یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36049 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بنام شهیدبه کام مسئول مهدوی رئیس دانشگاه های فرهنگیان مازندران بدون تامین اعتبار دومین جشنواره «طاهاستاره شمالی» با تخلفات زیاد این جشنواره در دور اول از اهداءجوایز نفیس دور دوم این جشنواره می گوید پایگاه خبری سیده آمل که با نیت زنده ماندن یاد شهیده طاهره هاشمی تنها شهید بانوی حماسه مقاومت سال ۶۰ آمل […]

بنام شهیدبه کام مسئول

مهدوی رئیس دانشگاه های فرهنگیان مازندران بدون تامین اعتبار دومین جشنواره «طاهاستاره شمالی» با تخلفات زیاد این جشنواره در دور اول از اهداءجوایز نفیس دور دوم این جشنواره می گوید

پایگاه خبری سیده آمل که با نیت زنده ماندن یاد شهیده طاهره هاشمی تنها شهید بانوی حماسه مقاومت سال ۶۰ آمل ازسال ۹۲ فعالیت رسانه ای خود را آعاز کرد،ازآن شهیده نوجوان مبارز الگو گرفته و جهت شفاف سازی طبق رسالت خبرنگاری از تخلفات عدیده برگزار کننده جشنواره “طاهاستاره شمالی”دردانشگاه بنت الهدای تربیت معلم شهرستان آمل که مدیر مسئول این رسانه رسمی سیده آمل طراح این جشنواره بود خبر می دهد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: گلناز پیغمبرزاده مدیرمسئول پایگاه خبری سیده آمل پس از یکسال رفت و آمد و مشورت با فعالان اجتماعی شهرستان آمل(استادسیدقاسم حامدی وسیدمحمدمهدی پیغمبرزاده و آقای رنجبر مدیر دفتر کریمه اهل بیت آمل) طرح جشنواره فرهنگی، هنری با نام طاهاستاره شمالی نوشته شد.

این طرح نامه باشماره نامه وپیشنهاد امیرنیا،ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل نزد آقای امانی مسئول ستاد ششم بهمن برده شد و با توصیه این آقا طرح را در جلسه دانشگاه بنت الهدای تربیت معلم آمل مطرح نموده و مورد استقبال مدیرآن خانم حسینی و دیگر همکارانش در دانشگاه تربیت معلم آمل قرار گرفت.

لازم به ذکر است: طرح اولیه دارای ۱۴ بخش بود به نیت ۱۴ معصوم و برای دختران ۱۴ سالچون طاهره هاشمی هم ۱۴ ساله بود که به شهادت رسید.

پس از گذشت ۲ ماه و حضور در جلسات متعدد طرح به ۶ بخش به یاد حماسه ۶ بهمن تنزل پیدا کرد و سپس درانتخاب دبیران از دانشجویان بی تجربه که هیج آشنایی با فضای خارج از دانشگاه جهت برگزاری جشنواره و جذب مخاطب نداشتند سپرده شد

که اولین ضعف این جشنواره رقم خورد چرا که عدم تجربه میدانی در جذب آثارارسالی تاثیر زیادی گذاشت.

به همین جهت در بخش تاتر ترجیحا توسط دبیر جشنواره یعنی خانم پیغمبرزاده؛ آقای امیررضا مدنی بعنوان دبیر بخش تاتر معرفی شد.

تخلفات فنی کار جشنواره:

  • مبالغ ذکرشده برای نفرات برگزیده اول مبلغ ۱ میلیون تومان و نفر دوم ۸۰۰ هزار تومان و نفرسوم ۵۰۰ هزار تومان در اختتامیه عملا انجام وعملی نشد و من باب مثال برای بخش سرود و نقاشی با یک جعبه مدادرنگی ۲۰۰ هزار تومانی برای نفرات تمام شد.
  • به طراح جشنواره بعنوان مطرح کننده طرح و دبیر جشنواره و دبیربخش تاتر هیچ حق الزحمه ای داده نشد.
  • نفرات منتخب بخش تاتر برای اختتامیه دعوت نشدند و حتی جوایزی هم برای ارسال آثار آنها درنظر گرفته نشد و تمام توهین ها و اعتراضات این عزیزان را دبیر بخش آقای مدنی و خانم پیغمبرزاده طراح جشنواره متحمل شدند.
  • عدم شفاف سازی و کذب موارد سخنان ایرادشده در اختتامیه و جلسات بعد از آن برای توجیح تخلفات غیرقابل باوربود.

بنام شهیدبه کام مسئول

ازمنظرگلنازپیغمبرزاده مدیرمسئول پایگاه خبری سیده آمل و طراح جشنواره طاهاستاره شمالی، بنابر اظهارات آقای مهدوی ریاست دانشگاههای فرهنگیان مازندران درنشست خبری دومین دوره جشنواره طاهاستاره شمالی مبنی بر اینکه برای تقدیر از  فعالان و برگزار کنندگان جشنواره من جمله مدیر و اساتید این دانشگاه و دانشجویانی که بعنوان دبیر بخش های این جشنواره، گواهینامه ارتقاءپایه و رتبه دانشگاهی تربیت معلم فرهنگیان صادرمی شود.

پس دور زدن دبیر و طراح جشنواره «طاها ستاره شمالی» بی دلیل نبوده تا جشنواره پله و مزایایی برای کسب ارتقاء رتبه به نام شهید طاهره هاشمی به کام خانم حسینی مدیریت دانشگاه و همکارانش تمام شو.

کلاهبرداری فقط به دزدی و اختلاس نیست و این یک دزدی ادبی است و حق الناس محسوب می شود که بدون اجازه طراح اول آن، بدون درنظرگرفتن حقوق ادبی طراح، با توجه به تخلفات اقدام به برگزاری برای سال دوم نیز نموده اند و این دانشگاه را دبیرخانه دائمی جشنواره اعلام کردند که قطعاطبق روال برنامه ریزی هر جشنواره برای آن بودجه و اعتباری را از قبل درنظر خواهند گرفت ولی برگزار کنندگان جشنواره منکر داشتن بودجه برای برگزاری و تقدیر از منتخبین شده اند.

مدیریت آرزوست

درخصوص اعتراض پیغمبرزاده در جلسه از اینکه چرا منتخبین بخش تاتر جوایزی دریافت نکرده اند و حتی حق الزحمه دبیر و داور تاتر پرداخت نشد، مهدوی رئیس دانشگاههای فرهنگیان مازندران  گفت ما درقبال جشنواره هیچ بودجه ای در نظر نگرفتیم.

قضیه زمانی جالبترشد که این آقا با نداشتن بودجه مدعی شد امسال سطح جوایز را بالا بردیم و نفرات اول ۲ میلیون تومان و دوم ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سوم ۱ میلیون هست.

سوال: آیا مردم را بیکار فرض کردید که وقت بگذارند و آثاری را تولید کنند و در خاتمه با اعصاب و روانشان بازی شود و به آنها بی حرمتی کنید؟! تا کی باید چنین ول بشو بازی و بی عدالتی بدون نظارت و بدون گوش شنوا باید ادامه داشته باشد؟

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید