جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35337 |
|
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ازاسلام هراسی تاقرآن سوزی آنگاه که خالق هستی تورات و انجیل و زبور وقرآن رابرپیامبران اولی العظم خود، موسى و مسیح و داود و پیامبر اسلام نازل کرد. هدف نشان دادن شریعت، برای انسانیت انسان از طریق کتب مختلف برپیامبران اقوام نوع بشر از آدم تا خاتم بوده و هست که هیچ دین و آئینی […]

ازاسلام هراسی تاقرآن سوزی

آنگاه که خالق هستی تورات و انجیل و زبور وقرآن رابرپیامبران اولی العظم خود، موسى و مسیح و داود و پیامبر اسلام نازل کرد.

هدف نشان دادن شریعت، برای انسانیت انسان از طریق کتب مختلف برپیامبران اقوام نوع بشر از آدم تا خاتم بوده و هست که هیچ دین و آئینی هتک حرمت به مقدسات خود را برنمی تاباند و تحمل نمی کند حتی پیروان آیین بودا درخاور دور، چه رسد توهین به شریعتی که همه منطقیون و فلاسفه آن را اکمل ادیان می دانند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: همزمان باشب تاسوعای حسینی درپی هتک حرمت به قرآن کریم و سوزانده شدن کتاب مقدس مسلمانان توسط یک افراطی سوئدی در بیرون مسجد اصلی شهر استکهلم ، موج اعتراض فعالان جامعه قرآنی شهرستان آمل مبنی بر محکومیت آن عمل جنون آمیز و شنیع به امواج محکومیت قرآن سوزی، به جهان اسلام پیوست.

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره کل سازمان تبلیغات مازندران در اجتماع بزرگ جامعه قرآنی شهرستان آمل بیان داشت: جامعه قرآنی و هیئات مذهبی به تاسی از پیام ولی امر مسلمین، در محکومیت شخصی که از کشور سوئد برقرآن کریم بی حرمتی هایی را داشت، تجمعات زیادی را از شهرهای مختلف استان مازندران به ویژه شهرستان ولایتمدار و قرآن دوست شهرستان آمل برگزارکردند.

ازاسلام هراسی تاقرآن سوزی

وی دلیل این حرکت انفعالی که بعضا هر ازگاهی درکشورهای غربی صورت می گیرد را ناشی از اسلام هراسی دانست و افزود: به دلیل جذابیت و آن مغناطیسی که قرآن و اسلام ناب محمدی برای همه اقوام مختلف دنیا ایجاد کرده است و دست عمال منافقین به جایی نمی رسد، لذا اقدام به چنین حرکات کوته فکرانه و بچه گانه ای می کنند.

پویش همخوانی سوره مسد در شب عاشورای حسینی

رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره کل سازمان تبلیغات مازندران از پویش مردمی قرآن دوستان خبر داد و گفت: به کمک هیئات مذهبی و جوامع قرآنی قرائت دسته جمعی سوره مسد سوره ۱۱۱ قرآن کریم که درواقع لعن و نفرینی بر دشمنان منافق هست در این پویش انجام می شود.

پیمان مسلمین با مقدسات دینی

به گفته حجت الاسلام اسماعیل رمضانی: ما تا آخرین قطره خون تا آخریبن نفس از ۲ امانت الهی قرآن و عطرت دفاع و محافظت خواهیم کرد و هیچ دشمنی نمی تواند به مقدسات ما و آئین آسمانی و آموزه های قرآنی ما توهین کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید