جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36606 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جاده غیراستانداردآبسرفت حادثه آفرید سرعت گیرهای غیراستاندارد جاده های روستایی آبسرفت و عالیکلای بخش مرکزی شهرستان آمل حادثه آفرید. یک کارگر ساده بیل بدست یک غلتک چندتا فرغون مسالح بی کیفیت آسفالت در نتیجه عقده درهم پیچیده شده ای بنام سرعت گیر که شاهکار خلاقانه ای است از عاملان اداره و ترابری و حمل و […]

جاده غیراستانداردآبسرفت حادثه آفرید

سرعت گیرهای غیراستاندارد جاده های روستایی آبسرفت و عالیکلای بخش مرکزی شهرستان آمل حادثه آفرید.

یک کارگر ساده بیل بدست یک غلتک چندتا فرغون مسالح بی کیفیت آسفالت در نتیجه عقده درهم پیچیده شده ای بنام سرعت گیر که شاهکار خلاقانه ای است از عاملان اداره و ترابری و حمل و نقل شهرستان آمل، در هر کوچه و خیابان و جاده ای شکوفا می شود.
اجرای سرعت گیرهایی که بدون درنظر گرفتن استانداردهای مقررات ترافیکی راهنمایی رانندگی و راه سازی بجای پر کردن و رفع چاله ها چالش های بزرگ تری را برای مردم ایجاد می کنند.

حاج رضاحسن زاده از اهالی روستای آبسرفت با گلایه از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آمل، به پایگاه خبری سیده آمل ازحوادث متعدد جاده ای که درمسیر روستایی عالیکلا رخ داده است خبرداد و گفت: سرعت گیرهای غیر استانداردی که توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آمل زده شد تا کنون جان ۵ الی ۷ نفر از اهالی و مسافران را گرفت و یک باب فروشگاه لوازم خانگی نیز در آتش سوخت.

جاده غیراستانداردآبسرفت حادثه آفرید
جاده غیراستانداردآبسرفت حادثه آفرید
seyyedeamol.ir

وی در توضیحات بیشتر خود افزود: تازه پس ازاتمام آتش سوزی، آتش نشانی خود را به محل حادثه رساند و دلیل تاخیر خود را وجود بیش از حد سرعت گیرهای غیر استاندارد بیان کرد.

شکایت اهالی ۵ روستا

حسن زاده به شکایات اهالی ۵ روستا بابت اجرای بیش ازحدسرعت گیر این جاده روستایی اشاره کرد و عنوان کرد: پس از پیگیری های مستمر بنده از طریق اداره راهداری شهرستان و فرمانداری، مقرر شد تا ۲ تا از سرعت گیرها را بردارند اما مردم با غیراستاندارد بودن بقیه سرعت گیرها چه کنند.

سرعت گیر استاندارد

این درحالیست که طبق استانداردهای نصب و احداث سرعت گیر جاده ای باید دارای رمپ با شیب حداکثر ۱:۱۰ بوده و حداکثر ارتفاع آن در بالاترین نقطه ۱۰۰ میلی متر باشد.

باید حدفاصل یک سرعت گیر با سرعت گیر بعدی نیز لااقل ۵۰۰ مترباشد نه ۵۰ متر با شیب تیز و تند که دربرخی از جاده ها شاهد واژگون شدن خودرو باشیم.

جاده غیراستانداردآبسرفت حادثه آفرید

 این روستایی دلسوزدرادامه گلایه خود بابیان اینکه راهداری بدون توجه به پل باریک درون جاده ای اقدام به تعریض غیراستاندارد جاده نموده ابراز داشت: بدون نصب علائم رانندگی و دادن هشدار به رانندگان ناگهان جاده به پل رسیده و تاکنون چندین خودرو داخل نهر پراز آب فرو رفت که همین امر سال گذشته درفصل بارش و پرآب بودن نهر موجب کشته شدن یکی از اهالی شد.

دعوت به حضور مسئولین

حسن زاده با اظهار تاسف ازسهل انگاری عوامل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آمل، از فرماندار شهرستان و بخشدار مرکزی تقاضا کرد تا شخصا به محل حادثه تشریف فرما شوند و ناظر آسیب های جدی اهالی این روستا از شهرستان آمل باشند و راه چاره ای را برای آنها بیاندیشند.    

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید