شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33120 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پاسخگویی روسای برق آمل درجهاد تبیین رودخانه هراز شاخص وضعیت جغرافیایی شرقی و غربی شهرستان آمل است. بدینگونه که مناطق خیابان امام رضا و بخش های دشت سر و دابودشت قسمت شرق آمل محسوب شده و بخش های امامزاده هاشم به طرف امامزاده عبدالله تا خیابان هراز و طالب آملی و جاده نور جزء منطقه […]

پاسخگویی روسای برق آمل درجهاد تبیین

رودخانه هراز شاخص وضعیت جغرافیایی شرقی و غربی شهرستان آمل است. بدینگونه که مناطق خیابان امام رضا و بخش های دشت سر و دابودشت قسمت شرق آمل محسوب شده و بخش های امامزاده هاشم به طرف امامزاده عبدالله تا خیابان هراز و طالب آملی و جاده نور جزء منطقه غرب آمل بحساب می آید که طبق همین تقسیم جغرافیایی از سال ۱۳۹۷ خدمات اداره برق شهرستان آمل به ۲ بخش غربی و شرقی مشغول فعالیت شده است.

پاسخگویی روسای برق آمل درجهاد تبیین

به گزارش واحد خبری سیده آمل: روسای ادارات برق شهرستان آمل بصورت داوطلبانه در اولین جلسه ” جهاد تبیین و روشنگری” فرمانداری این شهرستان ضمن تبیین فعالیت ها و خدمات ارائه داده شده درسال ۱۴۰۰ و مشکلات پیش رو به سوالات اصحاب رسانه شهرستان آمل پاسخ دادند.

رضا فیاض رئیس اداره برق غرب آمل با اعلام اینکه قبل از جدایی این دو بخش؛ در وسعت ۸۰۰ کیلومتر از لحاظ وسعت با مرکز استان و وجود تعداد اشتراک ۲۴۰ هزار مشترک، بعنوان بزرگترین امور برق برابر بوده ایم گفت: طبق آخرین آمار ۱۵۱ هزار انشعاب در غرب شهرستان فعال هست.

فیاض در ادامه گزارش های خود عنوان کرد: درسال ۱۴۰۰ ما ۲۰ کیلو وات فشار ضعیف به طول ۱۲۰۰ کیلومتر و ۱۰۵ دستگاه پست هوایی کارکردیم.

سرقت سیم های برق بزرگترین بحران برق

وی بزرگترین بحران و چالش در صنعت برق را مربوط به سرقت سیم و سرقت توان انرژی برق دانست و بیان داشت: بهترین راهکار برای رفع این معضل تبدیل سیم به کابل با قابلیت ۵ لایه بهم تنیده شده و مغزی فولاد هست که در این مرحله با تبدیل سیم به کابل  باطول ۵۸ کیلومتر رکورد خوبی را از خود بجا گذاشته ایم.

مسئول برق غرب آمل از تعریف ۱۵۰۰ طرح تامین برق و اصلاح شبکه در دستور کار ۱۴۰۰ خبرداد و اضافه کرد: پیک مصرفی انرژی تابستان ۱۴۰۰ به ۲۳۰ مگابایت رسیده بود که درمقیاس با شهرهای همجوار که چنین مصرفی را تجربه نکردند افزایش زیادی بود.

کشف دستگاه رمز ارز در آمل

فیاض دلایل افزایش مصرف انرژی برق درآمل را اینگونه تبیین کرد: شهرستان آمل جزء شهرهای صنعتی است که مصارف صنعتی خود از مصادیق بارز افزایش انرژی است و دومین علت، پدیده نوظهور رمز ارز بود که کشفیات ما درسال گذشته در این مورد به ۱۹۰ دستگاه رمز ارز رسید.

گزارش برق منطقه شرق آمل

حمید رضا باقری رئیس اداره برق شرق شهرستان آمل نیز در گزارش های خود با گلایه از سرقت سیم های برق و آسیب جدی به کاهش خدمات رسانی عنوان کرد: به هیچ وجه قطع برق به خواسته ما درشهرستان نیست بلکه از بهم خوردن موازنه بین مصرف و تولید در نیروگاههای مختلف کشور این مشکل بوجود می آید.

باقری به عوامل قطع برق اینگونه پرداخت : کاهش نزولات آسمانی و فروکش آب درسدهای کشور_ میزان رطوبت_ افزایش دما و مصرف بالا دلایلی جهت بهم خوردن موازنه تولید و مصرف می شود که برای مدیریت آن ناچار به سهمیه بندی تولید برق موجود درسطح استانها و شهرستانها می شویم.

وی همچنین از انجام ۷۵۰ کبلومتر شبکه ضعیف و ۶۹۲ کیلومتر شبکه متوسط خبر داد و افزود: ۳ هزار ترانس برق پست هوایی درمحدوده شهر و روستا درسال ۱۴۰۰ کارشد و از محل اعتباری توسعه شهری هم ۳۲ دستگاه ترانس با ۴ هزار و ۳۰۰ و ۸۴ متر شبکه فشار ضعیف و ۳ هزار و ۳۶۶ متر شبکه فشار متوسط با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شد.

اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۱

رئیس اداره برق شرق شهرستان آمل با اعلام شماره مرکز پاسخگویی ۱۲۱ بصورت مشترک با اداره برق غرب آمل تصریح کرد: ۳ گروه اتفاقات شبکه ای برق در ۳ شیفت در ۳ مرکز سبزه میدان و دشت سر و بخش دابودشت ۲۴ ساعته جهت خدمات رسانی و رفع حوادث برقی آماده پاسخگویی به مشترکین و شهروندان گرامی هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید