دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36217 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نتیجه تناقض مدیریتی آمل قریب به ۳ سال از تصدی کرسی شورای اسلامی شهر آمل، نشست رسانه ای در خصوص اعلام عملکرد شهردار شهرآمل و وضعیت عمرانی فشل شهرسازی وخیابان ها درمدیریت بحران آمل برگزار شد. پایگاه خبری سیده آمل از نشست رسانه ای اعضاء شورای اسلامی شهر آمل گزارش می دهد. یک سری از […]

نتیجه تناقض مدیریتی آمل

قریب به ۳ سال از تصدی کرسی شورای اسلامی شهر آمل، نشست رسانه ای در خصوص اعلام عملکرد شهردار شهرآمل و وضعیت عمرانی فشل شهرسازی وخیابان ها درمدیریت بحران آمل برگزار شد.

پایگاه خبری سیده آمل از نشست رسانه ای اعضاء شورای اسلامی شهر آمل گزارش می دهد.

یک سری از شورانشینان که با رای اعتماد مردم بر مسند شورانشینی تکیه زدند ظاهرا جمع را در حد حضور ندانستند و غیبت کردند و شاید هم حرفی برای عملکرد نکرده نداشتند تا بیایند و پاسخگو باشند.

در جمع ۵ نفره حاضرهم که به ۲ دسته و نصفی تقسیم شدند یکی رای ممتنع داشت یا بهتر است بگوییم، گاه به نعل میزد و گاه به یال و یک نفر موافق و ۳ نفر ناراضی از وضعیت موجود با ارائه مستندات محکم قضایی و محکمه پسند ازعملکرد منفی شهردار وعدم نتیجه گرفتن از استیحضاح سخنرانی کردند.

مهمترین سخنان ایراد شده از بی سوادی خدمه تا اجرایی نشدن دستورالعملها و عدم تعهدات حقوق شهروندان به شرح ذیل است:

احمدمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر آمل به توافق نامه ای که برای انتخاب شهردار با علی داوودی بسته شد اشاره کرد وگفت: ما برای انتخاب شهردار ۲۶ بند را بررسی و از ایشان برای عملی نمودن آنها در بازه زمانی ۴ ساله تعهد کتبی و امضاء گرفتیم.

وی در ادامه افزود: ولی متاسفانه درحال حاضر قریب به ۳ سال از آن توافق نامه می گذرد ولی باتوجه به منابع درآمدی که ایجادشد هنوز یک پروژه عمرانی که شهر را تحت تاثیرگذاشته وشهروندان را راضی کند از این شهردار دیده نشد.

محمدی با بیان اینکه، آقای شهردار حتی بدنبال کسب اعتبار و درآمدزایی برای خدمات رسانی به مردم آمل نرفت، تصریح کرد: سال گذشته پیشنهاد شد که ایشان ۱۲۰ میلیارد وام بگیرد ولی  نتوانست ۲۰ میلیارد ضمانت نامه بدهد درصورتیکه نزدیک به ۲۰۰ پلاک ملک در تملک داریم و برای وثیقه سازمان آتش نشانی که مرکز خدمات امدادی است را برای وثیقه معرفی کرد که مورد تایید قرار نگرفت.

عاقبت انحلال سازمان عمرانی شهرداری آمل

رئیس شورای اسلامی شهر آمل اذعان داشت: خدانگذرد از کسانیکه باعث شدند سازمان مستقل عمران شهرداری آمل بسته و با بخشی ادغام شود و امور عمرانی شهر به پیمانکاران سپرده شد در صورتیکه شهرهای دیگر این پیشنهاد را نپذیرفته و آن راانجام ندادند.

کمبود کارگر اجرایی درشهرداری

محمدی با اظهارتاسف تاکیدکرد: ما باوجود نیروی مازاد ۱۴۰۰ نفردربخش اجرائیات نیروی کارنداریم چون همه کارگران با ارتقاء مدرک خالی امروز پشت میز نشین شدند درحالیکه قدرت و سواد مدیریت را ندارند و کار اجراء درشهر رها می  ماند و دربازه زمانی طولانی ناقص انجام می شود.

یکی از سوالات رئیس شورای شهر از شهردار در خصوص به اتمام نرسیدن پارک مینیاتوری اینگونه بود: پارک مینیاتوری حاشیه رودخانه هراز شهرآمل که دوران مهندس هاشمی شهردار اسبق ۷۰ درصدش به انجام رسید چرا در این ۳۰ ماه تصدی شما این پروژه ۲ بار رونمایی شد ولی تا پایان کار هنوز خیلی آیتم ها به پایان نرسید؟!

انتخاب شهردار دیگر

مهندس علیرضاایراندوست از دیگر اعضاء شورای آمل ابرازکرد: اگر فرد پاکدست باتحصیلات و تجربه بالا برای تصدی شهرداری آمل اعلام آمادگی کند، بنده قطعا به او رای خواهم داد؛ اما درحال حاضر ما فقط آقای داوودی را داریم.

عدم امکان مدیریت فست فودی

مجیدی کیا از اعضاء دیگر شورای آمل یکی از دلایل ضعف عمرانی شهرسازی آمل را تغییرات زودهنگام فرمانداران شهرستان دانست و ادامه داد: بیایید با مردم صادق باشیم، همین وضعیت پسماند عمارت و زباله سوزی که آقایان در مدیریت فست فودی مدعی شدند، کاری که دربازه زمانی ۴۰ سال سوء مدیریت داشت و ویرانه ای را تحویل دادند مگر می شود دربازه زمانی مدیریت فست فودی ۳ ماهه به انجام رسد این غیرممکن است.

مجیدکیا با تاکیدبراینکه فریز شدن عمارت محال هست و امری است غیرممکن اعلام کرد:ساماندهی وضعیت فشل اداری با ۱۴۰۰ نفر پرسنل لااقل یکسال آینده طول می کشد که دیگر ما در این کرسی حضور نداریم.

نتیجه تناقض مدیریتی آمل

این بیانات حاکی ازتناقض و نداشتن توافق مسئولینی است که زمانی مورد اعتماد مردم بودند که باید دید این چالش موجود تا کی و کجا ادامه خواهد داشت ولی آنچه که از شواهد موجود مشخص است، این هست که دود این دوگانگی ها و زیر بار نرفتن تعهدات و ساده گیری و ساده انگاری در امور مدیریتی و حضور افراد بی مسئولیت در راس کار به چشم شهروندان و ملت رفته است که باعث سلب اعتماد مردم به اوامر و سخنان مسئولین بدون عملکرد مفید شده است و در این بین مرد کهنی با شجاعت و اراده آهنین مسلمانی می خواهد تا آمل به دوران طلایی خود بازگردد. 

فیلم گزارش در لینک آپارات زیر

https://www.aparat.com/v/JMq59

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید