جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35725 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

هر رسانه یک یادواره در راستای گرامیداشت یادحماسه سازی شهدای رسانه کشور طرح هر رسانه یک یادواره همزمان با سراسر کشور دراستان مازندران درحال اجرا هست.  اینباراز شهدای رسانه ای شهرستان آمل قرعه بنام شهیدیوسف قناعت متولدسال۱۳۳۷افتادوی دانشجوی دوره کارشناسی، رشته عمران بود تاریخ شهادت این شهید۱۳۶۷ ومحل شهادتش اسلام آباد غرب درعملیات مرصاد بود […]

هر رسانه یک یادواره

در راستای گرامیداشت یادحماسه سازی شهدای رسانه کشور طرح هر رسانه یک یادواره همزمان با سراسر کشور دراستان مازندران درحال اجرا هست.

 اینباراز شهدای رسانه ای شهرستان آمل قرعه بنام شهیدیوسف قناعت متولدسال۱۳۳۷افتادوی دانشجوی دوره کارشناسی، رشته عمران بود تاریخ شهادت این شهید۱۳۶۷ ومحل شهادتش اسلام آباد غرب درعملیات مرصاد بود که شهد شیرین شهادت را نوشید.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: صبح امروز ۱۵مهرماه ۱۴۰۲علیرضاعزیزکمالی پیشکسوت عرصه رسانه و سردبیر پایگاه خبری کمال آنلاین باتفاق عبدالرضا عزیزکمالی مدیر مسئول این پایگاه خبری با تیم رسانه ای خود دردفتر رسانه شان آیین هررسانه یک یادواره رابایادشهیدرسانه ای یوسف قناعت، برگزار ومیزبان برادرشهید یوسف قناعت، مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران، فرمانده سپاه ناحیه آمل، مسئول بسیج رسانه شهرستان آمل و جمعی از خبرنگاران شهرستان شد.

عبدالمهدی حق شناس، مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران در این یادواره خودمانی یاد ۳۳۰ شهید عرصه رسانه کشور و ۲۸ شهید رسانه مازندران که در کنار شهدای ۸سال دفاع مقدس و شهدای حریم امنیت وسردار سلیمانی و شهدای سلامت خاطره سازی کردند را گرامیداشت و گفت: در طرح هر رسانه یک یادواره امروز به یاد شهید رسانه ای یوسف قناعت از شهرستان آمل خاطرات این شهید حماسه ساز را گرامی می داریم و به امید خدا در مازندران ۲۷ یادواره شهدای رسانه ای دیگر را برگزار خواهیم کرد.

هر رسانه یک یادواره

وی با اشاره به ارزش کاری این طرح بیان داشت: در راستای پیشنهاد طرح بسیج رسانه مقرر شد، در دفتر هر رسانه یک یادواره از شهدای رسانه ای را با مدیریت مسئول آن رسانه برگزار کنیم.

به گفته حق شناس هرچه برای شهداء انجام دهیم کم هست چرا که ما هر چه داریم از خون شهدا داریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران بااستنادبرفرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد:همانگونه که آقا فرمودند(( نگذاریدیاد شهداء،عزت شهداء،خاطرات شهداء فراموش شود،چون اجرزنده نگهداشتن یادشهداءکمتر از شهادت نیست ))

نقش رسانه درجهاد تبیین

عبدالمهدی حق شناس همچنین تصریح کرد: براین منوال درمسیرفرمایش رهبری یکی ازمسیرهایی که درجهاد تبیین برعهده رسانه هست، تبیین چرایی و چگونگی نحوه شهادت فرزندان برومند انقلاب است این که چه شد این شهداء رفتند و برای آبیاری نهال انقلاب خون خود را خرج کردند تا انقلاب ما بارور شود.

وی درادامه بیان داشت: قطعا این مسیر درست به ظهور امام زمان ختم می شود و اینجاست که باید رسانه مهمترین نقش را درچهاد تبیین ایفاء کند و ازبرکت ذکر شهداء عزت یابد.

تاثیر برکات یاد شهداء در زندگی

در ادامه این محفل نورانی سرهنگ داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل به نقش آفرینی یاد شهید در زندگی همه ایرانیان پرداخت و ابراز داشت: یقینا برکات نام شهداء در زندگی ما تاثیر گذار خواهدبود چون شهداء نزد خداوند رزق و روزی خواهند خورد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به معجرات توسل به ارواح پاک شهداء تاکیدکرد: نباید فراموش کنیم این انقلاب با خون ۲۳۰ هزارشهید قوام و بقاء یافت و هرجا از شهداء مدد گرفتیم موفق شدیم.

اعتقادات شهیدیوسف قناعت از زبان برادر

برادر شهید رسانه ای یوسف قناعت که یادواره آن درحال برگزار بود از شهامت های برادر شهید اینچنین یادکرد: طی حملات ایلام بعد از جراحتی که برداشت برای مداوا به بیمارستان منتقل شد اما هنوز چند روزی نگذشته بود که با همان جراحت گفت(( من مشکلی ندارم و وقتی توانایی دفاع دارم باید به میدان دفاع جبهه علیه باطل باشم)) و دوباره با همان حال عازم جبهه شد چرا که براین اعتقاد بود دفاع از خاک وطن و ناموس کشور در اولویت هرکاری قرار دارد.

هر رسانه یک یادواره
هر رسانه یک یادواره
seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید