یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35943 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

برنامه های هفته بسیج آمل بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۵۰۰ برنامه پایگاهی محله محوردرشهرستان آمل از۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ با گردهمایی ۸۰۰ نفره بازنشستگان بسیجی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل به اجرا درآمد. به گفته سرهنگ داغمه چی امسال،با شعار”بسیج امیدملت ایران است” به پیشواز گرامیداشت هفته بسیج خواهیم رفت به گزارش پایگاه خبری […]

برنامه های هفته بسیج آمل

بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۵۰۰ برنامه پایگاهی محله محوردرشهرستان آمل از۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ با گردهمایی ۸۰۰ نفره بازنشستگان بسیجی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل به اجرا درآمد.

به گفته سرهنگ داغمه چی امسال،با شعار”بسیج امیدملت ایران است” به پیشواز گرامیداشت هفته بسیج خواهیم رفت

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل، فرمانده سپاه ناحیه آمل درآغاز کنفرانس مطبوعاتی هفته بسیج با تبریک ایام میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار به ۳ ویژگی زمان شناسی، صبوری و اطاعت از ولایت این حضرت اشاره کرد و ادامه داد: بعدازظهرعاشورا در شام غریبان، همراه با پرستاری از فرزندان اهل بیت ماموریت عقیله خاندان نبوت، زینب کبری (س) با تبیین وآگاهی بخشی حماسه عاشورا و وقایع کربلا شروع شد.

وی همچنین تصریح کرد: امروز بی مناسبت نیست در جمع خبرنگاران هم از خدمات ارزشمند پرستاران قدردانی شود هم از رسالت پیام رسانی خبرنگاران که مسائل روز را برای جامعه تبیین می کنند.

شعارهفته بسیج

به گفته سرهنگ داغمه چی امسال، با شعاربسیج امید ملت ایران است به پیشواز گرامیداشت هفته بسیج خواهیم رفت.

برنامه های هفته بسیج آمل

فرمانده سپاه ناحیه آمل بیان داشت: بیش از ۵۰۰ برنامه درشهرستان آمل با محوریت پایگاههای مقاومت و هرمحله یک برنامه درسطح شهرستان انجام می شود.

گردهمایی وابستگان به سپاه

وی اولین برنامه را با گردهمایی ۸۰۰ نفره بازنشستگان بسیجی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل اعلام کرد و گفت: امروزاین برنامه جهت تجلیل از زحمات بازنشستگان بسیجی با عنوان وابستگان به سپاه انجام شد.

آمل میزبان ۲ شهیدگمنام

داغمه چی ازمراسم تدفین ۲شهیدخوشنام درحسینیه رضوان و پادگان مالک اشترخبرداد وافزود: این مراسم همزمان با فاطمیه دوم برگزارخواهدشد و در راستای همین برنامه های شهدایی پایگاههای مقاومت با برنامه ای بنام آبروی محله با دعوت از اجتماع محلی به معرفی شهید آن محله می پردازند.

نتایج خوب اردهای راهیان نور

این فرمانده سپاه به نتایج خوب اردوهای راهیان نورو اعزام دانشجویان به مناطق جنوبی پرداخت واظهارکرد: در اعزام قبلی بعداز صحبتهای راویان و معرفی شهدای منطقه و نحوه شهادتشان یکی از بانوان دانشجوبه درجه رفیع حجاب نائل آمد و درهمان اردو محجبه شد که این انگیزه ای برای اعزام عزیزان علاقمند با راهیان نور به مناطق جنوب در هفته بسیج امسال باشیم.

برنامه های هفته بسیج آمل
برنامه های هفته بسیج آمل seyyedeamol.ir

وی درمعرفی دیگربرنامه های این هفته با اشاره به برگزاری میزخدمت ادارات و رسیدگی به مسائل مختلف حقوقی و بسیج اقشارابرازداشت: فعال شدن گروه دانشجویی تحت عنوان راهیان پیشرفت و بازدید از شهرک های صنعتی و آشنایی با فضای کارخانه ها در برنامه این هفته گنجانیده شده است.

فعالیت بسیج درحوزه های اقتصادی

فرمانده سپاه ناحیه آمل، اعلام کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با همکاری ادارات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز ولی عصراین اداره و افتتاح چندخانه محروم و راه انداری بازارچه خیریه در روستای کمانگرکلا از برنامه های بسیج سازندگی سپاه آمل خواهدبود.

داغمه چی تاکیدکرد: حدود ۳۰۰نفر از فعالان اقتصادی و جهادی بسیج سازندگی در انتخابات شورای جهادی بسیج سازندگی حضور بهم خواهندرساند.

ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی

وی خاطرنشان شد: جهت ویزیت رایگان مناطق محروم ۲۰ گروه جهادی به این مناطق اعزام می شوند که جادارد، همین جا ازهمکاری بی شائبه ریاست اداره بهزیستی در این زمینه تشکر کنم.

فرمانده سپاه ناحیه آمل اذعان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، زنگ هفته بسیج در مدرسه پیامبراعظم آمل به صدا درخواهدآمد.

همراهی ورزشکاران بسیجی با دوچرخه سواری

سرهنگ پاسدارعابدین داغمه چی بیان کرد: روز جمعه مسابقه ورزشی دوچرخه سواری از میدان قائم تا امامزاده ابراهیم اجرا می شود.

اجرای یادواره شهداء

فرمانده جهادی سپاه آمل یادآورشد:درکناربرنامه پلاک شهدا پنج شنبه های امامزاده ابراهیم یادواره شهدای پایگاه های مقاومت نیز پابرجاست

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید