یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35846 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به احترام مظلومیت ایستاده ایم جنایت هولناک حمله به بیمارستان غزه، دیدگان بشردوستان را اشکبار نموده و همه قلبهای مجامع انسان دوست بین الملل را به درد آورد. ویکصدا فریادشان برسر آمریکا و اسرائیل این جمله است که به کدامین گناه کودکان و زنان پناه جوی بیمارستانها را قتل عام کردید؟ کدام مجمع انسان دوست […]

به احترام مظلومیت ایستاده ایم

جنایت هولناک حمله به بیمارستان غزه، دیدگان بشردوستان را اشکبار نموده و همه قلبهای مجامع انسان دوست بین الملل را به درد آورد.

ویکصدا فریادشان برسر آمریکا و اسرائیل این جمله است که به کدامین گناه کودکان و زنان پناه جوی بیمارستانها را قتل عام کردید؟ کدام مجمع انسان دوست و حقوق بشری این عمل غیر انسانی وبستن آب، برق، گاز وحتی جلوگیری از ارسال غذا برای انسانها بخوص کودکان را پذیرا خواهدبود؟ سرانجام ادامه این کشتارها به کجا خواهد انجامید و دلیل سکوت سران مجامع بین الملل و حقوق بشری غرب از این جنایات چیست؟ کجایندمدعیان حقوق بشری و تبعیض نژادی؟

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امروز ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ مصادف با اعلام بیانیه حکم کاپتالاسیون توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی درسال ۴۳ و حرکت اعتراضی دانش آموزان به دانشگاه تهران درسال ۵۷ و تسخیرلانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام سال ۵۸ هست.

ندای حق طلبی مردم آمل همنوا با جهان

دانش آموزان، دانشجویان و مردم شهرستان آمل به پاسداشت شهدای این روز تاریخی، همنوا با مردم سراسرکشور به یاد مظلومیت کودکان فلسطین و غزه درحضوری پرشور جنایات رژیم غاصب کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.

حجت الاسلام یعقوبیان امام جمعه آمل در پایان این راهپیمایی درگلزار شهدای امامزاده ابراهیم به چهارچوب نظام آموزش و پرورش کشورهای مختلف پرداخت و گفت: نقد و بررسی خالدصمدی در کتاب خود از چهارچوب نظام و اندیشه ارزشی که باید در آموزش و پرورش حاکم باشد در ۲ مبحث آمده است.

پیام اجتماع ۱۳ آبان

امام جمعه آمل به چندنکته اساسی در نظام آموزش و پرورش عربستان اشاره کرد و افزود: یک روش آنها تدریس تاریخ بصورت روشنمند همراه با عبرت گیری و بیدارکردن روح جهاداسلامی به منظور مقاومت دربرابر دشمنان است.

به گفته یعقوبیان: ارزشهایی که مدنظر نظام آموزش و پرورش مراکش هست، مطرح نمودن ارزشهای عقیدتی،  تقویت میهن دوستی و دفاع از وطن است.

وی در ادامه تصریح کرد: هم درسند فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران هم درسند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور این مباحث آورده شد.

حجت الاسلام یعقوبیان با تاکیدبراینکه امروز این اجتماع ما هم پیامی دارد، اضافه کرد: پیام امروز ما هم پیام ارزشهاست که باید به گوش همه اهل عالم برسد.

کاپتالاسیون و حق مظلومیت طلبی امام راحل

وی با بیان مستندات تاریخی ادامه داد: سال ۴۳ امام راحل بحثی را بعنوان کاپتالاسیون مطرح کرد که بارحقوقی آن حمایت از حق مردم و مظلومیت ایرانیان بود که توسط احکام آمریکایی در محاکم قضایی از ملت ایران به نفع مستشاران آمریکایی در ایران صلب می شد که به همین دلیل بنیانگذار انقلاب اسلامی را به ترکیه تبعید کردند.

۱۳ آبان حماسه ماندگار در تقویم ایران

امام جمعه آمل همچنین اذعان داشت: ۱۳ آبان سال ۵۷ هم عده ای از دانش آموزان به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا درآنجا همنوا با دانشجویان فریاد استقلال و عزت طلبی سردهند که تعدادی از آنها به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام یعقوبیان ابراز داشت: باز یکسال بعد در ۱۳ آبان ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام در اقدامی ارزشمند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که در نوع خودش یک انقلاب فرهنگی، سیاسی بود.

وی از دروس مواضعی که حماسه سازشدند می گوید: این اجتماعات و حماسه ها هر یک برای مادرسی دارد که باید چنین روحیه ای داشته باشیم و از مسائل تمام جریانهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که در کشورمان می گذرد آگاه باشیم و از آنها به سادگی نگذریم.

الگوبرداری ازحق خواهی دانش آموزان سال ۵۷

امام جمعه آمل اظهارکرد: آنچیزی که قابل الگوگیری و ارزشمنداست؛ این هست که دانشجویان ودانش آموزان ما از چنین درجه فهم از آشنایی و بصیرت در زمان شناسی بهره مند بودند که درمقابل جریان های انحطاط و منحط فکری آن روز مقابله کردند و ایستادند وفریاد استقلال طلبی و دین خواهی خود را به همگان رساندند که باید امروز مورد توجه ما باشد.

به احترام مظلومیت ایستاده ایم

حجت الاسلام یعقوبیان به استناد از فرمایشات رهبری تاکیدکرد: امروز این جنایتهایی که در غزه میبینید جنایات مستقیم ژنرالهای آمریکایی است که مقام معظم رهبری فرمود: این وعده الهی است که انقریب پیروزی فلسطین و اضمحلال اسرائیل غاصب و استعمار آمریکا را شاهدخواهیم بود و ما هم در همین مسیر درحال حرکتیم تا ظهور با سرور ولی الله الاعظم.

به احترام مظلومیت ایستاده ایم
به احترام مظلومیت ایستاده ایم seyyedeamol.ir
به احترام مظلومیت ایستاده ایم
به احترام مظلومیت ایستاده ایم seyyedeamol.ir
به احترام مظلومیت ایستاده ایم
به احترام مظلومیت ایستاده ایم seyyedeamol.ir
به احترام مظلومیت ایستاده ایم
به احترام مظلومیت ایستاده ایم seyyedeamol.ir

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید