چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36052 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نوای آمل درلاک باخت نتایج ضعیف این فصل از بازیهای تیم فوتسال بانوان نوای آمل همه دوستداران این تیم را شوک زده کرد. تیمی که در دوره قبل با نتایج قابل توجهی افتخارآفرین شده بود در هفته هفتم و پایانی نیم فصل سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با واگذاری ۳ برصفر مقابل سایپای تهران برای […]

نوای آمل درلاک باخت

نتایج ضعیف این فصل از بازیهای تیم فوتسال بانوان نوای آمل همه دوستداران این تیم را شوک زده کرد.

تیمی که در دوره قبل با نتایج قابل توجهی افتخارآفرین شده بود در هفته هفتم و پایانی نیم فصل سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با واگذاری ۳ برصفر مقابل سایپای تهران برای تماشاچیان این بازی تامل برانگیز شد.

فاطمه جان علی پور، مربی تیم فوتسال بانوان نوای آمل در پاسخ به چگونگی آنالیز و ارنج تیم نوا در حالت تدافعی به پایگاه خبری سیده آمل  گفت: من ابزار لازم برای این بازی را نداشتم.

نوای آمل درلاک باخت

وی در ادامه، دلیل تدافعی بودن بازیهای اخیر را استفاده بهینه از تک موقعیتهای بدست آمده عنوان کرد و افزود: ما تیم را تدافعی نچیدیم ولی خواستیم سعی کنیم تیم در وهله اول گل نخورد و بعد از موقعیت هایی که می خواهد استفاده کند.

بیماری بازیکنان قبل از بازی

جان علی پورتصریح کرد: قبل از شروع بازی ۳ تن از بازیکنان ما از کاپیتان و دروازه بان اول و خانم تاجبخش دچار مسمومیت شدند به اضافه اینکه با ورود ویروس جدید بازیکنان ما بخاطر کوفتگی و درد تمرینات خوبی نداشتند.

بسته شدن تیم در دقیقه ۹۰

مربی تیم فوتسال بانوان نوای آمل بیان داشت: به هرحال تیمی که دردقیقه۹۰ بسته شود شرایط لازم را نخواهد داشت که بتواند از پس بازیکنان تیم پرمهره سایپای تهران برآید.

وی با تاکیدبراینکه تیم های حریف از گلر تا بازیکنانشان عضو تیم ملی هستند، ابرازکرد: قبول دارم نتیجه ۳ بر صفر قابل قبول نیست و این باخت درشان تیم ما نبود ولی باید قبول کنیم، امسال تیم دیر بسته شد و بازیکنان درجه ۱ آنچنانی هم نگرفتیم.

حضور بازیکنان قدر در تیم حریفان

جان علی پوراضافه کرد: همه تیم های سوپرلیگ که مثل ما ته جدول هستند بازیکنان مهره ای تیم ملی را بکار گرفتند که بازیکنان خیلی خوبی هستند.

ادامه بازیها با تغییرات لازم

به گفته مربی تیم فوتسال بانوان نوای آمل: من امسال دستم خیلی خالی است باید ببینیم شرایط نیم فصل بعد چگونه است آیا باشگاه قادر هست تا ما بتوانیم بازیکنان خیلی خوب بگیریم یا نه، هرچند با شروع شدن لیگ برتر و شروع شدن لیگ دسته اول اکثر بازیکنان جابجا شده اند.

فاطمه جان علی پور خاطرنشان شد: امسال سطح سوپرلیگ خیلی بالا است، امیدوارم در ادامه روند کار تیم فوتسال بانوان نوا بهتر شود و ما نتیجه لازم را بگیریم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید