پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35965 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نقض قانون توسط مجریان هادی کمالی درمراسم تجلیل ازپرستاران نمونه مراکزبهداشتی درمانی آمل دانشگاه پرستاری شهرستان آمل از مطالبات به حق پرستاران گفت: در اهم و مهم بودن مسائل قوانین شغلی بعداز اولویت اصلی برای جامعه پرستاری که بعنوان نجات جان بیماران وجود دارد بحث معیشتی پرستاران بعنوان مساله مهم مطرح است که متاسفانه قوانین […]

نقض قانون توسط مجریان

هادی کمالی درمراسم تجلیل ازپرستاران نمونه مراکزبهداشتی درمانی آمل دانشگاه پرستاری شهرستان آمل از مطالبات به حق پرستاران گفت:

در اهم و مهم بودن مسائل قوانین شغلی بعداز اولویت اصلی برای جامعه پرستاری که بعنوان نجات جان بیماران وجود دارد بحث معیشتی پرستاران بعنوان مساله مهم مطرح است که متاسفانه قوانین جدیدی که توسط مجلس مصوب شد، توسط مجریان یا اصلا اجراء نمی شود یا هرکسی از ظن و گمان خود با فاصله از قانون بصورت سلیقه ای در حال اجراء هست که این مهم خود نقض قانون است که ناظران وهیات نظارتی باید جهت رفع این نقض ورود پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستارباحضور مسئولان شهرستان ومیزبانی تیم نظام پرستاری باهمکاری دانشگاه پرستاری آمل درمراسمی از کادردرمان مراکز بهداشتی درمانی بیمارستانها و پرستاران نمونه و دانشجویان برتر شهرستان آمل تجلیل بعمل آمد.

پس از خوش آمدگویی دکتر محسن آسوری، ریاست نظام پرستاری شهرستان آمل با اشاره به اعتراضات پرستاران درسطح کشور برای پرداختیها و تعرفه گذاری های سلیقه ای بیان داشت: پرستاران ما در شهرستان آمل بسیار هوشمندانه با صبوری طبق ضوابط و برنامه های نظام پرستاری عمل می کنند.

نقض قانون توسط مجریان

هادی کمالی افزود: بعداز اولویت اصلی برای جامعه پرستاری که بعنوان نجات جان بیماران وجود دارد بحث معیشتی پرستاران بعنوان مساله مهم مطرح است که متاسفانه قوانین جدیدی که توسط مجلس مصوب شد، توسط مجریان یا اصلا اجراء نمی شود یا هرکسی ازظن و گمان خود بصورت سلیقه ای دراجرای قوانین با افراد جامعه پرستاری برخورد می کند که این خود نقض قانون است.

تعرفه گذاریهای سلیقه ای

به گفته رئیس نظام پرستاری آمل: یکی از موارد تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که کاملا بصورت سلیقه ای با فاصله گرفتن از قانون درحال اجرا هست، اما با عملکرد مدیران امردر چنین تعرفه گذاریهای سلیقه ای بالتبع ناراحتی و اعتراض پرستاران را دربرخواهد داشت که امیدواریم این تعرفه گذاری هرچه زودتر اصلاح شود.

فعالیت ۱۱۰۰ پرستار در شهرستان آمل

وی درادامه با بیان اینکه هزار و۱۰۰ پرستار در مراکز بهداشت و درمان شهرستان آمل فعالند، تاکیدکرد: البته روسای مراکز درمانی مانیز با این پرداختی ها دچار چالش شده اند درحالیکه کوچکترین نقشی دراین موارد ندارند.

رئیس نظام پرستاری شهرستان آمل خطاب به مسئولین حاضرو فرماندارشهرستان بعنوان نماینده عالی دولت، ابرازکرد: حتما باید دولت دراین خصوص ورود پیدا کند تا با تعامل و تامل وزارتخانه تدابیر لازم برای رفع مشکل اندیشه شود.

وی با اشاره به اینکه اخیرا ما انتخابات ششم نظام پرستاری را پشت سرگذاشته ایم ادامه داد: شهرستان آمل بعنوان یکی از فعالترین و تاثیر گذارترین مجموعه نظام پرستاری های کشور با حضور حداکثری در این انتخابات شرکت داشتند و اعضاء جدید خودشان را انتخاب کردند.

پرداخت فوق العاده های ناعادلانه به کادردرمان

هادی کمالی اذعان داشت: امیدواریم با این رویه ای که دانشگاه مازندران بوجودآورد و پرداختیها بصورت ناعادلانه درحال توزیع است وپرداخت فوق العاده ها که درخواست اصلی جامعه پرستاری و درواقع جامعه بهداشت و درمان کل کشور است از طریق وزارتخانه اصلاح شده و با ورود پیگیری هیات نظارتی مشکلات کادر درمان مرتفع شود.

وعده پیگیری حل مشکلات توسط فرماندار آمل

در ادامه این مراسم ذات الله زارعی، فرماندار شهرستان آمل با اعلام اینکه حتما با مکاتبه آقای کمالی مدیریت نظام پرستاری شهرستان آمل پیگیر مطالبه بحق پرستاران خواهم بود، خاطرنشان شد: قطعا روحیه معنوی که از پرستاران و کادر درمان سراغ داریم مسائل مادی و مالی در کارشان تاثیر نخواهد گذاشت و وظیفه مسئولان است که بفکر این قشر زحمتکش باشند و آنها را به مطالبات حقشان برسانند.

نقض قانون توسط مجریان
نقض قانون توسط مجریان seyyedeamol.ir

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید