پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35855 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

میدان داری ورزشی فذا با ورود دوباره و با قدرت تیم بانوان فوتسال نوا همه توجه ها به ورزش بانوان در سطح حرفه ای و اسپانسر قدر این تیم معطوف شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: علی رجبی وندچالی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بازدید از تیم فوتسال نوا، تنها نماینده استان مازندران […]

میدان داری ورزشی فذا

با ورود دوباره و با قدرت تیم بانوان فوتسال نوا همه توجه ها به ورزش بانوان در سطح حرفه ای و اسپانسر قدر این تیم معطوف شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: علی رجبی وندچالی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بازدید از تیم فوتسال نوا، تنها نماینده استان مازندران در سوپرلیگ بانوان کشور با اشاره به اینکه شاهد رشد ورزش استان پیش از گذشته هستیم، گفت: این تیم در راستای ارتقای جایگاه ورزش مازندران به خوبی عمل کرده است و امیدواریم شاهد اتفاقات بهتری باشیم.
وی با تاکید اینکه حمایت های مدیریت شرکت فذا در حوزه رشد ورزش بانوان قابل تقدیر است، عنوان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی سرمایه گذاری برای تقویت بنیه ورزشی بانوان اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است؛ چرا که این سرمایه گذاری به رشد فرهنگ ورزشی منجر خواهد شد.

میدان داری ورزشی فذا

رجبی حضور شرکت فذا درحوزه ورزش را موجب تقویت فعالیت ورزشی خواند و خاطر نشان کرد: باید زمینه را برای حضور بخش خصوصی برای ورود به ورزش فراهم سازیم تا موجب حمایت و تقویت روحیه ورزشکاران شود.
وی تصریح کرد: حضور تیم نوا در سوپرلیگ بانوان کشور نشان از پویایی فوتبال و ورزش بانوان این استان است که قطعا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فعالیت های حوزه اجتماعی هلدینگ فذا

مجتبی روشن، مدیرعامل باشگاه نوا؛ ضمن خوش آمدگویی و تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران و همچنین رئیس اداره ورزش آمل و همراهان، این حضور را قوت قلبی برای بازیکنان جوان این تیم خواندو بیان داشت: شرکت فذا در راستای مسئولیت اجتماعی سعی کرده است در حوزه فوتسال بانوان نیز اقدامی انجام دهد و تاثیرگذار باشد،همانطور که درحوزه کشتی و وزنه برداری توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

یک مازندران یک نوا

وی از روند آماده سازی این تیم گزارشی ارائه داد و اظهار کرد: این تیم در فصل قبل توانست با تمرینات سخت و امکاناتی که باشگاه مهیا کرد بتواند قهرمان لیگ برتر شود و با حضور در سوپرلیگ برای اولین بار در مازندران تاریخ سازی کند.

روشن خاطرنشان کرد:حضوردرسوپرلیگ رویدادسنگین وبزرگی است،امیدواریم نمایند گان شایسته ای در بازی های آتی باشند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید