جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33116 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نقش واهمیت رسانه در” جهاد تبیین و روشنگری” نقش آفرینی رسانه در فرهنگ سازی جوامع برکسی پوشیده نیست. خبرنگارانی که با شناسایی چالش های فرا روی جامعه مدنی خود و پوشش خبری آن پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولین شهری و کشوری هستند تا برای ساختن شهر و کشوری آباد همدرد با مردم یاریگر مسئولین […]

نقش واهمیت رسانه در” جهاد تبیین و روشنگری”

نقش آفرینی رسانه در فرهنگ سازی جوامع برکسی پوشیده نیست. خبرنگارانی که با شناسایی چالش های فرا روی جامعه مدنی خود و پوشش خبری آن پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولین شهری و کشوری هستند تا برای ساختن شهر و کشوری آباد همدرد با مردم یاریگر مسئولین شوند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: روز گذشته روسای اداره برق مناطق شرق و غرب شهرستان آمل، داوطلبین حضور در اولین جلسه مشترک دستگاههای اجرایی ” جهاد تبیین و روشنگری” فرمانداری این شهرستان بودند تا تحت نظارت سیدعباس حسینی، فرماندارویژه شهرستان آمل بعد از تبیین گزارش های کاری؛ پاسخگوی سوالات خبرنگاران در راستای رفع چالش های فرا روی برق شهرستان؛ اقدامات لازم را انجام دهند.

ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان آمل برضرورت شکل گیری جهاد تبیین بر اساس فرمایشات رهبری اشاره کرد و افزود: در اواخرسال گذشته طبق فرمایش رهبری این قرارگاه با مشارکت همه دستگاههای اجرایی درشهرستان آمل شکل گرفت.

نقش واهمیت رسانه در” جهاد تبیین و روشنگری”

وی در ادامه با تاکید براینکه جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است اظهارداشت: رسانه ها بعنوان ابزار و سازو کاراصلی درمدیریت هدف و شکل گیری شفاف سازی بین ملتها و دولتها بصورت ویژه توسط دنیا دیده می شوند تا واقعیت ها وارونه دیده نشود و حقیقت ها به درستی برای مردم تبیین شود.

ضرورت تعامل رسانه ها با دستگاههای اجرایی

سیدعباس حسینی تعامل رسانه با دستگاههای اجرایی شهرستان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: این تعامل می تواند بعنوان بخش فاخری از جامعه شود چراکه رسانه با احصاء مشکلات مردم کمک حال دوستان ما در دستگاههای اداری هستند تا جهت رفع آن مشکلات پیگیری شود.

حسینی همچنین با بیان اینکه جهاد تبیین دارای ۴ شاخص است که مهمترین آن بصیرت افزایی است گفت: مسئولین اجرایی باید آن بازتابی را که اصحاب رسانه از خواسته و مطالبات مردم ارائه می دهند را بدرستی درک کرده و برای پاسخگویی و رفع ابهامات؛ اقدامات لازم را انجام دهند.

احصاء مشکلات با خبرنگاران حل آن با مسئولین

فرماندار آمل برگزاری و تداوم جلسات جهاد تبیین و روشنگری را فرصتی برای گفتمان مناسب عنوان و اذعان داشت: رسانه ها با احصاء مشکلات و انعکاس مطالبات شهروندان جامعه می توانند بسیار کمک حال ما شوند تابصورت تخصصی دریک فضای گفتمانی مناسب آن مشکلات مطرح و توسط مسئولین ذی ربط پاسخ داده و حتی در این جلسات راهکارهای خوبی نیز ارائه داده شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید