سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-07
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35948 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

عبادت درحضور معنوی پرستاران ۶۲پرسنل کادر درمان، از پرستاران نمونه و دانشجویان برتررشته پرستاری وفوریتهای پزشکی وفن آوریهای اطلاعات و سلامت در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه مراکز بهداشتی درمانی آمل دردانشگاه پرستاری شهرستان آمل تجلیل شدند. درخواست دکترمحسن آسوری ازمسئولین به یاد شهدای حوزه درمان وسلامت و قدردانی ازکادر درمان خیابانی با نام پزشک […]

عبادت درحضور معنوی پرستاران

۶۲پرسنل کادر درمان، از پرستاران نمونه و دانشجویان برتررشته پرستاری وفوریتهای پزشکی وفن آوریهای اطلاعات و سلامت در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه مراکز بهداشتی درمانی آمل دردانشگاه پرستاری شهرستان آمل تجلیل شدند.

درخواست دکترمحسن آسوری ازمسئولین به یاد شهدای حوزه درمان وسلامت و قدردانی ازکادر درمان خیابانی با نام پزشک و پرستاران در شهرستان نامگذاری شود و با تمثال شهید گرانقدر طهماسبی مزین شود.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست دانشگاه پرستاری و پردیس پزشکی شهرستان آمل با تبریک ایام هفته بسیج، میلاد حضرت زینب سلام الله علیه وگرامیداشت روز پرستاربیان داشت:یادشهدای غزه بویژه کادردرمان بیمارستان های غزه که مظلومانه با کمترین امکانات زیربار بمب باران های شدید رسالت پزشکی و حرفه ای خود را درآن شرایط به نحو احسنت درحال انجام دادن هستند گرامی می داریم.

لزوم حضور کادردرمان در صحنه های دفاعی جامعه

آسوری تصریح کرد: حضور و ایثار کادر درمان بیمارستان غزه همانند آنچه را که شما دردوران کرونا انجام دادید وبا ایثار صحنه درمان و سلامت افرادجامعه راترک نکردیداست واین حضورو دفاع ازسلامت مردم چیزی بالا تر از نگاه شغلی به کار مقدس پرستاری است.

تبریک آسوری به همه پرستاران کشور

به گفته ریاست دانشگاه پرستاری آمل، پرستاران بعنوان یک ایرانی به پرستاران کشورم تبریک می گویم که نام روزپرستار در مناسبتهای تقویم کشور با نام حضرت زینب عقیله آل عصمت و طهارت انتخاب شد بانویی که با صبوری و درایت و بزرگواری فرزندان و زخم دیدگان واقعه کربلا را به انجام رساند.

وی با اظهار امیدواری الگوبرداری از سیره حضرت زینب سلام الله علیه اذعان داشت: این بانوی بزرگ جهان اسلام باعث خیر، برکت ، سلامت و صلابت کار شما خواهدبود.

عبادت درحضور معنوی پرستاران

محسن آسوری ابراز داشت: آنجایی که شما پرستاران درکنار بیماران نزدیک ترین همدم و همرازبیمارمی شوید وبیماران فاصله ای رابرای درد و دل کردن باشما حس نمی کنند این فضا یک مقام و رزق معنوی هست.

ریاست دانشگاه پرستاری آمل با اشاره به وظیفه مسئولین درقبال زحمات پرستاران عنوان کرد: مطمئنا وظیفه مسئولین است که خواسته بحق اقتصادی ومالی شما عزیزان را پیگیرباشند؛ ولی بعنوان برادر کوچک خواهش می کنم ضمن مطالبه گری بحق خود که ادامه می دهید بگونه ای نباشد که رسالت کاری در آن نگاه معنوی و برکتی که در شغل پرستاری حوزه سلامت هست را ازدست بدهیم.

قدر دانی از زحمات رئیس اسبق دانشگاه

وی با تقدیر از زحمات دکتر اکبری خاطرنشان شد: جامعه پزشکی و کادر درمان قدر دان دکتر اکبری که برای اعتلای آموزش درشهرآمل بویژه برای رشته مامایی، پیراپزشکی و پردیس پزشکی خصوصا برای رشته پرستاری و توسعه رشته های مرتبط ارشد تلاش کردند، هستند.

گرامیداشت یاد شهدای حوزه سلامت

آسوری افزود: نمی شود جلسه ای درحوزه سلامت برگزارشود و یادی از ایثار شهید مدافع سلامت دکتر طهماسبی که این برنامه هم درسالنی بنام وی هست نداشته باشیم.

وی با تاکیدبراینکه شهید طهماسبی آگاهانه راه خود راانتخاب کرده بود، اضافه کرد: ایثار شهدایی مانند شهید همتی و شهدای دیگر در صحنه های دفاع جبهه جنگ قصه نیست، زمانیکه حرف از عشق و ایمان و ایثار می شود از خود گذشتگی دکتر طهماسبی و فرزانه و قبادی وهمه عزیزان حوزه سلامت را یاد می کنیم و قدردانیم.

درخواست دکترمحسن آسوری ازمسئولین به یاد شهدای حوزه درمان وسلامت و قدردانی ازکادر درمان خیابانی با نام پزشک و پرستاران در شهرستان نامگذاری شود و با تمثال شهید گرانقدر طهماسبی مزین شود.

تجلیل از ۶۲ پرستار نمونه و کادر درمان

قابل به ذکر است ریاست دانشگاه پرستاری و پردیس پزشکی شهرستان آمل در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل اعلام کرد: ۶۲ پرسنل کادر درمان، ازپرستاران نمونه ودانشجویان برتررشته پرستاری و فوریت های پزشکی و فن آوریهای اطلاعات و سلامت درمراسم تجلیل ازپرستاران نمونه مراکز بهداشتی درمانی آمل در دانشگاه پرستاری شهرستان آمل تجلیل شدند.

عبادت درحضور معنوی پرستاران
عبادت درحضور معنوی پرستاران seyyedeamol.ir

عبادت درحضور معنوی پرستاران
عبادت درحضور معنوی پرستاران seyyedeamol.ir

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید