شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36616 |
|
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پس از ۵سال وقفه بیست وچهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه کشور باحضور رسانه های مطرح به مدت یک هفته درمصلی امام خمینی تهران برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرف اسماعیلی، وزیر این وزارتخانه به همه رسانه ایها خداقوت گفت و افزود: […]

پس از ۵سال وقفه بیست وچهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه کشور باحضور رسانه های مطرح به مدت یک هفته درمصلی امام خمینی تهران برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرف اسماعیلی، وزیر این وزارتخانه به همه رسانه ایها خداقوت گفت و افزود: اینجا خانه خودتان هست، و قطعا شما خبرنگاران بیشتر از ما دلسوزمسائل و قضایای کشورهستید.

محمدیان ادامه داد: با نگاهی که شما دنبال می کنید مطمئنا با ظرفیتی که دارید درآینده نزدیک با شکل دادن جریان جبهه رسانه به همت شما از آزمون جنگ سخت رسانه ای که دشمنان با تمام قوا برعلیه ما درحال اجراء هستند هم پیروز بیرون خواهیم آمد.

اهداف برپایی نمایشگاه مطبوعات

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: این نمایشگاه فرصتی برای هم اندیشی و هم افزایی و مطلع شدن از جریانهای مختلف جبهه رسانه طراز انقلاب است که با همت و کمک شما تشکیل خواهدشد.

محمدیان رسانه های مازندران را یکی از بهترین رسانه های استانها دانست واذعان کرد: من رسانه های مازندران را از رسانه های تاثیرگذار می دانم و این افتخاری است که با تلاش خودشما شکل گرفت که باید بعنوان نماد و الگوی موفق با بیشترین تلاش در شکل گیری جریان هم افزایی و تشکیل جبهه رسانه طراز انقلاب به استانهای دیگر معرفی کرد.

ضرورت تشکیل اطلس رسانه

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برضرورت تشکیل اطلس رسانه های محلی تاکیدکردو خاطرنشان شد: استان مازندران می تواند پیشگام تشکیل اطلس رسانه درکشورباشد

وی با اشاره به جهادهای برخی ازانقلابیون، ابراز داشت: خیلی ها پیش از انقلاب تکبیرگفتند و به جبهه رفتند اما آخر کار به فیض شهادت نرسیدند و امروز بر مسند امور تکیه زدند.

محمدیان تصریح کرد: هم گرایی، هم افزایی، تزریق امید واقعی برمبنای صداقت، صراحت و صلابت باید سرلوحه کار همه رسانه ها باشد تا فارق از همه سلایق بتوانیم کشور با تمدنی را با قوت با قلمهای شیوای شما رقم بزنیم.

ضرورت تشکیل اطلس رسانه
ضرورت تشکیل اطلس رسانه seyyedeamol.ir
ضرورت تشکیل اطلس رسانه seyyedeamol.ir
ضرورت تشکیل اطلس رسانه seyyedeamol.ir
ضرورت تشکیل اطلس رسانه
ضرورت تشکیل اطلس رسانه seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید