دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35341 |
|
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

موکبی به بزرگی عشق موکب بیت الزهراء آمل موکبی به وسعت دلهای بزرگ مردمی که در آن به عشق اولاد حسین خادمی می کنند. خادمان نینوایی که برای حفظ شعائر ارزشی شریعت اسلام قبل از محرم دست بکار می شوند و تا پایان ماه صفر این عبارت را که از محرم و صفر است که […]

موکبی به بزرگی عشق

موکب بیت الزهراء آمل موکبی به وسعت دلهای بزرگ مردمی که در آن به عشق اولاد حسین خادمی می کنند.

خادمان نینوایی که برای حفظ شعائر ارزشی شریعت اسلام قبل از محرم دست بکار می شوند و تا پایان ماه صفر این عبارت را که از محرم و صفر است که اسلام زنده می ماند را به منصه ظهور می گذارد تا وصیت پیام آور رحمت الهی مبنی بر حفظ قرآن و عطرت تا جهان هست جاوید ماند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سیدسجاد مصطفوی یکی از خادمان موکب مردمی بیت الزهراء که هدف از برپایی این موکب را احیای شعائر اسلامی اعلام کرد،گفت: هر ساله در ایام خاص موکب بیت الزهراء جنب امامزاده ابراهیم شهرستان آمل برپا می شود.

وی درادامه تصریح کرد: این موکب به عشق نهضت عاشورای اباعبدالله حسین علیه السلام و معصومیت فرزندان و یارانش به صورت خودجوش و مردمی در ایام ماههای محرم و صفر و همچنین ایام الله های سال فعالیت دارد.

موکبی به بزرگی عشق

مصطفوی با بیان اینکه در این ایام روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس با طبخ غذا به اطعام دهی عاشقان سیدالشهدا اقدام می کنیم،خاطرنشان کرد: از چهارم صفر نیز درکنار حرم امیرالمؤمنین و همچنین سیدالشهدا به مدت ۲۵ روز پذیرای محبان عاشورایی خواهیم بود.

دست دار موکب بنت الزهراء اظهار امیدواری کرد تا این اقدامات موجب مرضی رضای اهل بیت سلام الله علیها و خداوند شده باشد و در فرهنگ سازی ارزش ها نتایج خوبی حاصل شده باشد.

موکبی به بزرگی عشق
موکبی به بزرگی عشق
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید