خود را با دنیای مجازی وفق ندهند و تسهیلاتشان را به روز نکنند به مرور زمان منقرض خواهند شد.

میلاداسدی، مدیریت مجموعه لایت کمپانی– lightcompany-در گپ و گفتی با پایگاه خبری سیده آمل از چگونگی کار تبلیغاتی درقالب فضای مجازی گفت: لایت کمپانی با توجه به نیاز مشترکین در زمینه هرچیزی که به فضای مجازی ربط پیدا می کند ازقبیل راه اندازی سایت، سئوسایت، پشتیبانی، برنامه نویسی، هدایت و پشتیبانی از پیج های اینستاگرامی، طراحی لوگو، تبلیغات و برندینگ و هرچه که به نحوی به بازاریابی در فضای مجازی مربوط می شود، برای ارائه خدمات وارد دنیای مجازی خواهدشد.

این لیدر با تجربه با اشاره به سنوات ۱۰ساله کاری اش در زمینه خدمات برنامه نویسی درفضای مجازی بیان داشت: تاکنون لایت کمپانی بصورت مستقیم برای ۱۰نفرو بصورت غیرمستقیم برای گروه های مختلف برنامه نویس بعنوان همکار ایجاد شغل کرد که قریب به ۵۰نفر خواهندشد.

تسهیل مشاغل با طراحی وب

اسدی با بیان اینکه ما به مشترکان خود کمک می کنیم تا برای مشاغل خود مشتریان بیشتری را جذب و فروش بیشتری داشته باشند، ادامه داد: شاید خدماتی را که ما امروز ارائه می دهیم بعنوان کالای لوکس محسوب شود؛ اما هرچه به جلو پیش می رویم با پیشرفت تکنولوژی این کالای لوکس در کسب و کار فضای مجازی جای کسب و کار بازار سنتی را خواهدگرفت.

لیدرلایت کمپانی همچنین تصریح کرد: درعصر تکنولوژی اگرکسب و کارهای سنتی خدمات خود را با دنیای مجازی وفق ندهند و تسهیلاتشان را به روز نکنند به مرور زمان منقرض خواهند شد.

مواظب فری لندسرها باشید

میلاداسدی ازچالش های فرا روی بازار فضای مجازی می گوید: ما درهر کشوری موضوعی تحت عنوان فری لندسری ها-freelancer- هستند، بدین صورت که شخصی برنامه نویس بدون مجوز در منزل خود از مشتری پروژه ای را تحویل می گیرد اما در صحت و سقم ارائه کار هیچ ضمانتی را نخواهد داشت.

به گفته مدیریت لایت کمپانی مشتریان باید برای جلوگیری از چنین سوء استفاده هایی و تضمین پروژه های برنامه نویسی خود، در مارکتینگ فضای مجازی با عقدقرارداد به شرکت های رسمی بازار دیجیتالی بسپارند تا طبق نیاز مارکتینگ آنها برنامه نوشته شده و هزینه ای متعارف دریافت شود.

طراحی برنامه کارلایت درآمل

اسدی بامعرفی یکی ازمحصولات خدمات دیجیتالی شرکتش تحت عنوان کارلایت Carlightافزود: سیستم کارلایت را براساس هوش مصنوعی جهت خدمات تعمیرگاهها ی خودرویی طراحی کردیم که با راه اندازی این محصول صاحبان خودرو درخصوص سرویس تعویض روغن خودروهایشان از طریق نرم افزار وبصورت اتوماتیک از زمان تعویض و سرویس خودروی خود مطلع می شوند.

وی درتوضیحات بیشتر ابرازداشت: این هوش مصنوعی طی ۸ سالی که درحال ارائه خدمات هست امتحان خود را به خوبی پس داده و با تخمین زمان بندی آخرین تعویض روغن برای زمان بعدی از طریق SMS نام مالک خودرو، پلاک خودرو همراه با مقدار کیلومتر کارکرده را به مشترک پیامک می دهد تا در اسرع وقت برای تعویض روغن به تعمیرگاه مربوط رجوع کند.

طراحی برنامه کارلایت درآمل
طراحی برنامه کارلایت درآمل
seyyedeamol.ir

چشم انداز مدیریت لایت کمپانی

میلاداسدی با اعلام اینکه چشم انداز و هدف ما برای آینده ساخت برنامه های بهتر جهت ارائه خدمات آسانتر درمارکتینگ فضای مجازی است، عنوان کرد: به یاری خداوند تیم قوی لایت کمپانی درسدد حل مشکلات شهروندان و هموطنان در دنیای تکنولوژی است تا بتوانند نیاز خود را راحت تر مرتفع سازند.

وی با تاکیدبراینکه عقب ماندگی چندین ساله ای که ما از کشورهای جهان اول داریم را باید جبران کنیم، اظهارداشت: بعنوان مثال درکشورهای جهان اول هرسوپرمارکتی برای معرفی و ارائه محصولات خودش یک سایت دارد و این سایت بعنوان کارت ویزیت آن فروشنده محسوب می شود.

اسدی بیان کرد: باگذشت زمان وپیشرفت تکنولوژی هرمجموعه ای از اداری و غیراداری برای انجام کارهایش چه برای حسابداری و یا اتوماسیون به راه اندازی و پشتیبانی نرم افزاری نیازدارد و هدف ما این است که کشورجهان سومی خودمان را به سمت تکنولوژی کشورهای جهان اول سوق دهیم و این به روز شدن مستلزم آگاهی است تا شهروندان و هموطنان متوجه شوند باراه اندازی اتوماسیون نرم افزاری چقدر کارهایشان راحت تر انجام خواهدشد.

هراس کشورهای خارجی از نخبگان ما

مدیریت لایت کمپانی در زمینه پیشرفت و رقابت نخبگان نرم افزاری کشور، خاطرنشان شد: برنامه نویسان ایرانی قادر به انجام کارهایی هستند که کشورهای خارجی مانند آمریکا درفکرشان هم نمی گنجد، بعنوان مثال: هک کردن هواپیمای نظامی درحال پرواز کاری بود که بچه های ما با انداختن چند پارازیت و آوردن آن به محدوده خودمان با مهندسی معکوس بسیار ساده به تمام سیستم آن دست یافتند که این کار یک برنامه نویس بود.

میلاداسدی تاکیدکرد: ارتقاء تکنولوژی نرم افزاری و سخت افزاری در کشورما نیاز به حمایت مسئولین و آشنایی بیشتر مردم با این تکنولوژی دارد که امیدوارم جوانان ما با تقویت بنیه علمی خود دردانشگاه و کسب مهارت در بازارکار،این مهم را تسریع بخشند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید