جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36613 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ماموریت ۴ارگان درمحرومیت زدایی مراسم اهداء تجهیزات کمک به اشتغالزایی افراد محله های کم برخوردار (اسپیاری) به همت مجموعه اداره بهزیستی شهرستان آمل در مرکز آسیب شناسی اجتماعی امیر۸ برگزارشد. ریاست اداره بهزیستی شهرستان آمل در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی جامعه هدف در این مناطق اعلام […]

ماموریت ۴ارگان درمحرومیت زدایی

مراسم اهداء تجهیزات کمک به اشتغالزایی افراد محله های کم برخوردار (اسپیاری) به همت مجموعه اداره بهزیستی شهرستان آمل در مرکز آسیب شناسی اجتماعی امیر۸ برگزارشد.

ریاست اداره بهزیستی شهرستان آمل در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی جامعه هدف در این مناطق اعلام کرد وافزود: پایگاه اجتماعی یا همان خانه بهزیست در محله کم برخورداراسپیاری شهرستان آمل باشناسایی افراد نیازمند به اشتغال که از پتانسیل خوبی هم برخوردار هستند تمام سعی خود را برای رفع مشکلات این نوع از مناطق دارد.

فرمان مقام معظم رهبری در دولت سیزدهم

کبری اسفندیاریان در ادامه گفت: به دستور مقام معظم رهبری، مبنی بر؛ شناسایی مناطق و محلات محروم دردولت سیزدهم آقای رئیسی طرحی به نام بیست بیست که اشاره به ۲۰۲۰ منطقه محروم در کل کشور دارد را دارد ۴ ارگان و سازمان مسئولیت شناسایی و رفع مشکلات افراد جامعه هدف را عهده دار شدند.

ماموریت ۴ارگان درمحرومیت زدایی

وی با اشاره به اهمیت این ماموریت ابراز داشت: این ۴ سازمان و ارگان عبارتند از سازمان جمعیت هلال احمر، ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره)، کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی که با شناسایی و ورود به حوزه های مختلف محرومیت زدایی اعم از آموزش، توانمندسازی و اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار، حوزه درمان و بهداشت و کمک های بسته های معیشتی و دیگر حمایت ها را بصورت عملیاتی به اجراء می رسانند.

خروج اسپیاری آمل از طرح ۲۰۲۰

اسفندیاریان تصریح کرد: خوشبختانه امروز محله و منطقه اسپیاری شهرستان آمل ازجمله مناطقی است که از طرح بیست بیست درآمده است و تنها خانه بهزیست و پایگاه آسیب اجتماعی بهزیستی در آنجا فعال است.

کبری اسفندیاریان با اظهار امیدواری بیان داشت: بهزیستی کشور با طرح های کاربردی و عملیاتی خوب درحوزه های مختلف حرکتهای بسیاز زیبایی را درطول سال ۱۴۰۲ برای مناطق محروم رقم زد که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهدآسیب زدایی کامل از مناطق محروم باشیم

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید