دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36603 |
|
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نتیجه حضورناظران بی نظر درمجلس میرشکار اذعان داشت: ۴۵ سال انقلاب کردیم ولی هنوزقوانینی که از دوران قاجار و پهلوی به جمهوری اسلامی تسلیم شد را زیر و رو می کنیم. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:سردارعلیجان میرشکاردرهفتمین سالگردشهیدمدافع حرم مصطفی زال نژاد با محوریت پنجمین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره ۴۳۰شهید بیسیم چی -فاوا- […]

نتیجه حضورناظران بی نظر درمجلس

میرشکار اذعان داشت: ۴۵ سال انقلاب کردیم ولی هنوزقوانینی که از دوران قاجار و پهلوی به جمهوری اسلامی تسلیم شد را زیر و رو می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:سردارعلیجان میرشکاردرهفتمین سالگردشهیدمدافع حرم مصطفی زال نژاد با محوریت پنجمین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره ۴۳۰شهید بیسیم چی -فاوا- سپاه کربلا مازندران درحسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل به جایگاه نمایندگان مجلس بعنوان ناظران برعملکرددولت پرداخت و گفت:مقام معظم رهبری از ابتدای سال تاکنون دعوت حضور حداکثری پای صندوقهای رای نمودند که مصداق همان فرمان امام راحل در۸ سال دفاع مقدس هست که جبهه ها خالی نگذارید.

این سردار دفاع مقدس به استناد مقام معظم رهبری تصریح کرد: هم بیایید، هم تشویق به آمدن مردم پای صندوق های رای داشته باشید.

نتیجه حضورناظران بی نظر درمجلس

وی با بیان اینکه ما پای صندوقهای رای چه می خواهیم؟ ادامه داد: ۴۵ سال از انقلاب ما گذشت، چقدر رهبرانقلاب برای اقتصادمقاومتی فریادزد؟ چندبرنامه ۵ ساله نوشته شد؟

طرح موضوع برنامه گام دوم انقلاب

به گفته میرشکار؛ مقام عظمای رهبری، با طرح بیانیه گام دوم انقلاب، برای من و شما هدف را ترسیم کرد، دنیا و حکومتهای جهان نگاهشان به من و شماست، مردم منطقه نگاهشان به جمهوری اسلامی ایران است.

انتخاب درست ملاک رای دادن

وی با تاکیدبراینکه دنیا چه بخواهد، چه نخواهد، چه بگوید، چه نگوید، گفتمان امامین انقلاب ما امروز گفتمان برتر جهان و خاورمیانه است، ابرازداشت: ۴۵ سال از انقلاب گذشت زشت است هنوز بگوییم همکلاسی من، هم طایفه ای من، هم محلی من و یا پسرخاله من، باید دید کاندیداها چه برنامه ای برای اجراء و تحول دارند.

میرشکاربا اعلام اینکه،۲ سال دیگر سندچشم انداز ۲۰ ساله گام دوم نیزتمام می شود، اظهارداشت: یکی بیاید؛ بگوید چنددرصد از آن سند پیاده شد و چنددرصد از برنامه های آن باقی مانده است و علت عدم پیاده نشدن طرح های این سند چیست و موانع آن کجاست تا بیایند و آنها را برطرف کنند.

جایگاه مجلسیان درمجلس

این سردارسپاه تاکیدکرد: جایگاه مجلس نظارت بردولت است، مجلس بایدآنقدر توانمند باشد که عدول از پرونده ها نشود و دولتمردان و وزیر خاطی را سرجایشان بنشاند تا بتوانند با نظارت و رصد موانع مشکلات را حل کنند.

عدم تجمیع قوانین اصولی در مجلس

میرشکار اذعان داشت: ۴۵ سال انقلاب کردیم ولی هنوز قوانینی که از دوران قاجار و پهلوی به جمهوری اسلامی تسلیم شد را زیر و رو می کنیم.

سردارعلیجان میرشکاراضافه کرد: دهها هزار قانون دررابطه با مملکت داری وجود دارد، هنوز نتوانستند تجمیع قانون کنند.

وضعیت بحرانی قوانین اقتصادی کشور

وی با گلایه از قوانین دست و پاگیر اقتصادی، بیان داشت: چرا برای خریدگندم درکشور تضمین وجود دارد ولی برنج مازندران تضمین خرید ندارد، در حالیکه بیش از ۲۰نماینده شمال کشور در مجلس حضوردارند.

میرشکاربا طرح این گلایه که در ۳ سال اخیرچه بر سر کشاورزان ما آمده؟، می گوید: به کسی رای بدهید که درک درستی از شرایط جامعه و فرامین گفتمان امامین انقلاب و نگاه بلندجهانی شدن این گفتمان داشته باشد چراکه از دلایل انگیزه شهادت زال نژادها و امانی ها از نسل دوم انقلاب همین بود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید