دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35332 |
|
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مبارزه بااحتکار اولویت پلیس فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل از کشف لوازم خانگی قاچاق از دو خودروی شوتی نیسان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد. برای برقراری امنیت اقتصادی جلوگیری از احتکار و قاچاق کالاهای اساسی یکی از اولویت های کاری پلیس نیروی انتظامی کشور هست که با کشف و ضبط […]

مبارزه بااحتکار اولویت پلیس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل از کشف لوازم خانگی قاچاق از دو خودروی شوتی نیسان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

برای برقراری امنیت اقتصادی جلوگیری از احتکار و قاچاق کالاهای اساسی یکی از اولویت های کاری پلیس نیروی انتظامی کشور هست که با کشف و ضبط آن کالاها و برگرداندن به چرخه بازار کمک شایانی درعرصه اقتصادی کشور خواهدنمود.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل سرهنگ علی داداش تبار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس آگاهی شهرستان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از ورود ۲دستگاه خودروی نیسان شوتی حامل بار لوازم خانگی قاچاق که از یکی از استانهای غرب کشور وارد این استان و شهرستان آمل شده بود، مطلع و بررسی و تعقیب و مراقبت سوژه را در دستور کار خود قرار دادند.

کشف ۳۱۶۶ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق در آمل

وی اظهارداشت: پس از هماهنگی قضایی و روئیت دو دستگاه خودروی شوتی نیسان در ایست و بازرسی پلیس راه آمل، خودروها متوقف و تعداد ۳۱۶۶ قلم انواع لوازم خانگی(لوازم آشپزخانه) قاچاق در برند های مختلف از خودروهای توقیفی کشف و خودروها به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: کارشناسان اداره صمت ارزش کشفیات مذکور را ۱۰میلیارد ریال برآورد کردند و پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه دو متهم(رانندگان خودرو) به مراجع قضایی و اموال مکشوفه به انبار اموال تملیکی استان ارسال شد.

مبارزه بااحتکار اولویت پلیس

سرهنگ داداش تبار خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

همکاری شهروندان با پلیس ناجا

قابل به ذکر هست که شهروندان نیز می توانند درصورت مشاهده تخلفات، مراتب را با نیروی انتظامی با شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید